Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kiinasta mallia..feikkaajille sakkoa !!
1
Jii-Gee
24.01.2010 23:46:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin,kinderit näyttää mallia.
 
Feikkaajat jotka olevinaan vetää ihan oikeasti livenä mutta musa tuleekin nauhalta saavat sakkoa Kiinassa.
Kiina on siis edelläkävijä,huijareille vaan hapanta..yeah !!
 
http://www.ts.fi/online/viihde/105733.html
 
"Pitäiskö bassoa virittää vai pidänkö tehtaan vireessä niin kuullostaa aidommalta." -poppamies-
Kapane
25.01.2010 00:00:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kumpihan on parempi? Paskasti vedetty live vai nauha, jonka aikana päätähti tanssii kuin Einari juhannuksena, jos katsoja on 12 vuotias tyttö.
 
Ja oikeasti. 12v. tytöt ovat maailman tärkein kohderyhmä. Miettikää vaikka Spice Girls, Britney Spears, Backstreet Boys, Dingo...
 
Skenehuora jo 7,5 vuotta.
hapan
25.01.2010 01:09:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei. Juma. Lauta.
 
Bonham
25.01.2010 09:35:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en jaksa käsittää, miksi tää playback on niin suuri peikko? Jos lähetyksen tekniikka esim telkussa sitä vaati, miksei sitä voisi käyttää?? Jos esiintyjä on suosittu, kyllä kai kaikki sen tunnistaa.. Milli Vanillit ja muut roistot on asia erikseen.
Ihan samalla logiikalla voisi vaati, että radiossa ei saa soittaa bändin levyjä vaan bändin on käytävä lähetyksessä vetämässä oikeasti...
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Kefiiri
25.01.2010 10:05:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bonham: Ihan samalla logiikalla voisi vaati, että radiossa ei saa soittaa bändin levyjä vaan bändin on käytävä lähetyksessä vetämässä oikeasti...
 
Hä? Tuleeks se musa radiossa LEVYILTÄ?
 
Bonham
25.01.2010 10:16:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kefiiri: Hä? Tuleeks se musa radiossa LEVYILTÄ?
 
Ei vielä... mutta tähän ollaan kuulemma menossa
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
tomaattiorava
25.01.2010 15:04:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kefiiri: Hä? Tuleeks se musa radiossa LEVYILTÄ?
 
Itse olin lapsena tämän uskomuksen vallassa.
Ei pystyny käsittään miten jonkun kuolleen tyypin laulu voi soida ratiossa, eihän se sitä siellä voi olla soittamassa.
 
JudeJude
25.01.2010 22:08:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tomaattiorava: Itse olin lapsena tämän uskomuksen vallassa.
Ei pystyny käsittään miten jonkun kuolleen tyypin laulu voi soida ratiossa, eihän se sitä siellä voi olla soittamassa.

 
Mäkin pienenä mietin että miten aina just mulle sattuu se sama kuuluttaja metrossa...
 
"Kaikki jotka soittavat bassoviulua tai pasuunaa, ovat useimmiten neuvottomia." -Anton Tsehov, Romaani bassoviulusta
Leikari
26.01.2010 06:00:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tomaattiorava:
Ei pystyny käsittään miten jonkun kuolleen tyypin laulu voi soida ratiossa, eihän se sitä siellä voi olla soittamassa.

 
se ääni tulee eetteristä..
 
Bee-äf
26.01.2010 16:07:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bonham: Mä en jaksa käsittää, miksi tää playback on niin suuri peikko? Jos lähetyksen tekniikka esim telkussa sitä vaati, miksei sitä voisi käyttää?? Jos esiintyjä on suosittu, kyllä kai kaikki sen tunnistaa...
 
Jos esityksen funktio on tarjota esteettinen elämys aukomalla suuta ja tanssahtelemalla taustanauhan tahtiin, niin vaatisin kyllä, että se suunaukoja/tanssahtelija ei ole Pate Mustajärvi tai mikään rasvatukkainen liikunnallisesti estynyt nörtti-songwriter.
Mieluummin katselisin tällaisessakin tapauksessa Pussycat Dollseja lipsynkkaamassa kuin itse artistia. Taikka kyllähän se MegaPaulakin kävis.
 
With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today.
Johnson D
27.01.2010 11:11:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin luomu-artistina täytyy todeta, että vitun asiaa!
 
Suomessakin pitäisi saada kuluttajalakisäädös, että mikäli artistin esityksestä yli tietty prosentti tulee kovalevyltä, pitäisi asia mainita konsertti-ilmoituksissa. Varsinkin jos laulu tulee koneelta. Se nyt vaan on niin, että en käy katsomassa mitään aktia, jos on epäilystäkin, että musa tai laulu tulee koneelta.
 
Se, kellä on kuollessaan eniten romua, on voittaja!
Deep Shadow
27.01.2010 17:19:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kertoo taas paljon Kiinan politiikasta tuon uutisen taustat. Olympialaissa tulee vähän hälyä kun pikkutyttö laulaa playbackina, niin lopputulos on se, että ei laula perkele enää kukaan koko maassa nauhalta. :D Kiinassa on kyllä oikeasti jotain viehättävää. Ne ottaa hommat aika tosissaan.
 
"Hiljaisuuden jälkeen kukaan ei halunnut enää nauraa"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «