Aihe: 2010 Humppamuusikoiden tapaaminen.
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Ukko
21.01.2010 21:30:31

leprechaun: Paniskohan nuo tunkien korviin niin olis kun parhaina hippiaikoina silmänmustuaiset laajenneina ja valkuaiset keltuaisina.

Mä kuuluin raggari jengiin :/
COVS jäsen nro 6
hvinnamo
21.01.2010 22:49:01
Mulle käy edelleen melkein mikä päivä vaan jos ei ole muuta sovittuna.Ja hinta ei ole kynnyskysymys ;)
Pete V.
22.01.2010 00:24:32 (muokattu 22.01.2010 00:27:15)
jjsound: Mä en oikein seurannut enään tätä, kun tuo Plevna jäi... sellainen herkkusuu olen viimekäynnin jälkeen. Jäikö tapaaminen nyt kokonaan väliin?

OK, laittelen uusimman tilanteen perusasiat tähän uudelleen ...

Pete V.: No, joskohan tässä on tarpeeksi toipunut ja "tuhkasta noussut", ja voisi miettiä taas uutta yritystä, kun ei muita halukkaita primus motoreita ole ilmaantunut ...

Tässä ihan alustavat koordinaatit seuraavalle yritykselle, joihin toivoisin kannanottoja ja mainintoja osallistumismahdollisuuksista innokkailta ja aktiiveilta!

TM-talvimiitti 2010 / Eteläinen osasto / Pääkaupunkiseutu

Päivä voisi olla esim. su 14/2 ip-ilta, mutta miksei vaikka la 13/2, jos sattuisi enemmän houkuttelemaan.

Paikka voisi olla joku sopiva "seurojentalo" Helsingin, Espoon tai Vantaan alueilla, jonka saisi käyttöön n. 100-200e kustannuksella, tutkailin ja valinnanvaraa näkyy olevan runsaastikin, mikä niistä sitten sattuisi loksahtamaan kohdalle, ja ilman alko-rajoituksia ...

Paikan sijainnilla on tietysti varmaan oma merkityksensä, Helsingissä on Itää, Länttä ja Pohjoista, samoin Espoossa, Itäinen tai Pohjoinen Vantaa taas voisi olla lähempänä pidempimatkalaisia jne.

Siispä, innolla taas nyt aktivoitumaan tähänkin, antamalla listaan alustavan lupauksen ja/tai kommentin, josko vaikka seuraavanlaisesti, ja myös mahd. epäsopivuuskommentin voi laittaa saman luetteloon.

Palailen asiaan viim. viikon sisällä, kun on vähän nähty luetteloiden kehittymistä.

Tilanne 22/1 klo 0:30 alustavana:

su 14/2
Pete V. Trump., Helsinki ja Pääkaupunkiseutu OK, mukana ei muita soittovehkeitä
JaS, Bass, Helsinki ja Pääkaupunkiseutu OK, Bassokamat, tietyllä varauksella hinnan suhteen
hvinnamo

Varalla:
la 13/2
Pete V. Trump. Helsinki ja Pääkaupunkiseutu OK, mukana ei muita soittovehkeitä
hvinnamo?
korgie
22.01.2010 16:43:47
su 14/2
JaS, Bass, Helsinki ja Pääkaupunkiseutu OK, Bassokamat, tietyllä varauksella hinnan suhteen
hvinnamo
korgie (bassokamat, kitarakamat, kiipparit, rummut löytyy...)

Varalla:
la 13/2
hvinnamo?
Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee...
korgie
28.01.2010 18:10:53
Onko täältä kaikki vetäytyny talviunille?
JaS
28.01.2010 23:14:04
korgie: Onko täältä kaikki vetäytyny talviunille?

Itsekin vähän ihmetelly. Onko nyt niin, että ei päivät natsaa?
Olen ajattelua helpottaakseni päätynyt siihen, että olen ihan yksinkertaisesti vain tyhmä. -vaimoni sisko
Pete V.
28.01.2010 23:56:25 (muokattu 29.01.2010 00:09:11)

Eh-heii .. olen talvi/kesähereillä ...

Palailen aiheeseen hetikohta ...
kuunsirppi
29.01.2010 06:54:29
JaS: Itsekin vähän ihmetelly. Onko nyt niin, että ei päivät natsaa?

Mulle ei ainaskaan nyt nuo ehdotetut päivät sovi
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
Ukko
29.01.2010 11:35:35

Just heräilin :) Periaatteessa mulle saattais sopia mahd. kummatkin päivät.
COVS jäsen nro 6
Ukko
29.01.2010 11:37:27

su 14/2
hvinnamo
korgie (bassokamat, kitarakamat, kiipparit, rummut löytyy...)
Ukko ja rämprytin.

Varalla:
la 13/2
hvinnamo?
COVS jäsen nro 6
Pete V.
29.01.2010 11:48:26
laulaja: Mulle ei ainaskaan nyt nuo ehdotetut päivät sovi

No, voi harmi ... tällaistahan se aina tuppaa olemaan ...
Pete V.
29.01.2010 11:49:13
ÄM: Mulla on tuossa 13. päivä sellaanen sessio, etten vielä edes tiedä, mistä päin sunnuntaina heräilen ja mihin aikaan.

Ou, jee ... tilanteen mukaan ...
Pete V.
29.01.2010 12:02:05
OK, olen siis vähän odotellut aktivoitumista, mutta ennenkaikkea sitä, ettei tarvitsisi korgie'a vaivata lähes kaikella mahdollisella kalustolla!

Joka tapauksessa näyttää aika ohuelta tuo osallistujien määrä, mutta eiköhän saada jostain mukaan joitain, jotta esim. n. 10 olisi sitten paikalla, tämä ei ole niinkään rahakysymys, vaan enemmänkin fiilisjuttu ... ja, siis, max. 10e/henk., ja opiskelijoille yms. myös alennusmahdollisuus ...

Olen tiedustellut jo kaksi paikkaa, mutta toisessa on alkon 0-toleranssi, Nuorisoasiankeskuksen alainen paikka, ja toisessa taas päivä varattu muuhun. Jatkan tiedusteluja ja palailen ...
Anonymous-jazz
29.01.2010 14:42:43

Pete V.:
Olen tiedustellut jo kaksi paikkaa, mutta toisessa on alkon 0-toleranssi, Nuorisoasiankeskuksen alainen paikka, ja toisessa taas päivä varattu muuhun. Jatkan tiedusteluja ja palailen ...

Oiskin alkon jalutoleranssi.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Pete V.
02.02.2010 09:31:29
Pete V.: OK, olen siis vähän odotellut aktivoitumista, mutta ennenkaikkea sitä, ettei tarvitsisi korgie'a vaivata lähes kaikella mahdollisella kalustolla!

Joka tapauksessa näyttää aika ohuelta tuo osallistujien määrä, mutta eiköhän saada jostain mukaan joitain, jotta esim. n. 10 olisi sitten paikalla, tämä ei ole niinkään rahakysymys, vaan enemmänkin fiilisjuttu ... ja, siis, max. 10e/henk., ja opiskelijoille yms. myös alennusmahdollisuus ...

Hei kaikki! OK, soiteltuani eilen reilut kymmenen paikkaa läpi, ilmaantui taas pari hyvinkin asiaan soveltuvaa paikkaa! OK, jonkun osalta lähisunnuntait eivät onnistu, mutta yhden Itä-Helsingin suunnan paikan kohdalla asiat tuntuivat olevan hyvinkin kohdallaan, päivä/hinta/puitteet jne.

Palaan asiaan vielä tänään tarkennuksilla, kunhan olen saanut juteltua vahtimestarin kanssa yksityskohdat kohdalleen ... toivottavasti ei käy niin kuin tuossa taannoin muutama viikko sitten ...

P.S. Tiedoksi vaan, että erään paikan kohdalla tuli vastaan myös sisätilan "tiukka" 90 dB melurajoitus ... onkohan se paljon vai vähän meidän musiikillemme ml. rock, kovan rockin bändeillä varmastikin ylittyisi reippaasti ...
Pete V.
02.02.2010 20:39:59
Hei vaan nyt sitten taas kaikki!

Tässäpä uudet koordinaatit ...

TM-talvimiitti 2010 / Eteläinen osasto

Su 14/2 klo 14-21

Juhlatalo Bygdehemmet

Linnanneidonkuja 1
00950 Helsinki (Vartioharju)

http://www.meethelsinki.fi/Suomeksi … iw3?showmodul=162&Matko_pid=754

Itäväylän TB:n kohdalta n. 200 m vas./oik., riippuen
mistä suunnasta tulee, ja voi toki navigoida muitakin
reittejä esim. Kontulan suunnalta.

Osallistumismaksu, omantunnon/rahatilanteen mukaan 0-10e/henk.

==>kopioi oma ilmoittautumisesi lisäten tästä eteenpäin

Ilmoittautumiset su 14/2 klo 14-21 Bygdehemmet, Vartioharju, Helsinki

Pete V. Trump. Mukana ei muuta kalustoa

==>tänne saakka

Homma on sovittu valmiiksi ja saamme käyttöömme koko "talon", 1970-luvun design'ia, ilman erityispalveluja, vain oven avaaminen/sulkeminen, kaikki muu hoidetaan itse, kamat, roudaus, juomat, eväät, ja, loppusiistiminen, vahtimestari hienosäätää siitä eteenpäin ... ja, huomiona, että täällä ei ole alko- tai dB-rajoituksia.

Laittakaa listaan nimi/kalusto kopioiden merkitty alue eteenpäin, tarkistelen kyllä välillä.

Toivottavasti saataisiin ainakin n. 10 henk. porukka kasaan tarpeellisine kalustoineen, mukaan mahtuu kyllä vaikka toisetkin 10 ...
Timi
02.02.2010 21:07:45 (muokattu 02.02.2010 21:09:16)
Timi on Brahiksen kentällä Ystävänpäivä tsydeemeissä silloin.
Upeeta että jaksat järkätä!
Vaikea.Mutta varma!
korgie
02.02.2010 21:27:34
Ilmoittautumiset su 14/2 klo 14-21 Bygdehemmet, Vartioharju, Helsinki

korgie, bassokamat mukana, hätätilassa löytyy yhtä jos toista muutakin...
JaS
02.02.2010 22:15:54
korgie: Ilmoittautumiset su 14/2 klo 14-21 Bygdehemmet, Vartioharju, Helsinki

korgie, bassokamat mukana, hätätilassa löytyy yhtä jos toista muutakin...

JaS, bassokamat
Olen ajattelua helpottaakseni päätynyt siihen, että olen ihan yksinkertaisesti vain tyhmä. -vaimoni sisko
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)