JeeVes 02.03.2004 17:03:35 | |
---|
No niin nyt se on sitten ilmestynyt! Ruotsin omat rokkipojat heitti uuden lätyn kaupanhyllyille. Tätä jo odotteltiinkin!! Itse diggasin edellisestäkin levystä (Silence). About A Burning Firen hommasin justiinsa ja se tyyliltään kolahtaa vielä kovempaa kuin edellinen levy. Tällä levyllä on se mitä uupui Silenciltä. Levyltä kolahtaa biisit Shekina, Roads, All of Us ja Follow you Down. Mietin vaan, että onkos täällä muita loistavan Blindside musan löytäneitä tyyppejä? "Play that funky rudiment whiteboy" |
Heavy Metal Machine 02.03.2004 17:47:34 | |
---|
Mites se Billy Corganin biisi? Kerro siitä jotain! I am just a worthless liar I am just an imbecile I will only complicate you Trust in me and fall as well |
Kirjoitus virhe 03.03.2004 12:38:45 (muokattu 26.12.2005 22:16:47) | |
---|
Onko se jo ilmestynyt suomessa? Silence iski kyllä lujaa, harmi vain etten ole vanhempaan materiaaliin päässyt tutstumaan. |
vexu 03.03.2004 13:18:47 | |
---|
Edellinen levy kolisi kyllä aivan kympillä eikä kyllä siitä keksi juuri mitään parantamisen varaa. Oli kevyesti sen vuoden kuunnelluimpien joukossa itsellä. Tämä uusin ei ole vielä niin kovaa auennut, mutta takana on tosin vasta muutama kuuntelukerta. On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero. |
Rattata 04.03.2004 07:58:37 | |
---|
Itse olen suuri Blindside-fani. Tutustuminen bändiin tapahtui kun kuulin ensimmäiseltä levyltä biisin Replay, joka on mielestäni vieläkin ehkä bändin paras biisi koskaan. TCMM rokkaa niin lujaa että meinaa housut ja hampaat tippua! Niille jotka eivät tähän ole vielä tutustuneet tiedoksi että silloin Blindside oli vielä rankkaa hard corea erittäin SUURELLA asenteella. Ei sillä etteikö enään olisi, mutta Silence ei iskeny enää niin kovaa, vaikka loistava levy onkin. Vähän liian kaupallista vain. Oon kuullu että tää uus olis rankempaa matskua ja sen takia odotankin sitä innolla. Levy on tulossa postissa että ei kun odottelemaan... Jokatapauksessa Blindside rokkaa ja kovaa! |
D Guerrero 04.03.2004 10:12:48 | |
---|
blindside ei oo ollut entisensä sitten apina-levyn ,eli thoughts crushed my mind vai mikäs sen nimi oli, jälkeen. Liika hengailu POD:in poikien kans on tuottanu tulosta. Noh, joka tapauksessa ihan hyvän kuulonen pannari. |
noiseHXC 05.03.2004 14:58:47 | |
---|
pitääpi kait jotenki päästä tähän levyyn käsiks,mut toi Silence ei sykähdyttäny samalla tavalla ku TCMM.se on kyl Blindsiden paras levy.siihen kantsii tutustua Are you the someone? |
Cathi777 06.03.2004 20:36:46 | |
---|
Mietin vaan, että onkos täällä muita loistavan Blindside musan löytäneitä tyyppejä? Mua vaam ärsyttää tää näiden jeesustelu imago. Uskonto on saatanasta.
Veri on vettä sakeampaa |
carlos 06.03.2004 23:28:15 | |
---|
silence oli nii tekemällä tehtyä paskaa. Mutta se apinakansilevy oli aika kovaa materiaalia. Silencelta uupui todella paljon,joten on tää uus kai sit hyvä levy? Rahat pitää tuhlata ennenkuin ne loppuvat. |
JeeVes 07.03.2004 16:22:08 | |
---|
Mites se Billy Corganin biisi? Kerro siitä jotain! Ei nyt ole mikään kumma. Ehkä yksi levyn heikommista biiseistä. "Play that funky rudiment whiteboy" |
Rattata 08.03.2004 15:14:32 | |
---|
Mua vaam ärsyttää tää näiden jeesustelu imago. Uskonto on saatanasta. Anna jätkien uskoa mihin tahtoo, ääliö. Ne ei ole ainakaan mitään feikkaajia. |
Anna jätkien uskoa mihin tahtoo, ääliö. Ne ei ole ainakaan mitään feikkaajia. Tossa on pointtia! Kiitosta vaan. "Play that funky rudiment whiteboy" |
Cathi777 09.03.2004 10:28:44 | |
---|
Anna jätkien uskoa mihin tahtoo, ääliö. Ne ei ole ainakaan mitään feikkaajia. Joo, mut ei sitä tarvi toitottaa, ääliö. Veri on vettä sakeampaa |
Kirjoitus virhe 09.03.2004 12:19:47 | |
---|
Nytten kun olen muutaman kerran lätyn pyöräyttänyt soittimessa niin voin todeta levyn hyväksi. Alku aikojen tuotantoon en ole tutustunut mutta silence iski. Mitä nyt CD:n puliväliin oli tugettu muutama kökkö sekaan. Edelleen nu metal linjoilla mutta enemmän ehkä perus rokki juttuja seassa. Karjuntaa on vähemmän mistä ehkä pieni miinus. Tuntuu vaan että äijät on kasvanu aikuisiksi ja rauhoittunut. |
_hannu 09.03.2004 14:19:58 | |
---|
Joo, mut ei sitä tarvi toitottaa, ääliö. Eikös se ole toitottamista tuo sun nimimerkkikin? :) Huvittavaa. Silence ei kyllä iskenyt mulle, vanhempi materiaali kolisi aikoinaan aika kovastikin. Tähän en ole sitä nimibiisiä lukuunottamatta vielä tutustunut, mikä kyllä vaikutti aika lupaavalta. Eikä se huutamisen uupunimenkaan haittaa, jos siitä musiikillisesti melko heikosta hittihakuisuudesta olis vaan päästy eroon. |
JeeVes 09.03.2004 22:14:39 | |
---|
Eikä se huutamisen uupunimenkaan haittaa, jos siitä musiikillisesti melko heikosta hittihakuisuudesta olis vaan päästy eroon. Mielestäni toi uus levy edustaa jotain uutta rok musiikiin saralla. Hitti meininki on musta hyvin pitkälti haudattu. "Play that funky rudiment whiteboy" |
Cathi777 10.03.2004 12:50:27 | |
---|
Eikös se ole toitottamista tuo sun nimimerkkikin? :) Huvittavaa. Öö, mitähän mä sillä mahdan sun mielestä toitottaa? Haluaisin mielelläni kuulla siitä sun teorian, katsotaan kuin lähelle osut. Veri on vettä sakeampaa |
Rattata 10.03.2004 14:27:29 | |
---|
Eilen sain levyn ja en oo vielä paljoo kerenny kuunteleen. Hyvältähän tuo kuulostaa, mutta mutta...vähän liikaa Silencen tyylistä. Edellä mainittiin että ei oo enää hittienhakemista ja mun mielestä toi pitää paria raitaa lukuunottamatta paikkansa. Selkeesti persoonallisempi levy kuin Silence vaikka onkin, niin kun jo sanoin, aika saman tyylistä. Mutta kun kotiiin pääsen niin päälle pistän ja kuunnellaan ja katsellaan että kuinka aukee. Sen jälkeen pistän uudestaan mielipiteeni tänne. |
Rattata 15.03.2004 10:51:29 | |
---|
Kyllä on muuten loistava levy nyt kun on enemmän kuunnellut! Parhaimmat biisit on Eye Of The Storm, All Of Us, hieman erilainen Shekina, After You're Gone joka on ehkä levyn paras biisi mun mielestä ja sokerina pohjalla About A Burning Fire. Hard core ajat on blindsiden kohdalla mennyttä joten turha niitä enään itkeä. Christian on tällä levyllä mun mielestä vaan kehittynyt. Entistä parempi laulaja. Ja sanoituksistakin tykkään. Kyllä tää Silencen hakkaa! |
D Guerrero 15.03.2004 14:17:05 | |
---|
Joo, mut ei sitä tarvi toitottaa, ääliö. Kerroppas vähän että missä ne on toitottanu, mitä ja millä tavalla? |