Eli löytyskö joltain sanotukset tuohon M.A Nummisen biisiin, kun en itse niitä mistään löydä (joo on googletettu). Tack. "I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!" --Homer Simpson-- |
Aivan loistava viisu. Kyllähän tuon selvittää ihan omin korvinkin. --- kerran kun matkustin Somerolta Helsinkiin innokkaasti silmäni kiinnittyivät maisemiin kuljin oh' järvien, metsien, lepiköin katsoin kuinka joutsenemo poikinensa räpiköi äkkiä tunsinkin painetta vatsassa muistin kuinka Somerolla hetken istuin krouvissa nytpä pian huusinkin linja-auton kuskille "kuules äijä, tämän hepun täytyy mennä puskille" metsän laidass' munat jäi vetoketjun väliin kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään matka taas jatkui, no, kyllä jossain kirveli muistui mieleen kuinka kerran onkimatkall' virveli teki pienet temppunsa, siima vot??? sotkeutui kuului jostain lutkotkutkot, ketkelmanni kotkeutui (????) katsoin pian kaislikkoon, sorsa siellä kiroili tiedä häntä muniko vai huviksensa piruili siima oli tarttunut, kiskoin täysin voimilla samassa jo langanpätkä olikin jo koivilla kiskoessa munat jäi vetoketjun väliin sorsan syy -- miks' se ottaa vetoketjun pesänrakennusaineeksi? kyllä täss' elämäss' sattuu sit kaikenlaist' kellä repee housunkaulus, kelle maistuu hirvenpaist' minä taas hyvin pal oleskelen kanalas kun minulle tuo linnunlaulu ain' on ollut hanakass' kerran sitten nälissäni ajattelin syödä munan kananpesää kopeloinkin poskillani puna mutta silloin kanaemo puuttuikin mun peliin heti tunsin: taas jäi munat vetoketjun väliin erilaisten lintujenhan munista on koko ajan ollut puhe, ymmärräthän, ethän ole älyvajaa? "I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire |
Kiitos paljon! Olisin selvittänyt itsekin, mutta kun ei löydy levyä hyllystä. "I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!" --Homer Simpson-- |