Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yamaha attitude
1
Slapit_87
25.01.2010 04:02:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hojo!
 
Oon pitkään halunnut Yamahan Attitude passon, tämän Sheehan signaturen siis. Osaisiko joku oikeasti asiasta tietävä kertoa, mitä semmoisesta o järkevää maksaa käytettynä? Ja totta *itussa tiedän, että se nyt riippuu soittimen kunnosta, iästä ja kaiksesta mitä nyt kuvitella jaksaa, mutta vähän jotain suuntaa. eBayssa katsoin, oli myynnissä jollain sakasalaisella sällillä 1399€. Vähän jäi fiilis, että aika tyyriilä nyt yritetään huutaa, vai olenko vain tyhmä? Mielipiteitää asiasta joltain viitseliäältä, kiitos!
 
Luodaan puitteet eikä syrjäydytä.
Slapit_87
25.01.2010 04:22:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai niin joo, ja tilanteeseen äärihypoteettinen jatko kysymys: kun Saksa nyt kuitenkin on EU maa, mut jos tuommoisen soitteimen sieltä hakee, niin onk siinä jotain tulleja sun muita maksuja? Euroopassa on tullut reissattua paljonkin, mutta en sieltä ikinä ole mitään absinttipulloa isompaa objektia mukanani Suomeen tuonut...
 
Luodaan puitteet eikä syrjäydytä.
ReBeat
25.01.2010 06:10:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Slapit_87: onk siinä jotain tulleja sun muita maksuja?
 
Ei siinä tollasia. Se on sitten jouluna taas kun pataan voi jotain laittaa, mutta ne on vapaaehtoisia kolehteja ne.
 
TommiW.
25.01.2010 08:24:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ko. basson järkevä hinta käytettynä on n. 700-800€ riippuen kunnosta ym. Tuo 1300€ on jo kalliimpi kuin uutena.
 
"...ettei ne oo omia itseään vaan on muka niin jes ja cool. Mua vituttaa sellanen fake-cool asenne, olen itse mieluummin un-cool! Paitsi et mä oon kyl oikeesti niin vitun cool." -V
LaeLea
25.01.2010 08:28:44 (muokattu 25.01.2010 08:34:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tällänen löyty kuukkelilla: http://www.ykkosmusiikki.fi/kaytetyt.php?id=153
 
TommiW.: Tuo 1300€ on jo kalliimpi kuin uutena.
 
Älä nyt, samanen google-haku ties kertoa, että thomannilla ne pyytää noista 1900.
 
Kick Out The Mother, Mother!
TommiW.
25.01.2010 08:33:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LaeLea: Tällänen löyty kuukkelilla: http://www.ykkosmusiikki.fi/kaytetyt.php?id=153
 
Muistaakseni tuo on tainnut jo ko. kaupasta myydä, ainakaan sitä ei viime kerralla enää näkynyt. Jos se edelleen siellä on, niin kyseessä on ihan hyvä yksilö. Siistissä kunnossa ja munsta ihan fiksu hinta. Uudet kielet tuohon hintaan kannattaa sisällyttää, koska siinä roikkuneet roundwoundit olivat ihan tiensä päässä.
 
"...ettei ne oo omia itseään vaan on muka niin jes ja cool. Mua vituttaa sellanen fake-cool asenne, olen itse mieluummin un-cool! Paitsi et mä oon kyl oikeesti niin vitun cool." -V
seak
25.01.2010 09:20:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TommiW.: Ko. basson järkevä hinta käytettynä on n. 700-800€ riippuen kunnosta ym. Tuo 1300€ on jo kalliimpi kuin uutena.
 
Mä luulen, että noiden käytettyjen hinta on pompannut, kun toi Attituden uusintaversion hinta on uutena aika paljon enemmän kuin ennen, ks esim. tästä http://www.thomann.de/fi/yamaha_attitude_ii_blk.htm . Eipä sinällään, oon kyllä samaa mieltä, että toi 700-800€ oikeesti olisi kyllä järkevä hinta käytetystä, mutta voi olla että moni ei noita siihen myy jos sattuu katsomaan noiden uusien hintoja.
 
A veteran of a thousand psychic wars.
Slapit_87
04.02.2010 06:49:47 (muokattu 04.02.2010 06:50:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oolrait. kiitsa vihjeistä. asun tampereella, joten pistin sähköpostia sinne joensuun musakauppaan, et onk se vielä siellä. sinne ykkösmusaan. kokeilureissu täältä asti tyhjän arvan takia tietysti ***uttaisi raikkaasti...
 
Luodaan puitteet eikä syrjäydytä.
Slapit_87
04.02.2010 17:38:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei kiitos paljon kaikille vihjeistä! Se kyseinen Attitude oli vielä siellä kaupassa, ja on parhaillaan matkalla Tampereelle uudelle ylpeälle omistajalle. Vähän semi-heräteostoksena tuli näin hetkellisesti, mutta kun säkällä vihdoin löytyi ja vielä hintaan 780e, niin olihan se pakko. Katselin tosiaan, niin joo uudet on sen 1899e ovh, että ei kyllä hinnan suhteen tullut yhtään paha mieli. Siistiä.
 
Luodaan puitteet eikä syrjäydytä.
sirdickyj
04.02.2010 20:41:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Slapit_87: Hei kiitos paljon kaikille vihjeistä! Se kyseinen Attitude oli vielä siellä kaupassa, ja on parhaillaan matkalla Tampereelle uudelle ylpeälle omistajalle. Vähän semi-heräteostoksena tuli näin hetkellisesti, mutta kun säkällä vihdoin löytyi ja vielä hintaan 780e, niin olihan se pakko. Katselin tosiaan, niin joo uudet on sen 1899e ovh, että ei kyllä hinnan suhteen tullut yhtään paha mieli. Siistiä.
 
kannatti, todella hyvä basso tuo.
 
Tiukempaa linjaa
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «