Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: M-Audio Fast Track Pro Windows Vistalla
1
mulmburg
04.01.2008 15:54:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro. Takkuilen tässä sellaisen ongelman kanssa, että käyttämäni M-Audion Fast Track Pro -usb-äänikortti pitää aina välillä melkosta rohinaa Vistalla varustetussa läppärissä. Häiriöääni kuulostaa siltä kuin yrittäisi hitaalla koneella tiputtaa väkisin latenssia eikä systeemi jaksaisi. Vaan tehoa pitäis kyllä vistan tehosyöppöydestäkin huolimatta riittää, ja rohinaa tulee välillä ihan musiikkia kuunnellessakin, kun ei oo mitään varsinaisia musasoftia päällä.
 
Häiriö helpottaa yleensä hetkeks sillä että valitsee kulloinkin käytettävän softan äänikorttivalikosta jo käytössä olevan m-audio usb asio-kohdan uudelleen. Vähän ajan päästä kuitenkin rohisee taas. etenkin livekäytön kannalta aika nihkee pulma.
 
Onko kenelläkään ollu vastaavanlaisia ongelmia, voiko kyse olla m-audion beta-ajurien ongelmasta? Lopullisia vista-ajureita onkin tässä saanu odotella jo kauan. nettifoorumeilta tai m-audion sivuilta ei löytynyt mitään tietoa ongelmista kyseisillä beta-ajureilla. Tai jos jollakulla on tietoa mistä muusta moinen rohina vois johtua niin auttakee toki..!
 
Mr.Rych
15.01.2010 15:31:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve. Selvisikö tuo ongelma aikoinaan? Laitoin itse nimittäin eilen saman äänikortin kiinni ja häiriötä on aika lailla
 
Tum podex carmen extulit horridulum
govent 180
16.01.2010 09:01:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistin aikoinaan 32-bit, että 64-bit vistalla kyseisen äänikortin pöytäkoneessa, eikä minkäänlaisia ongelmia.
 
Nyt herääkin kysymys, tuottaako itse läppäri oman "mausteensa" tuohon "soppaan" ?!?!
 
Jos mahdollista, niin kannattaa koettaa jonkin muun koneeseen tuota ja jos häiriöitä edelleen, niin kortissa mahd. vikaa. Myöskään pois suljettua ei ole kaapelissa oleva vika, eli sitä vaihtamalla/koettamalla....
 
south_of_heaven
16.01.2010 19:11:42 (muokattu 16.01.2010 19:11:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli joskus läppärin kanssa ko. kortilla just toi ongelma. Ilmeisesti oli jostain piireistä tai muusta kiinni, hommaan autto mulla Macin hankkiminen.
 
Toivottavasti sulla kuitenkin löytyy jokin kustannustehokkaampi tapa.
 
Life in plastic, it's fantastic!
Simo78
16.01.2010 23:46:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ST-LAB EXPRESSCARD - USB 3.0 /2PORT
 
Tollainen kortti saattaa auttaa asiaan. Pitää kokeilla oman line6 usbäänikortin kanssa toimiiko, maanantaina meen kyselemään ja kerron sitten lisää kun saan ostettua! Maksaa mikromajassa vähän alta 30€. Line6 sivuilla luki, että tuollaisen ostaminen yleensä auttaa "white noiseen"
 
viny
24.01.2010 13:15:46 (muokattu 24.01.2010 13:16:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itellä sama ongelma poistuu kokonaan kun sammuttaa koneesta WLANin. Kannattaa sitä kokeilla jollei vielä ole selvinnyt.
 
Henri93
26.01.2010 16:01:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla kans juuri postista tuli uus fast track pro. Ja rohinaa ilmenee. Miten sää ton wlanin sammutit? Siis silleen ihan pistämällä pois päältä vai jotenki sulkemalla jotenki koko systeemin tai jotaki. Muita ehotuksia otetaan kans vastaan. Mul on 30 päivän palautus oikeus niin pistän varmaan tompalle menemään ellei nyt jotaki ihmettä keksi tämän kanssa. Pitää varmaan vielä kokeilla lexiconin äänikortit. Mutta jos ei lähe niilläkään toimiin niin sitten on vika puhtaasti koneessa. Onko jollaki tietoa, että ois saanu vistassa toimimaan ylipäätänsä jonku ulkosen äänikortin ongelmitta jota vois suositella :).
 
-Hensu
 
www.valoakansalle.webs.com
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «