Cutter 06.03.2004 22:30:11 | |
---|
Onko kellään näpppäily vahvempi kuin plekun käyttö? Mulla on näppäily varmempaa kun plekulla, mut plekulla se ääni tulee kuitenkin terävämmin ja vahvemmin. Se on vaan kömpelömpää, kun en vielä oikein hallitse. "Jos sinulla on jotain sanottavaa, sano se. Jos ei, älä vaan sitä sano." |
Guitargirl1 06.03.2004 23:26:05 | |
---|
Onko kellään näpppäily vahvempi kuin plekun käyttö? Näppäily on vahvempi ainaki mulla... Plekun käyttöä yritän koko ajan pikkuhiljaa vahvistaa.... |
Jackson Dinky 07.03.2004 03:33:41 | |
---|
Toisin sanoen en halunnut seuraavaksi Fareriksi. Hoho. Rusty Cooley |
Hannu H. 07.03.2004 10:14:37 | |
---|
Plekulla ja näppäillen tarpeen mukaan. Sekakäyttö hyvin yleistä... "Niin paljon on aihetta lauluun." R. Helismaa |
Swing 07.03.2004 19:23:23 | |
---|
Näppäilettekö sormilla vai onko kynnetkin pelissä? Itse en ole osannut oikein asennoitua kynsien kasvattamiseen, mutta nyt olen alkanut harkita sitä ( ja lakan käyttöä, mistä on ollut puhetta tuolla muualla). Ilman kynsiä kieliä tulee vähän repäistyä. |
The Duke 08.03.2004 12:45:30 | |
---|
Harjoitatteko ollenkaan näppäilyä vai teettekö kaiken plekulla? Mä soitan plekulla ja sit näppäilen kieliä tietyissä jutuissa samanaikaisesti myös keskisormella, nimettömällä ja pikkurillillä. Plekulla voi soittaa "bassokulkuja" ja muilla sormilla sitten jotain hämyilyä sinne taustalle. Näppärä tekniikka. Kai sillä joku nimikin on mut vitunko sillä väliä. It's not another state of mind..It's another mind of state... |
Näppäilettekö sormilla vai onko kynnetkin pelissä? Kynnet on pelissä melkein koko ajan, tosin aina välillä tulee halkeamia, lohkeamia jne. Jolloin pitää leikata, mutta pyrin jättämään ainakin vähän sitä valkosta. Ja siis kynnet on vaan oikean käden sormissa, kaikissa paitsi pikkurillissä (En käytä sitä kun en ole mikään flamencokitaristi) Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |