Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Patrick Eggle
1
pertsuh
11.04.2007 20:27:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kommentteja Eggleistä ?
Torilla olis yks. Hyviä ?
 
maxillaris
11.04.2007 20:44:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kommentteja Eggleistä ?
Torilla olis yks. Hyviä ?

 
Minulla on Patrick Eggle Berlin Pro. Se on hyvä kitara, kaikinpuolin. Ehkä jonkun käteen kaula voi olla liian leveä. Omassa kitarassani mikrofonit ovat SKY-pickups(Armostrong). Muita mikrofonivaihtoehtoja on ainakin Duncanin Seth-lover ja olikohan CustomCustom. Hintaan nähden olen ollut tyytyväinen, suosittelen lämpimästi.
 
Dinorocker
11.04.2007 21:05:37 (muokattu 11.04.2007 21:10:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perkuleen laadukkaita. Etenkin about 1994 vuoteen mennessä tehdyt, uudempia silti mitenkään(!) väheksymättä.
 
Logosta lavassa pääsee jäljille, että milloin tehty.
 
Outrider
p130
12.04.2007 11:19:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perkuleen laadukkaita. Etenkin about 1994 vuoteen mennessä tehdyt, uudempia silti mitenkään(!) väheksymättä.
 
Logosta lavassa pääsee jäljille, että milloin tehty.

 
Pre 3/94 vastaa maineeltaan pre-CBS:ää Fendereissä, tosin Patrick Eggleissä ei ole ainakaan niin selkeitä laatuvaihteluita koskaan ollut kuin CBS-ajan Fendereissä.
 
Patrick Egglejä ei pahemmin suomessa näy, mutta ne harvat joita on vastaan tullut ovat olleet joko erittäin hyviä tai loistavia soittimia. Jos saisi ottaa vain yhden kitaran maailmasta, oma Berlin Anniversary 1993 olisi todennäköisesti valinta. Soi järjettömän hyvin ja sanotaan laadusta vaikka että talossa on/on ollut Custom Shop Jackson, CS Fender ja CS Gibson. Työn jälki ja "yleinen laadukkuus" PE:ssä hakkaa ne kaikki (vaikka erot ovatkin luonnollisesti tuon luokan soittimissa melkoisen pieniä).
 
Jos jollakin sattuu olemaan ylimääräisiä Patrick Eggle/Kent Armstrong/Sky HPAO-PE humbuckereita niin saa toki tarjota!
 
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
pertsuh
13.04.2007 17:01:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Justiinsa...Eli ihan laadukkaita skeboja. Mites hinta...kun ei noita kerran kovin mones paikkaa ole niin ei voi oikeen vertailla. Torilla oleva näyttäs oleva 1125€.
 
pertsuh
15.04.2007 13:22:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

??????
???????
 
Dinorocker
15.04.2007 17:06:53 (muokattu 15.04.2007 17:37:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

??????
???????

 
Ei muuta kuin testaamaan ja tinkimään. : )
 
Testaus kertoo että mistä Eggleissä(Berlin) on kyse, kun ei ihan yleisin peli ole tyyliltään(LP/Fenkku)... PRS, noista tunnetuimmista merkeistä, ovat lähempänä.
 
Ei toi hinta varmaan pahasti yläkanttiin ole, mikäli vielä torilla on.
 
Outrider
Artist
22.01.2010 10:36:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vanhan aiheen nosto...
 
Minkäslaista hintaa kannattaisi maksaa käytetystä Berlin EVO:sta?
 
Mulla ei ole näistä mitään tietoa, torilla on näkynyt Berlin Pro:ta tonnin tienoilla, mutta osaako kukaan kertoa onko tuo EVO samoissa hinnoissa?
 
Patrick Eggle sivuilla näkyi että malli olisi 1994-1997 ollut valmistuksessa.
 
"They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will"
p130
22.01.2010 10:48:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Artist: Vanhan aiheen nosto...
 
Minkäslaista hintaa kannattaisi maksaa käytetystä Berlin EVO:sta?
 
Mulla ei ole näistä mitään tietoa, torilla on näkynyt Berlin Pro:ta tonnin tienoilla, mutta osaako kukaan kertoa onko tuo EVO samoissa hinnoissa?
 
Patrick Eggle sivuilla näkyi että malli olisi 1994-1997 ollut valmistuksessa.

 
En minä näe mitään syytä, että noiden hinnat kovin paljoa toisistaan eroaisivat. Tosin Egglejä ja erityisesti Evoja on niin vähän liikkeellä ettei niille ole "oikeaa" hintaa. Jos minulta kysytään, normi post 3/94 Eggle (joita kai kaikki Evot ovat) on todella hyvä vastine tuhannelle eurolla.
 
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
Artist
22.01.2010 10:51:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

p130: En minä näe mitään syytä, että noiden hinnat kovin paljoa toisistaan eroaisivat. Tosin Egglejä ja erityisesti Evoja on niin vähän liikkeellä ettei niille ole "oikeaa" hintaa. Jos minulta kysytään, normi post 3/94 Eggle (joita kai kaikki Evot ovat) on todella hyvä vastine tuhannelle eurolla.
 
Thanks, siinä tapauksessa täytyykin funtsia, jos vaikka tuollaiseen päätyisi.
 
"They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will"
fox
22.01.2010 11:13:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Artist: Thanks, siinä tapauksessa täytyykin funtsia, jos vaikka tuollaiseen päätyisi.
 
Mutta, jos mahdollista, niin kokeile kuinka Egglen kaula istuu käsiin.. Eihän niissä oikein muuta isompaa, kyllä se ihan OK on, vallankin jos tonnin pintaan irtoaa.
Vuosien mittaan tosin ainoostaan 2 ollu käpälissä, että voitanee pitää jokseenkin "harvinaisena". =)
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Rokkariarvid
15.03.2011 20:12:14 (muokattu 15.03.2011 20:12:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osaako joku suositella Berlin prohon (eeben otelauta, vaahterakansi, mahonkibody) mikkejä, jotka olisivat rouheasaundiset ja sopisivat hyvin perinteisempään rockiin. Itse olen miettinyt seth lovereita (sh-55). Pelittäisikö ?
Nykyisessä egglessäni on siis seymour duncanin custom customit ja niiden saundi tympii, koska ei ole tarpeeksi alapäätä. Ehdotuksia, kiitos!
 
Heheh, Pitt The Elder... Lord Palmerstone! #DISH#
Crossroad
16.03.2011 12:32:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rokkariarvid: Osaako joku suositella Berlin prohon (eeben otelauta, vaahterakansi, mahonkibody) mikkejä, jotka olisivat rouheasaundiset ja sopisivat hyvin perinteisempään rockiin. Itse olen miettinyt seth lovereita (sh-55). Pelittäisikö ?
Nykyisessä egglessäni on siis seymour duncanin custom customit ja niiden saundi tympii, koska ei ole tarpeeksi alapäätä. Ehdotuksia, kiitos!

 
Mites olisi Sd joko Pearly Gates tai Custom5 ? Voisi olla lähelle mitä haeskelet.
 
Rokkariarvid
16.03.2011 18:50:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Crossroad: Mites olisi Sd joko Pearly Gates tai Custom5 ? Voisi olla lähelle mitä haeskelet.
 
Katsoin custom 5:sta pari esittelypätkää youtubesta. Vaikutti ihan asialliselta. Osaatko vielä kuvailla custom 5:n tallamikin saundia ? Onko siinä sitä alapäätä siis ?
 
Heheh, Pitt The Elder... Lord Palmerstone! #DISH#
Crossroad
16.03.2011 19:24:54 (muokattu 16.03.2011 19:26:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rokkariarvid: Katsoin custom 5:sta pari esittelypätkää youtubesta. Vaikutti ihan asialliselta. Osaatko vielä kuvailla custom 5:n tallamikin saundia ? Onko siinä sitä alapäätä siis ?
 
Huomattavasti enemmän kuin Custom Customissa ainakin. Lämmin soundinen, PAF-tyylinen ja sopii nimenomaan tallaan loistavasti.Ei mikään highgain-mikki, mutta sitähän ei oltu hakemassakaan. kokeile ihmeessä.
 
http://www.seymourduncan.com/produc … umbucker/progressive/sh14_custom_5/
 
Tuosta löytyi vielä SD:n sivuilta kuvaus.
 
Rokkariarvid
16.03.2011 21:57:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Crossroad: Huomattavasti enemmän kuin Custom Customissa ainakin. Lämmin soundinen, PAF-tyylinen ja sopii nimenomaan tallaan loistavasti.Ei mikään highgain-mikki, mutta sitähän ei oltu hakemassakaan. kokeile ihmeessä.
 
http://www.seymourduncan.com/produc … umbucker/progressive/sh14_custom_5/
 
Tuosta löytyi vielä SD:n sivuilta kuvaus.

 
Jeps. Pitänee alkaa metsästämään ja ottamaan mikistä vielä enemmän selvää.
Kiitokset crossroadille!
 
Heheh, Pitt The Elder... Lord Palmerstone! #DISH#
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «