Aihe: James Cameronin Avatar
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12
Meadow
07.01.2010 20:15:54
Olen ymmärtänyt, että tuo Burtonin Alice in Wonderland olisi jatkoa alkuperäiselle tarinalle.

Näin off-topicina.
Swan
18.01.2010 16:39:30
Nonnis, Golden Globet meni sitten tälle: http://www.imdb.com/features/rto/2010/globes
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!"
>-)))> #26
S.M.A.K.
Swan
20.01.2010 01:21:15
Jatko-osa(t?) varmistettu: http://avatarblog.typepad.com/avata … uel-confirmed.html?fbid=pDRrtlZ0Pmk

Sellainen kutina on, että tästä ei seuraa hyvää. En keksi millään, miten aiheesta saa enempää mehua puristettua vesittämättä ensiosan viehätystä. Viimeisen kappaleen myötä en varsinkaan ole optimistinen.
>-)))> #26
S.M.A.K.
Jokapaikanapina
20.01.2010 01:56:46 (muokattu 20.01.2010 01:57:27)
Kävin itekkin kattomassa. Leffa oli ok, juoni oli aika potuttava mutta toisaalta oli kyllä siisti kokemus. 3D toimi paljon paremmin ku niissä kahessa muussa jotka oon käyny kattoo. Ja piti käydä ekaa kertaa ikinä kusella kesken leffan (teatterissa siis).

EDIT: Kaikesta ennakkohehkutuksesta olin jääny paitsi, olin vaan nähny huippupaskan trailerin mutta menin ilmasen lipun saatuani
Hetfield
20.01.2010 01:57:59

Swan: Jatko-osa(t?) varmistettu: http://avatarblog.typepad.com/avata … uel-confirmed.html?fbid=pDRrtlZ0Pmk

Sellainen kutina on, että tästä ei seuraa hyvää. En keksi millään, miten aiheesta saa enempää mehua puristettua vesittämättä ensiosan viehätystä. Viimeisen kappaleen myötä en varsinkaan ole optimistinen.

Varsinkaan kun tuo ensiosa nyt ei ihan hirveästi meikäläistä vakuuttanut. Joo hienohan se oli juu... Mutta ei kyllä kiinnosta jatko-osaa mennä katsomaan, jos samaa rataa jatketaan.
I quit the band... Now I just play with myself.
JPQ
20.01.2010 04:10:18

Avatar oli aika köyhä leffa tosiaan varsinkin kun eräässä kirjasta kuulemma tutun mukaan matkittu (joka varmasti vanhempi kait 1939 vuodelta alkuperäinen) lisäksi kun kertoi yhteneväyyksistä tosiaan tuntuu itsestänikin siltä... ja jatko osilta en voi odttaa ihmeitä.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
nirzin
20.01.2010 10:11:18
JPQ: Avatar oli aika köyhä leffa tosiaan varsinkin kun eräässä kirjasta kuulemma tutun mukaan matkittu (joka varmasti vanhempi kait 1939 vuodelta alkuperäinen) lisäksi kun kertoi yhteneväyyksistä tosiaan tuntuu itsestänikin siltä... ja jatko osilta en voi odttaa ihmeitä.

Se että kuka tahansa voi esittää asiantuntevan ja syväluotaavan kritiikin mistä tahansa kulttuurituotoksesta, on nettiaikakauden hienoimpia piirteitä.
chico_miguel
20.01.2010 19:22:33
nirzin: Se että kuka tahansa voi esittää asiantuntevan ja syväluotaavan kritiikin mistä tahansa kulttuurituotoksesta, on nettiaikakauden hienoimpia piirteitä.

HAHAHAH!!! Touche! :D
"Eres tú cabron hijo de puta"
Bacchus
20.01.2010 19:25:52
nirzin: Se että kuka tahansa voi esittää asiantuntevan ja syväluotaavan kritiikin mistä tahansa kulttuurituotoksesta, on nettiaikakauden hienoimpia piirteitä.

Merkittävämpää on se, että kommentin joku yleensäkään lukee, ja on tarpeeksi kiinnostunut itse esittämään oman näkemyksensä edellisen kirjoituksesta.
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
Rhapa
20.01.2010 19:29:35
Bacchus: Merkittävämpää on se, että kommentin joku yleensäkään lukee, ja on tarpeeksi kiinnostunut itse esittämään oman näkemyksensä edellisen kirjoituksesta.

Äläs nyt, tuossahan joutui oikeasti laittamaan aivosolut liikenteeseen lukiessa. Luin ainakin neljään kertaan, ennen kuin tajusin mitä siinä oikein sanotaan! Harmi vain, että tuo ei ollut järin palkitseva valaistuminen.
gigity gigity
Bacchus
20.01.2010 19:36:59
Rhapa: Äläs nyt, tuossahan joutui oikeasti laittamaan aivosolut liikenteeseen lukiessa. Luin ainakin neljään kertaan, ennen kuin tajusin mitä siinä oikein sanotaan! Harmi vain, että tuo ei ollut järin palkitseva valaistuminen.

JPQ:ta tarkoittanet. Tyylikäs ja ytimekkään selkeä kirjoitustyyli.;)
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
Swan
26.01.2010 16:29:19
No niin, Titanic on nyt piesty kaikkien aikojen lipputuloissa. Kotimaassaan Avatar on toistaiseksi listoilla kakkosena, mutta tuskin menee enää viikkoakaan ykkösaseman lunastukseen.

http://www.imdb.com/news/ni1466804/
>-)))> #26
S.M.A.K.
Kalamazoo
26.01.2010 16:39:28

Ihan kunnioitettavan lyhyessä ajassa tahkosi ennätykset uusiksi tämä elokuva, joskin tässä ovat auttaneet myös kalliimmat liput 3D-näytöksiin, mutta siltikin. Kaksi miljardia menee varmaan jo piakkoin rikki.
dipshit
26.01.2010 17:13:37
Joo tää on aika sairas tää Avatarin tahti lipputuloissa. Eikös Titanic ollut jonkun 30 viikkoa vähintään teattereissa, jona aikana tuo 1,85mrd siis oli saatu kasaan? Avatar pesi sen kuudessa viikossa. Tää leffa tulee tekemään vielä aika vitusti massia.
papitsu
26.01.2010 17:25:35
Vähän olen alkanut miettimään, että pitäisi käydä katsomassa tuo. Jos jäisin odottamaan jotain DVD-julkaisua, ja sitten toteaisin loistavaksi elokuvasi sen, vituttaisi ankarasti, sillä 3D-mahdollisuutta ei kovin hirveästi enää siinä vaiheessa ole.
Mielipiteeni on fakta.
Swan
26.01.2010 18:42:56
papitsu: Vähän olen alkanut miettimään, että pitäisi käydä katsomassa tuo. Jos jäisin odottamaan jotain DVD-julkaisua, ja sitten toteaisin loistavaksi elokuvasi sen, vituttaisi ankarasti, sillä 3D-mahdollisuutta ei kovin hirveästi enää siinä vaiheessa ole.

Jos se yhtään kiinnostaa, suosittelen poikkeuksetta teatterireissua. Niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, tää leffa on ennen kaikkea kokemus.
>-)))> #26
S.M.A.K.
papitsu
26.01.2010 19:02:09
Swan: Jos se yhtään kiinnostaa, suosittelen poikkeuksetta teatterireissua. Niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, tää leffa on ennen kaikkea kokemus.

Jeh, halu on jo aika suuri. Se ei vaan ole niin helppoa löytää aikaa tämmöiselle, kun pitäisi ensin matkustaa se 40 km, että edes pääsee lähimmälle elokuvateatterille.
Mielipiteeni on fakta.
aivokuolio
26.01.2010 22:11:36
Dipsetcityboy: Joo tää on aika sairas tää Avatarin tahti lipputuloissa. Eikös Titanic ollut jonkun 30 viikkoa vähintään teattereissa, jona aikana tuo 1,85mrd siis oli saatu kasaan? Avatar pesi sen kuudessa viikossa. Tää leffa tulee tekemään vielä aika vitusti massia.

Myös tämä saattaa osaltaa selittää asiaa:

http://antti29.isokaato.com/leffaliput.png

Eli kaaviota leffalippujen hintojen kohoamisesta.
päänahka
27.01.2010 02:23:35
tomaattiorava: Kyllähän sä voit himassakin kolmedeenä kahtoo jos sul on kaikenmaailman blu-rayt sun muut, takuula tullaan julkaisemaan DVD:lle myös 3d-painoksena.

Joko niitä on tommosiaki?

Mutsilti, mee nyt sinne leffaan kattoo, se on hieno tekele.

Tämän jätän oman harkinnan varaan. Itse en voi suositella.
Työ norjat, Zorron yöstä nouskaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)