Aihe: 2010 Humppamuusikoiden tapaaminen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Pete V.
19.01.2010 18:34:54
walttoni: Jospa se TiVe järkkää jollekin sunnuntai/maanantaille kinkerit tänne pohjoiseen, niin pääsisitte tekin mukaan. Odottelen kovasti TiVen siirtoa.

Kuinkahan pohjoiseen pitäisi lähteä, alkaa nimittäin Tampere olla ylärajoilla, tai tulee muuten "viikon reissu" kaikkine oheisaktiviteetteineen ...
walttoni
19.01.2010 18:41:55
Pete V.: Kuinkahan pohjoiseen pitäisi lähteä, alkaa nimittäin Tampere olla ylärajoilla, tai tulee muuten "viikon reissu" kaikkine oheisaktiviteetteineen ...

Eihän Oulu vielä kovin pohjoisessa ole. Valistunut veikkaukseni on että TiVen paikka on juurkin Oulu.
COVS2.
Pete V.
19.01.2010 18:45:45
walttoni: Eihän Oulu vielä kovin pohjoisessa ole. Valistunut veikkaukseni on että TiVen paikka on juurkin Oulu.

Ok, tutkaillaan tilanteen tullen ... olen Oulusa joskus käyny soitamasakin ...
walttoni
19.01.2010 20:54:15
Pete V.: Ok, tutkaillaan tilanteen tullen ... olen Oulusa joskus käyny soitamasakin ...

Vau........!
COVS2.
korgie
19.01.2010 21:50:12
Pete V.: Tuli ip-palaverissa nimittäin ilmi, että yksi kolmesta alunperin asian luvanneesta on vetänyt hätäjarrua!

Nohöh... eihän se nyt sitten taas kauhean hyvin mennyt... :/
Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee...
ÄM
19.01.2010 22:53:53

Noh sattuuhan näitä.
Mukana ollaan, jos joku toinen sunnuntai jotain syntyy, mutta ei kyllä kannata väkisinkään kyhätä, kyllä se kesäkuu sieltä tulee.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
baron
19.01.2010 23:11:43 (muokattu 19.01.2010 23:12:26)

Pete V.: Kuinkahan pohjoiseen pitäisi lähteä, alkaa nimittäin Tampere olla ylärajoilla, tai tulee muuten "viikon reissu" kaikkine oheisaktiviteetteineen ...

???
Mä oon joskus käväissyt Rovaniemellä juomassa aamukahvit. Ei siinä mennyt kuin pari tuntia Finnairilla. (Siis stadista)
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Pete V.
19.01.2010 23:49:24
baron: ???
Mä oon joskus käväissyt Rovaniemellä juomassa aamukahvit. Ei siinä mennyt kuin pari tuntia Finnairilla. (Siis stadista)

Juu, mutta kun pitäisi keskittyä soittamaankin, helposti varmaan semmoiset 8 h tai jotain, ja sitten jos vaikka mukavia daamejakin ilmaantuu kuvioihin jne. ... ja, takaisin kotiinkin on sitten niin hirveän pitkä matka, ettei siitä nyt ihan parissa päivässä selviä kaikkien kivojen paikkojen kautta, niin, ei oikein tahdo viikko riittää, tai silleen ...
Pete V.
20.01.2010 00:08:45
ÄM: Noh sattuuhan näitä.
Mukana ollaan, jos joku toinen sunnuntai jotain syntyy, mutta ei kyllä kannata väkisinkään kyhätä, kyllä se kesäkuu sieltä tulee.

Niinpä, mutta nyt kyllä tietysti pieleenmeno vähän nolottaa/jurppii tms., ja tuntuu siltä, että kyllä jotain pitäisi järjestää ...

Huh-huu! Kaikki innokkaat järjestelyihmiset, onkohan meitä kovinkaan montaa, ainakaan nyt enää jäljella ... tai odotellaan sitten vaan kesää ...

Yksi idea tuossa pulpahti ilmoille, ja voisi olla jotenkin ehkä helpompikin järjestää näihin hätiin ... nk. "laajennetut" bändiharjoitukset jossain vähän isommassa paikassa kuin ihan pieni kellarikämppä, ja omassa tapauksessani tietysti lähinnä Helsinki "kutsuu", muualle ei minulla välttämättä ole tarvittavia kytkentöjä, pahoittelen ... eli, siis työnimellä "TM-talvimiitti / Eteläinen osasto / Helsinki", katsotaan saisiko jotain aikaiseksi lähiviikoille, liekö su-ip se paras vaihtoehto ...
manjaana
20.01.2010 02:18:33 (muokattu 20.01.2010 02:20:24)
Pete V.: Sorry, en ihan ymmärtänyt, miten ei huomioitu?

Oletin sinun alustavasti ilmoittautuneen, kun nimi tuli listalle, ja tulevan jälkeen/ennen yövuoroa ...

Niinkuin olen jo todennutkin, niin ei millään saada päivää kohdalleen kaikille, ja tässä tapauksessa annoin painoa korgie'lle ja laulajalle, etenkin kun luulin, että olit ilmoittautunut ja innokas tulemaan ... sorry, mahd. väärinkäsitys ...

Heh no hätä, olipa hiukan sisäsiittonen heitto vaan meikältä*virn*

Eikä jaksa kyllä näillä hoitoalan yötöillä lähteä kotoa edemmäs..
-Vaikka kävely vanhetessa hidastuu, niin ei se astumista haittaa-
Pete V.
20.01.2010 07:37:45
manjaana: Heh no hätä, olipa hiukan sisäsiittonen heitto vaan meikältä*virn*

Eikä jaksa kyllä näillä hoitoalan yötöillä lähteä kotoa edemmäs..

Ooo-koo, ja nyt sitten odotellaankin taas päivää parempaa, ehkäpä jo kesää ...
Pete V.
21.01.2010 08:22:12 (muokattu 21.01.2010 08:25:56)
No, joskohan tässä on tarpeeksi toipunut ja "tuhkasta noussut", ja voisi miettiä taas uutta yritystä, kun ei muita halukkaita primus motoreita ole ilmaantunut ...

Tässä ihan alustavat koordinaatit seuraavalle yritykselle, joihin toivoisin kannanottoja ja mainintoja osallistumismahdollisuuksista innokkailta ja aktiiveilta!

TM-talvimiitti 2010 / Eteläinen osasto / Pääkaupunkiseutu

Päivä voisi olla esim. su 14/2 ip-ilta, mutta miksei vaikka la 13/2, jos sattuisi enemmän houkuttelemaan.

Paikka voisi olla joku sopiva "seurojentalo" Helsingin, Espoon tai Vantaan alueilla, jonka saisi käyttöön n. 100-200e kustannuksella, tutkailin ja valinnanvaraa näkyy olevan runsaastikin, mikä niistä sitten sattuisi loksahtamaan kohdalle, ja ilman alko-rajoituksia ...

Paikan sijainnilla on tietysti varmaan oma merkityksensä, Helsingissä on Itää, Länttä ja Pohjoista, samoin Espoossa, Itäinen tai Pohjoinen Vantaa taas voisi olla lähempänä pidempimatkalaisia jne.

Huomasin kyllä, että Pohjoisen osaston kinkeritkin tuntuvat joitakuita kiinnostavan, mutta onhan sinne täältä sitten pikkuisen kalliimpi matkustaa, vajaa 200e + yöpyminen tms., mutta junassa voisi olla tunnelmaa, ja uusia soittokavereita tulisi tavattua jne. ...

Siispä, innolla taas nyt aktivoitumaan tähänkin, antamalla listaan alustavan lupauksen ja/tai kommentin, josko vaikka seuraavanlaisesti, ja myös mahd. epäsopivuuskommentin voi laittaa saman luetteloon:

su 14/2
Pete V. Trump. Helsinki ja Pääkaupunkiseutu OK, mukana ei muita soittovehkeitä
(seur. nimi)
(seur. nimi)

Varalla:
la 13/2
Pete V. Trump. Helsinki ja Pääkaupunkiseutu OK, mukana ei muita soittovehkeitä
(seur. nimi)
(seur. nimi)

Palailen asiaan viim. viikon sisällä, kun on vähän nähty luetteloiden kehittymistä.
omarklah
21.01.2010 08:36:41

Ajattelin säästää voimani kesämiittiin ja jätän tämän suosiolla väliin...
Ekstiätuanoikato...
hvinnamo
21.01.2010 10:13:09
omarklah: Ajattelin säästää voimani kesämiittiin ja jätän tämän suosiolla väliin...

Et kai sä sentään niiiin voimaton oo... :)
omarklah
21.01.2010 11:06:25

hvinnamo: Et kai sä sentään niiiin voimaton oo... :)

Pitäis varmaan hommata sellaiset ledinapit korviin ja persiiseen, että piristyisi...
Ekstiätuanoikato...
leprechaun
21.01.2010 13:27:38

omarklah: Pitäis varmaan hommata sellaiset ledinapit korviin ja persiiseen, että piristyisi...

Ostin juuri sata kirkaslediä Hongkongista. Paniskohan nuo tunkien korviin niin olis kun parhaina hippiaikoina silmänmustuaiset laajenneina ja valkuaiset keltuaisina. Elämä olisi psykedeelisen iloista ja aah mitä juhlaa autolla ajaminen muun liikenteen seassa oliskaan. Ilmoitan testiraportin tulokset myöhemmin. Jos kykenen.
leprechaun
21.01.2010 13:36:24

Pete V.: Niinpä, mutta nyt kyllä tietysti pieleenmeno vähän nolottaa/jurppii tms., ja tuntuu siltä, että kyllä jotain pitäisi järjestää ... ...

Jurppiminen on sallittua mutta noloaminen ei. Teit kuitenkin miehen työn yrittäessäsi. Aikaansaaminen ja yrittäminen ovat kunnioitettavia ominaisuuksia joita ainakin minä arvostan.
Pete V.
21.01.2010 14:08:31
leprechaun: Jurppiminen on sallittua mutta noloaminen ei. Teit kuitenkin miehen työn yrittäessäsi. Aikaansaaminen ja yrittäminen ovat kunnioitettavia ominaisuuksia joita ainakin minä arvostan.

OK, Kiitokset!
jjsound
21.01.2010 21:14:24
Mä en oikein seurannut enään tätä, kun tuo Plevna jäi... sellainen herkkusuu olen viimekäynnin jälkeen. Jäikö tapaaminen nyt kokonaan väliin?
"No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)