Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tapau$ Ke$ha
1
NaftaLefa
22.01.2010 07:12:55 (muokattu 22.01.2010 10:43:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulipa taas luettua hauska arvostelu Ke$hasta: http://alturl.com/we56
Taas on timbalandit ja maxmartinit ylittäneet itsensä tekemällä autotunella uuden hittiartistin jolla on rasittava ääni, mutta jota on kiva panna studiossa.
 
Minkälainen on esimerkki teineille joka leijuu dokaamisellaan ja oksentelullaan sekä haastatteluissa että biiseillään?
 
NaftaLefa
hitchhiker
22.01.2010 16:30:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainoa biisi minkä oon kuullut on se uskomattoman raivostuttava hittibiisi, jonka kuulin ekaa kertaa kun se oli vieraana Conanissa. Ärsyttävä lauluääni, ärsyttävä laulutyyli, ärsyttävää lava-esiintymistä, ärsyttävä biisi, idioottimaiset sanotukset ja sit se kertsi jää vielä soimaan päähän, mikä on tietty joltain kannalta (EI MUN) katsottuna hyvä asia. Mun mielestä siinä koko artistissa ja musassa on jotain niin teennäistä erikoisuuden tavoittelua. Ei nappaa.
 
Relax. What is mind? No matter. What is matter? Never mind!
NaftaLefa
22.01.2010 22:20:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hitchhiker: Ainoa biisi minkä oon kuullut on se uskomattoman raivostuttava hittibiisi, jonka kuulin ekaa kertaa kun se oli vieraana Conanissa. Ärsyttävä lauluääni, ärsyttävä laulutyyli, ärsyttävää lava-esiintymistä, ärsyttävä biisi, idioottimaiset sanotukset ja sit se kertsi jää vielä soimaan päähän, mikä on tietty joltain kannalta (EI MUN) katsottuna hyvä asia. Mun mielestä siinä koko artistissa ja musassa on jotain niin teennäistä erikoisuuden tavoittelua. Ei nappaa.
 
Täysin samaa mieltä. Sit se yritti lahjoa vielä conania jollain ku$isilla pikkulahjoilla ja heitti siinä ohessa sellaista läppää jota ei ilman piripäissään pysty heittämään. Kammottavaa kuraa koko tapau$.
 
Tässä jotain neidon ajatuksen juoksusta: Lähden ulos, vietän sekopäisen illan, ryömin takaisin kotiin ja kirjoitan muutaman sanan ylös. Aamulla lukiessani yöllisiä tekstejä mietin Wow, tämä tarina täytyy kertoa eteenpäin.
 
WHAT!?!?
 
NaftaLefa
kyseinen
22.01.2010 22:32:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oho, joku kirjoittaa tällaisesta m.netissä. Minusta tää nainen on silkkaa neroutta. Hajotkaa taiteellisuutenne. Tarttuvia idioottipoppis-biisejä Animal-levy pullollaan. Olen kuunnellut paljon Spotifystä.
 
Oikeastihan tuo ei osaa mitään, mutta kenen enää 2000-luvulla tarviikaan? Kunhan on imagoasiat kunnossa.
 
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
SSilver
23.01.2010 01:50:20 (muokattu 23.01.2010 01:51:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei, ihmiset, kyseessä on tuote. Valitkaa itse omat puheenaiheenne, jos vituttaa. Mä en tiedä tästä artistista mitään, mutta ilmeisesti ainakin joihinkin tuo julkisuushakuinen imago on toiminut, kun kerran purnattavaa riittää.
 
Ali
23.01.2010 02:49:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis emmä tiedä.Musta on vaan lol, että joku ees vääntä jonku topikin tästä. Onnea ja pitkää ikää.
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
dipshit
23.01.2010 05:39:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tik Tok on ihammahtava. TUli tanssittuu tänäänki sitä ja se vaan toimii. Mainio biisi. Muuten en tiiä muijasta mitään-
 
kyseinen
23.01.2010 10:14:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dipsetcityboy: Tik Tok on ihammahtava. TUli tanssittuu tänäänki sitä ja se vaan toimii. Mainio biisi. Muuten en tiiä muijasta mitään-
 
Niinpä, ihan loistava biisi. Ja tolla levyllä on monia muitakin "nerokkaita" viisuja. Blah Blah Blah, Backstabber esim.
 
Levyarvostelun kirjoittaja ja ketjun avaaja on näitä righteous-linjan vetäjiä. Melkoisia nihilistejä.
 
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
Aerodactev
23.01.2010 12:57:12 (muokattu 23.01.2010 12:57:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Populaarimusiikki on vaihteeksi taas vaarallista, kun tällaisia humalaan itsensä juoja artisteja kaupataan. Onneksi kunnon rock meininki rock bändit piikittää herskaa terskaan eikä lähde tällaiselle litkun lipitys linjalle.
 
Kainuun Sanomissa ei oo mikkään muu totta ku fanttoomi ja kuolinilimotukset
ukko idänmies
23.01.2010 13:07:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onneksi on Muusikoiden.net! Olisi muuten jäänyt huomaamatta tämäkin loistava artisti. Katsoin Tik Tok-videon Tubesta, taitavasti käsikirjoitettu video ja kaupan päälle vielä hyvä biisi. Nyt laitan vanhan puhelimeni laturiin ja lähden hommaamaan Teneralta iPhonen.
 
-Matu-
23.01.2010 14:47:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitä sitä nyt 2000 - luvun musiikilta voiskaa oottaa ku tämmöstä tylsää ja mielikuvituksetonta turhuutta
 
Mikaelo
23.01.2010 15:19:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaksoin puoli minuuttia tubesta katsoa/kuunnnella tiktokia. Sontaa.
 
Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41
masterhat
23.01.2010 15:54:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyseinen: Oho, joku kirjoittaa tällaisesta m.netissä. Minusta tää nainen on silkkaa neroutta....
 
kuin myös, aluks vähä vierastin, mut alkaa biisi toimimaan, hienot vokaalit, hyvän kuulosta kamaa, me likes a lot!
 
Moni keskittyy nykyään siihen miltä artisti näyttää, kuinka tuotettu se on, kuka sen on tuottanut jne. Jos se on timbalandin tai vastaavan tuotoksia, niin automaattisesti lytätään
 
Vitun hyvän kuulosta musaa ja hyvät vibat artistissa, se riittää mulle. JA aikamonelle muullekin, kun tuntuu Ke$ha menestyvän
 
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
hitchhiker
23.01.2010 18:08:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=D4npUdfEmbQ
Saan varmaan jotain jäähyä tällasen linkittämisestä mut tässäki on miljoona kertaa parempi ääni, paremmat sanat ja muutenki parempi video.
 
Relax. What is mind? No matter. What is matter? Never mind!
KillingMachine
23.01.2010 22:52:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen huomannut yllättävän monien nykyhittien olevan itse asiassa aika tarttuvia kipaleita, ei kuitenkaan niin hyviä että levyn voisin ostaa. Ei oikeastaan tarvita muuta kuin hyvä tuotanto ja hyvä esittäjä. Mutta toisaalta ikävä kyllä suurin osa hittiartisteista kuten juuri tämä Kesha edustaa just tätä imagolla ja ulkonäöllä myymistä. Noin pikasesti kuunneltuna muutamaa biisiä Keshalta oli niin mitäänsanomatonta kuin olettaa saattaa. Biiseissä ei minkäänlaisia koukkuja, ärsyttävät robottimiksaukset, noi saman diskobiitin kanssa pelleilyt jne... Itse en jaksa kiinnittää huomiota näihin mutta oman topiikin ansaitseminen mnetissä kiinnitti jo vähintään huomiota.
 
K. August
24.01.2010 23:44:44 (muokattu 24.01.2010 23:52:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tik Tok on kyllä mielestäni todella hyvä biisi, yksi viime aikojen parhaita uusia biisejä. Ei hänen muutkaan biisitkään minusta huonolta kuulosta. Suurin osa pop-artisteista on minusta huonompia kuin Ke$ha, esim. Britneytä, Lady Gagaa tai Madonnaa en pysty edes kuuntelemaan. Ke$haa sen sijaan on ilo kuunnella.
 
Muuten: oliko pop-musiikki vuosituhannen alussa parempaa kuin nyt? Satuin tuossa viime vuoden puolella kuulemaan Alivaltiosihteeriä kuunnellessa Kylien Biisin can't Get You Out Of My Head. Alunperin en pitänyt biisistä, ja tuskin olin kuullut kyseistä enää moneen vuoteen. Silti oli ilo kuulla kyseinen biisi, pidin peräti siitä. Onko musiikkimakuni muuttunut vuosien saatossa, vai ovatko nykybiisit niin huonoja siihen verrattuna.
 
ukko idänmies
24.01.2010 23:52:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäisi aina muistaa käyttää tietyissä kirjoituksissa tätä: http://www.iltalehti.fi/digi/2010011810945924_du.shtml
 
lukethesis
25.01.2010 13:48:50 (muokattu 25.01.2010 13:53:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyseinen: Minusta tää nainen on silkkaa neroutta. Hajotkaa taiteellisuutenne. Tarttuvia idioottipoppis-biisejä
 
Itse asiassa, tässä ollaan asian ytimessä. Olen nimittäin tullut siihen lopputulokseen, että se vaatii jotain silkan idiotismin ja nerouden väliltä, että pystyy - tai itseasiassa oikeampi sana on KEHTAA - luomaan sellaista "Gaa, gaa, ullallaa"-paskaa, mikä tänä päivänä myy. Joku tuhat kertaa kuultu C-duurisointukulku+idioottikoukku+hokema+kuorrutetaan massiivisella synatuotannolla.
 
Minusta ei taida siihen olla.
 
K. August:
Muuten: oliko pop-musiikki vuosituhannen alussa parempaa kuin nyt? ...Kylien Biisin can't Get You Out Of My Head. Alunperin en pitänyt biisistä, ja tuskin olin kuullut kyseistä enää moneen vuoteen. Silti oli ilo kuulla kyseinen biisi, pidin peräti siitä. Onko musiikkimakuni muuttunut vuosien saatossa, vai ovatko nykybiisit niin huonoja siihen verrattuna.

 
Aika vaikea sanoa, mutta ehkä tuo Can't Get You Out... taiteilee jossain siinä kornin ja hyvän välimaastossa - onhan siinäkin aika vasaralla-päähän -koukku - mutta biisihän kuulostaa nimenomaan tuoreelta, edelleen.
 
Nykypäivänä ongelma tuntuu se, että kaikki kuulostaa SAMALTA. Oli se sitten La Roux, tai Rihanna, tai Lady GaGa. Osittain tuo saattaa johtua siitä, että sitä paskaa suoltavat samat säveltäjä-tuottajat, ja toisaalta siitä, että tuo soundi on trendikästä ja menee kansaan, valitettavasti.
 
Funkånaut
25.01.2010 15:02:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotenkin tämä pätkä kuvaa loistavasti nykymeininkiä kaupallisessa musassa. http://www.youtube.com/watch?v=pehHOqx7JXg
 
- What do you want to hear repetitively on the radio this year?
- Something that sounds like music I already listen to, but with different words.
 
Do fries go with that shake?
masterhat
29.01.2010 18:58:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyl lady gaga on mun mielestä kovimpii neroi musiikin saral täl hetkel. JA hienosti toimii noi biisit myös akustisina versioina
 
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «