Heippa Soihtu! Siinä mielessä tämä tekstisi oli erilainen, että se sointuu kivasti ja sopii suuhun niin että meikäläinenkin "osasi kuvitella" sen laululyriikkana. Hieno pätkä. Kokonaisuutena toimisi varmaan ilman viimeistäkin säkeistöä, se mielestäni hieman ontui, tai putosi` sanojen "haukkaa" ja "mato" takia, mutta muuten tosi hienoa ( tästä vinkkelistä:)! Mato ei miestä syö vaan miehen teko ja työ tulenko itseni häviämään vasen käteni auttaa oikea käteni haukkaa palasen synnyinmaata matkani maisema on yhtä liturgiaa Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
Kiitos mielipiteestä Tatta, mutta tässä tulee eteen ne makukysymyksetkin, ja nämä minun runolliset höpötykset. Itse pidän viimeistä säkeistöä parhaana. Tuo mato juttu, tuli osittain siitäkin, että katsoin jonkun dokumentin, että kun ihminen joutuu multiin, madot eivät tutkimuksen mukaan syö vainajaa. Ja sitten on asialla muitakin merkityksiä. Ehkä siinä mielessä olen kanssasi samaa mieltä, että alku on ehkä hieman pehmeämpää tekstiä sanallisesti. Viimeinen säkeistö voi hypätä ehkä liikaa esiin, mutta menee mietintään, jääkö näin vai ei?? |
Niin, hei, mielipiteitähän nää tosiaan on. En mä oletakaan, että lyhentelet tekstejäsi. Hyvä hyvä. Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |