Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Teosto!
1 2
EP
27.01.2010 15:50:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt liittymään, jollette jo ole!
Biisin tekijät, mutta myös keikkaileville soittajille:
 
http://www.teosto.fi/Teosto/websivut.nsf/liity_index.html
 
Baryton-B
27.01.2010 20:08:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Nyt liittymään, jollette jo ole!
Biisin tekijät, mutta myös keikkaileville soittajille:
http://www.teosto.fi/Teosto/websivut.nsf/liity_index.html

 
Juu suosittelen. Itse liityin 20-vuotta sitten, maksoi 100 mk. Kertamaksu, ei mitään jäsenmaksuja ym. En tiedä miten nykyään mutta minulle tulee korvaukset kuin manulle illallinen tekemättä- ja maksamatta mitään.
 
Musiikkia korville
28.01.2010 08:12:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thanks EP!!
 
Mun on pitäny pitkään liittyä Teostoon, mutta se on jotenkin jääny roikkumaan. Nyt on melko hyvä hetki. :)
 
By: MK
artope
28.01.2010 09:07:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Nyt liittymään, jollette jo ole!
Biisin tekijät, mutta myös keikkaileville soittajille:
 
http://www.teosto.fi/Teosto/websivut.nsf/liity_index.html

 
Eli tässä ei ole kk-maksuja?
 
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
humppahanuristi
28.01.2010 09:15:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Baryton-B: En tiedä miten nykyään mutta minulle tulee korvaukset kuin manulle illallinen tekemättä- ja maksamatta mitään.
Helpolla olet päässyt.
Minä kun luulin, että pitää säveltää tai sovittaa ja saada joku vielä esittämään ne korvauksen alaisesti ;)
 
Humpasta rautalankaan...
Musiikkia korville
28.01.2010 09:17:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

artope: Eli tässä ei ole kk-maksuja?
 
Ei ole. Liittymismaksu ainoastaan, mikä on siis tuon kampanjan ajan nyt ilmainen.
 
By: MK
JCM
28.01.2010 10:25:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

humppahanuristi: Helpolla olet päässyt.
Minä kun luulin, että pitää säveltää tai sovittaa ja saada joku vielä esittämään ne korvauksen alaisesti ;)

 
Hyvällä bisnesvainulla ja alhaisella moraalilla voi jättää suurimman osan noista stepeistä väliin;)
KoskPaavo
28.01.2010 10:28:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun poika on sävellellyt aina ja 14- vuotiaana 8 vuotta sitten liittyi , nyt tulee meille vanhaan kotiinsa Teostory -lehti säännöllisesti vessalukemisiksi.
 
Tuo toteutettavuushan riippuu ihan siitä, miten filsun envelope triggautuu...
EP
28.01.2010 11:46:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

humppahanuristi: Helpolla olet päässyt.
Minä kun luulin, että pitää säveltää tai sovittaa ja saada joku vielä esittämään ne korvauksen alaisesti ;)

 
Mun mielestä kun kaikki keikkamuusikotkin olis Teostossa niin se selkiyttäisi osaltaan kirjavaa käytäntöä soittajien ja keikkajärjestäjien välillä, hintapolitiikkaa ja lisäis myös soittajien arvostusta, plus paljon muuta.
 
humppahanuristi
28.01.2010 12:23:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Mun mielestä kun kaikki keikkamuusikotkin olis Teostossa niin se selkiyttäisi osaltaan kirjavaa käytäntöä soittajien ja keikkajärjestäjien välillä, hintapolitiikkaa ja lisäis myös soittajien arvostusta, plus paljon muuta.
 
Millä tavalla?
Mikä on sekava käytäntö järjestäjien ja soittajien välillä?
Järjestäjä maksaa luvat ja esiintyjä ilmoittaa, mitä tuli soitettua. EIkös se ole selkeää? Noinhan se menee nyt.
 
Humpasta rautalankaan...
EP
28.01.2010 12:27:57 (muokattu 28.01.2010 12:28:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

humppahanuristi:
..Järjestäjä maksaa luvat ja esiintyjä ilmoittaa, mitä tuli soitettua. EIkös se ole selkeää? ..

 
Kyllä!
 
Ukko
28.01.2010 12:38:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: Mun poika on sävellellyt aina ja 14- vuotiaana 8 vuotta sitten liittyi , nyt tulee meille vanhaan kotiinsa Teostory -lehti säännöllisesti vessalukemisiksi.
 
Sitä ei sit kande käyttää vessapapruna.
 
COVS jäsen nro 6
half
28.01.2010 12:45:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ukko: Sitä ei sit kande käyttää vessapapruna.
 
Jep, pirun kovaa ja sileää laatua iha kuin Gramexpressikin.
 
COVS jäsen N:o 5
C7
28.01.2010 12:57:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jahas... ennen piti jotain tehdäkin, ennenkuin "pääsi" Teoston asiakkaaksi ja siitä oikein maksettiin kertamaksu... nykyään näemmä riittää pelkkä ilmoitus....
Ollaanko nykyään jäseniä, vai edelleen asiakkaita. Minä 80-luvun alussa maksoin itseni asiakkaaksi.
 
vanha, mutta elossa!
EP
28.01.2010 13:05:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

C7: Jahas... ennen piti jotain tehdäkin, ennenkuin "pääsi" Teoston asiakkaaksi ja siitä oikein maksettiin kertamaksu... nykyään näemmä riittää pelkkä ilmoitus..
 
No juu, näinhän se on, mutta kunhan nyt herättää keskustelua.
 
JCM
28.01.2010 13:13:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

C7: Jahas... ennen piti jotain tehdäkin, ennenkuin "pääsi" Teoston asiakkaaksi ja siitä oikein maksettiin kertamaksu... nykyään näemmä riittää pelkkä ilmoitus....
Ollaanko nykyään jäseniä, vai edelleen asiakkaita. Minä 80-luvun alussa maksoin itseni asiakkaaksi.

 
Ei sinne ihan noin vain jäseneksi taida edelleenkään päästä...
half
28.01.2010 13:23:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JCM: Ei sinne ihan noin vain jäseneksi taida edelleenkään päästä...
 
Kun itse liityin asiakkaaksi, niin piti olla ainakin yksi oma teos, jota on esitetty julkisesti edes kerran. Jäsenyyttä voi anoa neljän vuoden asiakkuuden jälkeen, kunhan niistä vähintään kahtena vuotena on saanut tilityksen. Käytännössä se ei riitä, sillä arvovaltainen raati käsittelee hakemuksen ja arvioi ovatko taiteelliset näytöt riittävät jäsenyyteen.
Jäsenen ja asiakkaan ainoa ero on, että jäsen saa halutessaan osallistua Teoston vuosikokouksiin ja tarvittaessa äänestää.
 
COVS jäsen N:o 5
EP
28.01.2010 13:36:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

half: Kun itse liityin asiakkaaksi, niin piti olla ainakin yksi oma teos, jota on esitetty julkisesti edes kerran..
 
Juu, sävellys, sanoitus tai sovitus ja sen julkinen esitys tai tallenne.
 
Bronks
28.01.2010 13:56:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kova ale on meneillään. Kaksi vuotta sitten liityin, ja hinta oli silloin sata euroa. Melkein harmittaa, jopa:) Toisaalta, omani olen saanut jo takaisin.
 
Toki ilmaiseksi kannattaa kenen tahansa liittyä. Mutta onko tosiaan niin, että enää ei asiakkuuteen vaadita kuin se, että soittaa yhtyeessä? Ilmoituksessakin mun mielestäni houkutellaan biisintekijöitä.
 
Aika kummalliselta kuulostaisi, että joku muu kuin biisintekijä haluaisi maksaa 122 euron jäsenmaksun.
 
Don't take me serious, I'm just playing.
JCM
28.01.2010 14:12:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bronks:
 
Aika kummalliselta kuulostaisi, että joku muu kuin biisintekijä haluaisi maksaa 122 euron jäsenmaksun.

 
Mulla on ollut pitkän aikaa todo-listalla Teoston asiakkaaksi liittyminen kun siihen on jonkin sortin perusteitakin. Pitkän aikaa ollu mielessä. Kummasti pisti vipinää kinttuihin kun tuo kampanja lävähti käyntiin.
 
Mutta tuskin tuonne huvikseen kukaan liittyy, vaikka toki se nyt on mahdollista.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «