Terry Pantheras 26.01.2010 21:18:44 | |
---|
Insane Kane: Juota se piiri suoraan levylle. Mutta älä käräytä sitä. Tää kävi kans mielessä, mutta kiskot on jo juotettu ja oon saletti, että hajotan koko pcb:n mikäli yritän kaikkia 18:a jalkaa kolvata ja nyhtää irti. Tinaimusukka ei nääs toimi tuon kanssa jostain syystä... einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |
oiva tumpeloinen 26.01.2010 21:21:57 | |
---|
Terry Pantheras: Tää kävi kans mielessä, mutta kiskot on jo juotettu ja oon saletti, että hajotan koko pcb:n mikäli yritän kaikkia 18:a jalkaa kolvata ja nyhtää irti. Tinaimusukka ei nääs toimi tuon kanssa jostain syystä... Miten lämmin kolvi sulla on? |
Insane Kane 26.01.2010 21:22:49 | |
---|
Terry Pantheras: Tää kävi kans mielessä, mutta kiskot on jo juotettu ja oon saletti, että hajotan koko pcb:n mikäli yritän kaikkia 18:a jalkaa kolvata ja nyhtää irti. Tinaimusukka ei nääs toimi tuon kanssa jostain syystä... Toimii, mutta pitää antaa sen imusukan hetkisen imeä... Ne padit menee läpi asti ja tinaa kertyy molemmille puolille + ite reikään. Voit myös painaa sen piirin sokkeliin ja juottaa jalan tahi pari kiinni varmistamaan ic:n pysymisen. Ei sen tarvitse olla iso vika, jos se on päässä. |
Terry Pantheras 26.01.2010 21:24:34 | |
---|
oiva tumpeloinen: Miten lämmin kolvi sulla on? Öö, 40 w tehoa (ei ole siis mtn säätöjä) ja on itse asiassa kohtuullisen paskanen. Pitänee vähän raaputella. einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |
Terry Pantheras 26.01.2010 21:26:17 | |
---|
Insane Kane: Toimii, mutta pitää antaa sen imusukan hetkisen imeä... Ne padit menee läpi asti ja tinaa kertyy molemmille puolille + ite reikään. Voit myös painaa sen piirin sokkeliin ja juottaa jalan tahi pari kiinni varmistamaan ic:n pysymisen. Hmm, juu... Testingtesting. einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |
Terry Pantheras 28.01.2010 19:44:38 | |
---|
Juotin pari jalkaa per piiri soketteihin, mutta eipä toimi. Nyt ei toimi vaikka painelenkin piirejä. Bypass toimii. einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |
Insane Kane 28.01.2010 20:01:03 | |
---|
Insane Kane: ...Mutta älä käräytä sitä... Edelliseltä sivulta. Ei sen tarvitse olla iso vika, jos se on päässä. |
Terry Pantheras 28.01.2010 20:04:16 | |
---|
Insane Kane: Edelliseltä sivulta. Joo, muistan. :) En sitten tiedä, pidin kolvia hädin tuskin kahta sekuntia juottaessa... einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |
Terry Pantheras 28.01.2010 20:12:02 | |
---|
Tais mennä 85 euroo kankkulan kaivoon - ei noita mitään irti pysty juottamaan. Kaikki sliderit pitäs ottaa irti jos haluaa päästä piirien soketteja irrottamaan. Tai sit tuo mun imusukka on susipaskaa. einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |
Insane Kane 28.01.2010 20:13:25 | |
---|
Terry Pantheras: Joo, muistan. :) En sitten tiedä, pidin kolvia hädin tuskin kahta sekuntia juottaessa... Paha sanoa... joskus se riittää. Kerran olen chipin polttanu ja senkin ihan lähiaikoina. Kaikki tuntui ok:lta juottaessa ja jalka kerrallaan ja vielä alumiinilevy toimi jäähyttäjänä pipanapuolella. Kummiskin kärysi Onneksi oli vain halvahko LM308 Ei sen tarvitse olla iso vika, jos se on päässä. |
Terry Pantheras: Tais mennä 85 euroo kankkulan kaivoon - ei noita mitään irti pysty juottamaan. Kaikki sliderit pitäs ottaa irti jos haluaa päästä piirien soketteja irrottamaan. Tai sit tuo mun imusukka on susipaskaa. Tahi liian kylmä kolvi... Ei sen tarvitse olla iso vika, jos se on päässä. |
Terry Pantheras 28.01.2010 20:25:59 | |
---|
Joo, eiköhän tuo paska ole tuossa. Tartteeko joku projektin/varaosia? :D Näistä kun ei varmaan rahojaan takasin saa? einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |
Insane Kane 28.01.2010 20:26:50 (muokattu 28.01.2010 20:27:19) | |
---|
Terry Pantheras: Joo, eiköhän tuo paska ole tuossa. Tartteeko joku projektin/varaosia? :D Näistä kun ei varmaan rahojaan takasin saa? Annas palikan levähtää ja tuoreilla silmillä uudestaan tiiraamaan. Joskus ne saattaa hiukan piruilla. Ei sen tarvitse olla iso vika, jos se on päässä. |
oiva tumpeloinen 28.01.2010 20:33:35 | |
---|
Terry Pantheras: Joo, eiköhän tuo paska ole tuossa. Tartteeko joku projektin/varaosia? :D Näistä kun ei varmaan rahojaan takasin saa? Kuten sanottu, laita se kone nyt lepäämään yli suurimman vitutuksen. Huomenna tai myöhemmin katsot uudestaan. Tai voin mä tulla sen poiskin hakemaan. =) |
Terry Pantheras 28.01.2010 20:47:46 (muokattu 28.01.2010 20:48:09) | |
---|
Joo, eipä tuolle voine mitään tämän hetkisen aivotoiminnantason (turhaumavitutusärsytysitkupotkukiukutusalistumaepätoivo) kanssa tehdä. Miten tuommonen yksi kasa numiskoja ja vipstaakkeja voi aiheuttaa moista turhaumaa?! :D einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |