Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Eurooppa Kolme
1 2
Bonham
05.01.2010 15:39:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno homma! Tämä erittäin persoonallinen pumppu 80-luvulta saapuu takaisin uuden materiaalin kera tänä keväänä. Tulossa on myös kokoelma vanhoista levyistä, joita on lähes mahdotonta löytää cd:nä..
 
Tuolta maistiaisia vanhemmasta setistä ja uutta siis tulossa kohta..
 
http://www.myspace.com/eurooppa3
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
-Cale
05.01.2010 16:17:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen aina olettanut että tämä bändi on joku perus ysäripop-dance -pumppu, mutta olikin aika yllätys kun lähti soimaan. Todella hyvänkuuloista kamaa! On sitä näköjään joskus Suomessakin osattu. Taitaa mennä hankintaan joku levy jos kerran uudelleen julkaisuakin on luvassa.
 
HaloOfFlies
05.01.2010 20:59:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Cale: Olen aina olettanut että tämä bändi on joku perus ysäripop-dance -pumppu, mutta olikin aika yllätys kun lähti soimaan. Todella hyvänkuuloista kamaa! On sitä näköjään joskus Suomessakin osattu. Taitaa mennä hankintaan joku levy jos kerran uudelleen julkaisuakin on luvassa.
 
Älä unohda minua taitaa olla se biisi, josta bändi muistetaan. Tulee kyllä vahvat ysärifiilikset aina kun sen kuulee.
 
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5
-Cale
06.01.2010 17:06:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

danny: Älä unohda minua taitaa olla se biisi, josta bändi muistetaan. Tulee kyllä vahvat ysärifiilikset aina kun sen kuulee.
 
Kyllähän tuo vielä kasarillekin aavistuksen kallistaa. Nuo muutamat ekan levyn biisit joita olen kuunnellut on kyllä hyviä, tuokin lukuun otettuna, mutta myöhempien levyjen materiaalista en sanoisi ihan samaa, näin äkkiseltään. Varmaan tuo eka levy tulee tämän perusteella hankintaan.
 
Basismi
09.01.2010 00:31:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoo, näin nämä aikoinaan jopa livenä. Oli hyvin epätyypillinen orkesteri suomessa siihen aikaan.
 
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri.
DJKaaos
09.01.2010 01:12:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kyllä soi pahemmin radioissa tämä bändi, vaikka soisi soivan. Muutama ihan pätevä biisi, mitä olen kuullut. Vähän sellainen "unohtunut" tapaus, kuten tuo Paul Oxley's Unit, josta myös näyttää olevan ketju samalla sivulla.
 
Minä olen minä.
VolmariKuulapää
09.01.2010 14:42:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kesällä aikovat ilmeisesti keikkaillakkin. Jos näin on, niin pitäähän paraisten pojat käydä katsastamassa.
 
Paska basisti - jyrkkä ei sooloille.
Bonham
27.01.2010 10:00:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VolmariKuulapää: Kesällä aikovat ilmeisesti keikkaillakkin. Jos näin on, niin pitäähän paraisten pojat käydä katsastamassa.
 
Jees, muutama keikka on jo kuulemma sovittu.
 
Se uusi single julki tänään, vastaanotto ollut radioissa todella positiivinen!
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Bonham
27.01.2010 12:00:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bonham: Jees, muutama keikka on jo kuulemma sovittu.
 
Se uusi single julki tänään, vastaanotto ollut radioissa todella positiivinen!

 
Eikä ihme, on tää hieno biisi!
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
VolmariKuulapää
28.01.2010 09:27:41 (muokattu 28.01.2010 09:34:24)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bonham: Eikä ihme, on tää hieno biisi!
 
Löytyykö jotain linkkiä?
 
edit. siellähän se myspacessa luonnollisestikkin oli, keikoista en tosin löytänyt tietoa.
 
Paska basisti - jyrkkä ei sooloille.
Bonham
28.01.2010 09:34:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VolmariKuulapää: Löytyykö jotain linkkiä?
 
http://www.myspace.com/eurooppa3
 
Oli jo tuolla näköjään...
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Bonham
28.01.2010 09:35:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VolmariKuulapää: Löytyykö jotain linkkiä?
 
edit. siellähän se myspacessa luonnollisestikkin oli, keikoista en tosin löytänyt tietoa.

 
Keikkoja kuulemma menee tiuhaan tahtiin eilisen julkaisun ja tiedotteen jäljiltä... tätä bändiä halutaan nyt joka paikkaan. Edellisen kerran ura "jäi kesken"...
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
-Cale
28.01.2010 17:53:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse en pitänyt tuosta uudesta biisistä. Nykytuotannolla ja saundeilla pilattu, ei herätä oikeastaan mitään fiiliksiä. Ehkä sen että radiosta kuullessani saattaisin vaihtaa kanavaa. Tämä ei kuitenkaan poista sitä ettenkö pitäisi noista vanhemmista.
 
Bonham
28.01.2010 19:15:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Cale: Itse en pitänyt tuosta uudesta biisistä. Nykytuotannolla ja saundeilla pilattu, ei herätä oikeastaan mitään fiiliksiä. Ehkä sen että radiosta kuullessani saattaisin vaihtaa kanavaa. Tämä ei kuitenkaan poista sitä ettenkö pitäisi noista vanhemmista.
 
On semmonen biisi, että ei kyllä välttämättä kolise oitis... mutta todella positiivista palautetta saanut. Tämä bändi on edellen omalla maaperällään iskelmän ja popin välimaastossa
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Röntgen-Jeesus
28.01.2010 19:31:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei hemmetti Aina nöyrtyä saa toimi kesän 2008 soundtrackina! Hieno homma että se löytyy MySpacesta, minnehän lie sinkku hävinny?
 
Rob Halford on homo.
jannu
28.01.2010 20:54:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipahan aika juustoista menoa uudessa rallissa. Älä unohda minua oli ihan hieno biisi joskus.
 
Bonham
26.02.2010 10:18:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jassoo, se kokoelmalevy tulee ensi keskiviikkona eli silloin saa vihdoinkin nuo vanhat rallit cd:llä...
 
Ja seuraavaksi jäämme odottelemaan niitä keikkoja
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
VolmariKuulapää
16.04.2010 00:24:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bonham:
 
Ja seuraavaksi jäämme odottelemaan niitä keikkoja

 
Ja mitäköhän tälle kuuluu. Eipä ole sattunut missään silmään. Ja ei todellakaan millään "sanoinhan ettei ne taaskaan" asenteella. Vaan kiinnostaa ihan oikeesti onko pojilla keikkaa?
 
Paska basisti - jyrkkä ei sooloille.
Bonham
16.04.2010 09:11:48 (muokattu 16.04.2010 09:12:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VolmariKuulapää: Ja mitäköhän tälle kuuluu. Eipä ole sattunut missään silmään. Ja ei todellakaan millään "sanoinhan ettei ne taaskaan" asenteella. Vaan kiinnostaa ihan oikeesti onko pojilla keikkaa?
 
Tuolla on pari keikkaa päivitetynä:
 
http://www.hypeproductions.fi/site/
 
Käsittääkseni niitä on kyllä enemmänkin tulossa... ainakin PA treenit on jo tiedossa:)
 
Mä olen kuunnellut tuon kokoelman läpi varmaan joka päivä sen ilmestymisestä lähtien, kerrassaan loistavia biisejä ja hämmästyttävän hyvin aikaa ovat kestäneet.
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Bonham
11.06.2010 19:56:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään sitten livenä Naantalissa, 16 vuoden pienen tauon jälkeen... kerron huomenna miltä tuntuu, jos pystyy
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «