M.i.k.key 08.03.2004 12:10:53 | |
---|
Jos on, niin ei herramunjee. Tarkemmin aateltuna... niin se varmaan on. Mutta ei saatana =D ON SE. Kävelin tuossa erään suuren tavaratalon levyosastolla ja minuutin jälkeen ihmettelin miksi taustamusassa ei ole laulua, eikä edes melodiaa. Pelkkää tuommoista popiroki-tuuttausta. Vähän kuunneltuani tunnistin biisin ja levyhyllyä vilkaisemalla todistin olevani jälleen oikeassa! My name is Baron, M.i.k.key Baron |
depe 08.03.2004 14:09:58 | |
---|
ööö??? Saman biisin karaoke-versio??? Gimmelin ekan (tai jonkun niistä) sinkun mukana tuli kanssa tämä Etsit muijaa seuraavaa biisin karaokeversio. Eli se kuuluu vissiin konseptiin... Imuroin netistä tuon Gimmelin karaokeversion ja sitä poikien kanssa aina laulellaan. Ainakin melkein... "To survive a war, you gotta become war" - John Rambo |
Notefix 08.03.2004 14:12:48 (muokattu 08.03.2004 14:14:05) | |
---|
Hannan sinkullahan toinen biisi on instrumentaali. Vaikuttavaa... Sen kummemmin Idolsia ja Hannaa kritisoimatta, mä olen kyllä aika hämmentynyt tuosta sinkusta...biisi- ja kielivalinnasta & toteutuksesta. Mä voisin kuvitella että radioasemat on vähän yskinyt sovittaessaan tuota rotaatioonsa. My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
M.i.k.key 08.03.2004 14:15:31 | |
---|
Sen kummemmin Idolsia ja Hannaa kritisoimatta, mä olen kyllä aika hämmentynyt tuosta sinkusta...biisi- ja kielivalinnasta & toteutuksesta. Hämmennyksesi ei taida olla positiivista... Tommonen powerhomma kyllä toimii mielestäni paremmin hannalle kuin semmoinen "tuulet puhaltaa" homma? molemmat kyllä soi radiossa koko ajan, luojan kiitos että ei tarvitse livenä noita kuulla! kaukaa pitää kiertää... My name is Baron, M.i.k.key Baron |
Notefix 08.03.2004 14:18:22 (muokattu 08.03.2004 14:24:03) | |
---|
molemmat kyllä soi radiossa koko ajan, luojan kiitos että ei tarvitse livenä noita kuulla! kaukaa pitää kiertää... Kyllähän ne soi...sitä vartenhan ne oli tehty. Mutta, enemmänkin olisi voinut saada soittoa. My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
depe 08.03.2004 14:20:45 | |
---|
Hanna oli parhaimmillaan siinä vaiheessa, kun se veti sitä Bryan Adamsin Heavenia pianon säestyksellä. Siinä oli sitä jotain. Valitettavasti näissä uusissa jutuissa ei ole enää mitään... "To survive a war, you gotta become war" - John Rambo |
Notefix 08.03.2004 14:32:18 | |
---|
luojan kiitos että ei tarvitse livenä noita kuulla! kaukaa pitää kiertää... Kyl mä ajattelin mennä kattomaan...sinne vaan pikkutyttöjen sekaan. Siellä on kuulemma ihan hyvä bändi taustalla. My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
Eddy 08.03.2004 15:35:40 | |
---|
Kyl mä ajattelin mennä kattomaan..Siellä on kuulemma ihan hyvä bändi taustalla. COB? Haitariahan minä olisin halunnu aina soittaa... |
Fortune 08.03.2004 15:40:53 | |
---|
Kyllä minä voisin livenä mennä katsomaan, jos kohdalle sattuu. Mukavahan se on ammattimaista soittoa katsoa aina silloin tällöin, niin jaksaa taas räpeltää itsekin. Hetken jo mietin meneväni ostoksille, mutta kyllä 20 euroa kaljasta on aika paljon. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
COB? HOHOHO, maailmanvalloitus suoraan lähiöpubikeikoilta suurille areenoille!!! My name is Baron, M.i.k.key Baron |
Notefix 08.03.2004 16:04:39 | |
---|
HOHOHO, maailmanvalloitus suoraan lähiöpubikeikoilta suurille areenoille!!! Joo, Mellunmäestä virttyneet huttumuusikot vetämään poppia teineille. Baron vois vetää sen tequilan väliajalla...noin niinku soitannollisesti kans. My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
meiju 08.03.2004 16:10:35 | |
---|
Jouduin kuunteleen sitä levyä yhellä kaverilla ja se oli pelkkää paskaa!!!!!!! En suosittele kenellekkään kuunneltavaksi!!!!!!!!!! Ja Piina Jatkuu... |
Sertzo S 08.03.2004 17:17:37 | |
---|
En ostaisi, mutta se Hanna on mimminä umpirautaa koko olemukseltaan ja setätkin tykkää! |
Alttoviulisti 08.03.2004 18:12:55 | |
---|
Jaahas. Nyt käsi sydämelle. Tunnustaako joku ostaneensa tuon levyn tai kuunnelleensa sitä jossain? Jostain perverssistä syystä tekisi mieli tietää, onko kaikki biisit sillä aivan yhtä ultrakliseistä tuubaa kuin se Tuulet puhaltaa -jollotus, vai mikä helvetti se nyt on. Ehei, en ole ostanut, enkä osta! |
J. Cool 08.03.2004 19:05:34 | |
---|
hohoho cob levinny tänne asti :DD:D:D millos cob ulottaa kierot lonkeronsa ouluun asti? mää ainaski rupeen veivaileen voittobiisiä karaokena tästä lähtien aamusta iltaan. hehe. tuliskohan äkkiä häätö? sitten vaan ihmettelemään, että kumpi on hirveämpi, biisi vai mun ääni. x) millos tehdään mnetin levy johon on upotettu kaikki mahdolliset pop/rock -kliseet? olis varmaan menekkiä. |
Nuuskamuikkunen 08.03.2004 19:18:33 | |
---|
Ajatelkaa nyt! Tämä Idols-buumi on levinnyt tänne asti. Se oli niin paljon esillä, että vannoutuneimmatkin rockarit ovat jollain tasolla kiinnostuneita. Aivopesua sanon minä. Kahvi on hyvää. |
Jani The Rock 08.03.2004 19:35:45 (muokattu 08.03.2004 19:49:23) | |
---|
Ajatelkaa nyt! Tämä Idols-buumi on levinnyt tänne asti. Se oli niin paljon esillä, että vannoutuneimmatkin rockarit ovat jollain tasolla kiinnostuneita. Aivopesua sanon minä. Hehhehheh. Mä olen ainaskin etäisesti kiinnostunut monista muistakin ikävistä asioista, kuten ruttoviruksista, kansanmurhista, Adolf Hitleristä ja kokoomuslaisesta sisäpolitiikasta - tukematta tai edistämättä noita siitä huolimatta millään tavoin. Ja eikös sitä sanota, jotta "tunne vihollisesi"? Mutta se kaikkein suurin ihmetyksen aihe tästä Idolsista puhuttaessa on se, että se levy on tosiaan myynyt niin paljon. Think about the real picture: Lauma kehnohkoja laulajia esittää väsähtäneitä covereita aikansaeläneistä biiseistä. On se median voima vain mahtava. Mutta eihän siinä musiikilla olekaan mitään tekemistä vaan sillä, että tv:n välityksellä noista tyypeistä tuli ihmisille tavallaan tuttuja ja nyt sitä sitten eletään tuon levyn välityksellä uudestaan. Funtsikaas, jos vaikka Arvi Lind olisi uransa päätteeksi tehnyt levyn, johon olisi sämplätty hänen ikimuistoisimpia uutisselostuksiaan jonkun musiikinjytkeen päälle, niin sehän olisi myynyt biljoonia triljoonia kappaleita. Tämän systeemin edustajiahan ovat tavallaan myös nämä ah niin paljon esillä olleet Matti Nykänen ja Sepi Kumpulainen. Joskus aikanaan tehtiin hyvää musiikkia, tultiin tunnetuiksi ja kuuluisiksi ja myytiin niin perkeleesti levyjä. Nykyään jo valmiiksi tunnetut ihmiset levyttävät täysin paskaa musiikkia ja niiden levyjä vasta perkeleesti myydäänkin... Rough and tough and plenty mean. |
kivi 09.03.2004 00:04:13 (muokattu 09.03.2004 00:22:37) | |
---|
Jani The Rock: Think about the real picture: Lauma kehnohkoja laulajia esittää väsähtäneitä covereita aikansaeläneistä biiseistä. Sitäkö se levy on? Nyt mä oon tosi pettynyt. mä toivoin, että se olis ollut DVD, jossa aina joku käy vähän kailottamassa ammuvainaan nuotilla, ja sitten tuomaristo alkaa haukkua, ja lopuksi takahuoneessa ollaan niin nokat marengilla. Ihan kuin se sarja, mut tiivistettynä. Mutta pelkät esitykset ...plääh! Edes sen komppipianistin tai taustabändin takia en kyllä viitsi vaivautua. BumtsiBumista sais mielenkiintoisemman levyn, jos formaatti on audio, ja biiseissä pitäydytään. EDIT: Olis kyllä hienoa scrollata jotain niitä ohjelman latteuksia yhä uudestaan repeatilla: "Sä vedit tänään tosi hyvin, tosi irtonaisesti ... tosi hyvin, tosi irtonaisesti ... tosi hyvin, tosi irtonaisesti ...tosi hyvin" |
M.i.k.key 09.03.2004 00:12:19 | |
---|
Tänään muuten sattui tuo dvd silmään levykaupassa. Tein järkipäätöksen ja ostin jotain muuta: "standing in the shadows of motown"-DVD, ai että... My name is Baron, M.i.k.key Baron |
kivi 09.03.2004 00:16:29 | |
---|
Tein järkipäätöksen ja ostin jotain muuta: "standing in the shadows of motown"-DVD, ai että... Oliko vaikea valinta? Standing... on ollut ostoslistalla jo pitkään. Pakko se on hankkia. |