Aihe: Deep Purple
1 2 3 4 575 76 77 78 79167 168 169 170 171
timus
23.12.2009 18:44:52
Jokos täällä on joku kerennyt tutustumaan tähän DVD-julkaisuun eli History, Hits & Highlights '68-'76. Ymmärtääkseni tämä on varsin uusi julkaisu vai lienenkö ihan väärässä?

http://www.levykauppax.fi/artist/de … ry_hits_highlights_68_76/dvd/?f=dvd

Eli mahtaako olla ostamisen väärti kenties.
"The lyrics don't mean shit to be honest, in my opinion. It's all about the drums" -Larry Mullen Jr (U2).
Tohtori Flang
23.12.2009 20:01:59
timus: Jokos täällä on joku kerennyt tutustumaan tähän DVD-julkaisuun eli History, Hits & Highlights '68-'76. Ymmärtääkseni tämä on varsin uusi julkaisu vai lienenkö ihan väärässä?

http://www.levykauppax.fi/artist/de … ry_hits_highlights_68_76/dvd/?f=dvd

Eli mahtaako olla ostamisen väärti kenties.

On ehdottomasti ostamisen arvoinen. Ainoat miinukset tulee informaatio-köyhästä vihkosesta (taltiointien ajat, paikat ja ohjelmat olisi kiva tietää) ja joistain täysin turhista materiaalista (esim. Strange Kind Of Womanin "video").
"Teeskentelin monta vuotta pitäväni jazzista. Maksoin kovan hinnan." -Lemmy
timus
28.01.2010 17:59:34
Jahas, jälleen herrat Suomeen (Turku ja Joensuu) ensi kesänä. No toisaalta kyllä mulle kelpaa, vaikka tuskin mitään uutta ja yllätyksellistä tarjoaa - tosin ehkä vain hyväkin niin.
"The lyrics don't mean shit to be honest, in my opinion. It's all about the drums" -Larry Mullen Jr (U2).
Tande
28.01.2010 18:03:52
Ei pahemmin kiinnosta, kun Blackmore ei ole bändissä.

En taida olla minkään muun bändin kohdalla mikään kokoonpano-/alkuperäisjäsen-puristi, esim. Kissin nykyinen kokoonpano ei haittaa minua ollenkaan, päinvastoin. Mutta Purple ei nykykokoonpanossaan jaksa kiinnostaa. Mikäli heittävät Gillanin ulos ja ottavat laulajaksi vaikka Joe Lynn Turnerin, niin voisin käydä katsastamassa, vaikka Morse olisikin messissä.
In Rock.
Tande
28.01.2010 18:03:56 (muokattu 28.01.2010 18:27:21)
Tuplat.
In Rock.
mlehtinen
28.01.2010 18:25:43
Itselläni suurena RB fanina oli tosi vaikeaa hyväksyä Morse kitaraan mutta kyllä se nyt jo alkaa menemään. Kun vaan soittaisivat enemmän Morsen aikaisia biisejä livenäkin niin ei olisi mitään ongelmaa. Ihan yhtä mahdottomalta tuntuu ajatus Gillanin korvaamisesta Turnerilla (juu, tiedän että on kertaalleen jo korvattu). Ei se ole mitenkään realistisesti tällä hetkellä mahdollistakaan mutta kyllä siinä kohtaa saa DP jo loppua jos vielä pitää miehistönvaihdoksia tehdä.

Tosin Gillanin vaihto saattaisi tuoda vaihtelua keikoille (mkIII biisejä) mutta silti jyrkkä ei koko kuvitelmalle.
"Can they do it? Fuck yeah, they're the E Street Band!"
timus
28.01.2010 18:41:05
Joo kyllä toki kelpais Purpendicularilta reilumminkin matskua vaikkapa...

Joka tapauksessa mulle tää nykyinen Purple on viihdyttävä ja hyväntuulinen liveryhmä. Jotenkin siitä touhusta vaan aistii poikkeuksellisen hyvän fiiliksen bändissä ja sitä kautta lavatilanteessa.

Ja lämppärivalintakin (Peer Günt) toimii kyllä, vaikka yleensä Purplen mukana on ollut näitä ulkomaisia oldies-juttuja tyyliin Lizzy jne...
Velli
28.01.2010 21:22:20
Jokapaikanapina: oikeesti mun mielestä niistä huokuva fiilis oli erittäin negatiivinen

Sama fiilis tuli mulle marraskuussa Purplen keikalla Oulussa. Mun mielestä bändi olisi pitänyt kuopata viimeistään siinä vaiheessa kun Lord lähti bändistä.
Icy-Sun
29.01.2010 01:01:23
Oulussa oli kyllä tosi vaisu, mutta edellisenä vuonna ainakin Kuopiossa paljon mielekkäämpi. Ja yhdyn tuohon positiivisen fiiliksen leviämiseen bändistä. Älkää lyökö, mutta Come Hell Or High Waterilla ja lukuisilla bootlegeilla Purple on aivan helkkarin tympeää katseltavaa. Miellyttävää kuultavaa kylläkin, mutta nykykokoonpano ei sentään näytä lavalla siltä, kuin soittaminen ja bändikaverien kanssa oleminen olisi maailman vittumaisin asia. Toki "sitä" ei ole samassa mittakaavassa mkII:een I:een tai III:een verrattuna.
Loijaa
29.01.2010 01:03:30

Itselläkin tuli jo v.06 Joensuun keikan jälkeen sellainen olo, että alkaa aika väsynyttä olla äijien meininki ja nyt ovat taas tulossa tänne. Kyllä sitä tulee kait silti keikalle lähdettyä, kun kotikaupunkiin tulevat, eikä tarvitse bensa- & matkarahoja maksella..

Joka tapauksessa Purplen History, Hits & Highlights 1968-1976 dvd oli hyvä ostos, juurikin sitä purppuraa, jota haluaisi vieläkin nähdä ja kuulla livenä.
You know that I would be a liar
Icy-Sun
29.01.2010 01:04:43
Tande:Mikäli heittävät Gillanin ulos ja ottavat laulajaksi vaikka Joe Lynn Turnerin, niin voisin käydä katsastamassa, vaikka Morse olisikin messissä.

Tuli muuten tästä mieleen, että laulusoundi on yhä kova, mutta Turnerkin on alkanut lassahtaa jo hieman. Over The Rainbowit on nähty.
mlehtinen
29.01.2010 11:49:59
Jokapaikanapina:
Bananas on muuten alkanu toimii kyllä yllättävän hyvin!

Ja minä kun olen luullut että olen ainoa joka pitää tuosta levystä! Minusta se on parasta studioPurplea sitten Burnin.
"Can they do it? Fuck yeah, they're the E Street Band!"
Musta Arkipyhä
29.01.2010 14:28:28
Minusta Purplen ongelma on se ettei oikein ole kokoonpanoa joka voisi vetää myös Mark III-materiaalia livenä.Turnerin kanssahan vedettiin Burn ,mutta kun Glover ja Gillan ovat mukana niin tuo jäänee haaveeksi.

Lisäksi bändi kyllä ravaa niin ahkerasti Suomessa(kin) ,että pakostakin tulee ähky :-)
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Tande
29.01.2010 14:59:38 (muokattu 29.01.2010 14:59:53)
PsychedelicWarlord: Minusta Purplen ongelma on se ettei oikein ole kokoonpanoa joka voisi vetää myös Mark III-materiaalia livenä.Turnerin kanssahan vedettiin Burn ,mutta kun Glover ja Gillan ovat mukana niin tuo jäänee haaveeksi.

Lisäksi bändi kyllä ravaa niin ahkerasti Suomessa(kin) ,että pakostakin tulee ähky :-)

Mikä ongelma heillä on loppujen lopuksi soittaa Mark III-biisejä? Kyllähän esim. AC/DC:llakin on kaikki High Voltaget, Dirty Deeds Done Dirt Cheapit ja Whole Lotta Rosiet mukana setissä, vaikka Scott ja Evans eivät ole olleet bändissä vuosikymmeniin.
In Rock.
Tohtori Flang
29.01.2010 15:00:53
Tande: Mikä ongelma heillä on loppujen lopuksi soittaa Mark III-biisejä?

Ian Gillan.
Tande
29.01.2010 15:04:33
Tohtori Flang: Ian Gillan.

No miksi se on hänelle ongelma? :D Kyllä hänellä ääniala riittäisi jne.. Maailmassa on älyttömästi bändejä, joissa nykyinen laulaja laulaa ilman mitään ongelmia myös toisten laulajien aikaisia kappaleita. Miksi ei Gillan?

Alan päivä päivältä samaistua enemmän Blackmoreen, puhuttaessa Gillanista.
In Rock.
Tohtori Flang
29.01.2010 15:12:55
Tande: No miksi se on hänelle ongelma? :D Kyllä hänellä ääniala riittäisi jne.. Maailmassa on älyttömästi bändejä, joissa nykyinen laulaja laulaa ilman mitään ongelmia myös toisten laulajien aikaisia kappaleita. Miksi ei Gillan?

Miksei Ronnie James Dio suostunut Black Sabbathin Dehumanizer-kiertueella laulamaan muita kuin oman ja Ozzyn aikaisia kappaleita?
Jyrken
29.01.2010 17:01:16
Hohoh, tervetuloa vaan Joensuuhun. En olis odottanu mutta käteväähän tää on.
if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
rheinone
29.01.2010 18:15:11
Tande: Mikäli heittävät Gillanin ulos ja ottavat laulajaksi vaikka Joe Lynn Turnerin, niin voisin käydä katsastamassa, vaikka Morse olisikin messissä.

Äää, you are gay, I äm hetero?

Tiedän, tande on provo, mutta minkäs teet.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)