Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Canada
1
Ari64
24.01.2010 01:29:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään kokemusta kadalaisita akustisita kiraroista. Kävin musatalossa kokeilemassa yhta Seagul tai jotain merkkistä kitaraa. Hinta oli 775 eeroo. Oli ihan hyvä. Tai siis siihen hintaluokkaan. Kanadalaiset osaa valmistaa akustsia. Mika on merkki Larivee tai jotain?
 
Kidi
24.01.2010 11:47:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ari64: Onko kellään kokemusta kadalaisita akustisita kiraroista. Kävin musatalossa kokeilemassa yhta Seagul tai jotain merkkistä kitaraa. Hinta oli 775 eeroo. Oli ihan hyvä. Tai siis siihen hintaluokkaan. Kanadalaiset osaa valmistaa akustsia. Mika on merkki Larivee tai jotain?
 

 
Larrivee on sairaan hyvä merkki ja laatu todella hyvä. Itsellä kaksi Larriveetä ja oon tyytyväinen, on ollu Martinin akustisia ja Takamineä, mutta ei ollut minun mielestä yhtä hyviä kuin Larrivee. Markun Musiikissa noita Larrivee malleja oli ihan hyvin esillä ainakin silloin kun omani sieltä hain.
Seagul merkin olen kuullut,mutta en ole päässyt testailemaan.
 
- Kidi -
 
Mebrick
25.01.2010 09:14:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ääni larriveelle. Tykkään kovasti sen L -sarjan leveämmästä otelaudasta, ja ruusupuu soi helvetin nätisti ja tarvittaessa kovaa ulospäin. Itsellä siis se L-03R. Kyllä tulen vastaisuudessakin hankkimaan Larriveeta.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «