Aihe: Anonyymit GASiläiset
1 2 3 4 5114 115 116 117 118122 123 124 125 126
this1sux
21.01.2010 01:23:31
Ihmissyöjä: Mesa Mark V-nuppi ja recto-kaappi alle. Eikä kitaroitakaan koskaan ole tarpeeksi. Fender stratocaster american standard '08 tai SRV-signature himottaisi kovasti.

Oletko minä? Ehkä saatais jostain halvemmalla kun tilataan tuplana ;)
"All science is either physics or stamp collecting" - E. Rutherford
Morri
21.01.2010 18:35:56
Epiphonen Supernova, aika hankala vaan taitaa olla moista löytää. Ebayssä niitä ollut useampiakin, mutta ongelmana ollut, että myyjät eivät ole halukkaita lähetämään sumujen saaren ulkopuolelle. Eli jos jollakulla tuollainen pyörii tarpeettomana niin tänne vaan yhteydenottoa, minä ostan pois... ;)
"Nuotin vieressä on tilaa..."
vmak
22.01.2010 04:48:36
Jo jonkun aikaa sellanen fiilis ollut, että pitäis hommata jonkun asteinen stratocasteri. Ja tietenkin rahat on jälleen vähissä ja joutus nykyisestä kitarasta luopumaan jos straton hommais.

No kaipa se menee ohi, kunhan nyt vaan ei tule Turussa vastaan stratoa jonka omistaja haluaisi tilalle LTD EC-1000:n. Eihän?
quit the ratrace
Meisseli
22.01.2010 09:25:40

No Lento-V alkas poltella aika pahasti..
Musiikin opiskelija
zuppermuhle
22.01.2010 10:37:35
XTRR ois just minun ruumiinrakenteelle ihanteellinen
Entinen veri heavy
Punisher
22.01.2010 15:19:30

Mää tarvisin Ibanez EW20LASEn (torillakin yks oli ainaki vielä pari päivää sitte) ja nuo Agilen vasurikasit kuumottaa. Oliski rahaa saatana.
"There is no need for torture: hell is other people." - Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944)
Andy Six
22.01.2010 21:01:52
Gibson Les Paul Junior 1957 V.O.S. TV Yellow,tietty....Ehkä hienoin näkemäni sähkökitara...Hankintaan menoa rajoittaa a. surkea soittotaito ja b. kitaran parin tonnin hinta....
Kunnallisjäte
22.01.2010 21:27:41 (muokattu 22.01.2010 21:33:28)

CeeCeeÄr: Gibson Les Paul Junior 1957 V.O.S. TV Yellow,tietty....Ehkä hienoin näkemäni sähkökitara...Hankintaan menoa rajoittaa a. surkea soittotaito ja b. kitaran parin tonnin hinta....

Anna mennä, anna mennä. Elämä on valintoja. Myyt noi melody makerit ja vossi on jo aika lähellä. Soittotaito EI rajoita mitään hankitoja, ne on kuiteski fiilis juttuja.

Edit: mua kaasuttaa pikku kotivahvari Cornell Plexi 7, Matamp minimat, Badcat Minicat, Dr. Z mini jne. No, kesään mennessä joku on mulla. tai no sanotaan syksyyn mennessä...
"When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor
cross
22.01.2010 22:01:18
zuppermuhle: XTRR ois just minun ruumiinrakenteelle ihanteellinen

Toimis meikäläisellekin, ja olis noin muutenkin *keleen kovis.
"AMON" belongs to "THEM"
Andy Six
22.01.2010 22:07:50
Kunnallisjäte: Anna mennä, anna mennä. Elämä on valintoja. Myyt noi melody makerit ja vossi on jo aika lähellä. Soittotaito EI rajoita mitään hankitoja, ne on kuiteski fiilis juttuja.

Edit: mua kaasuttaa pikku kotivahvari Cornell Plexi 7, Matamp minimat, Badcat Minicat, Dr. Z mini jne. No, kesään mennessä joku on mulla. tai no sanotaan syksyyn mennessä...

Enkä myy...Ne on todellisuutta,vossi-junnu on unelmaa...=)
vmak
23.01.2010 09:09:57
Nyt se GAS meni sitten sille tasolle, että lähti ec-1000 myyntiin. MAINOS! Ostakaahan joku se pois niin pääsen hommaamaan straton :)
quit the ratrace
Illu
23.01.2010 14:22:40
Morri: Epiphonen Supernova, aika hankala vaan taitaa olla moista löytää. Ebayssä niitä ollut useampiakin, mutta ongelmana ollut, että myyjät eivät ole halukkaita lähetämään sumujen saaren ulkopuolelle. Eli jos jollakulla tuollainen pyörii tarpeettomana niin tänne vaan yhteydenottoa, minä ostan pois... ;)

Mulla oli moinen hetken, mutta se oli joku maanantai-kappale, pistin takasin Thomannille. Ostin sinisen mahonkikaulaisen mallin ja sainkin vaahterakaulaisen Union Jack mallin, joka oli vaan tökerösti maalattu siniseksi. Outo tapaus.

Mutta karmea Stratocaster-GAS on päällä ja joku rouhea putkivahvistinkin kelpaisi, mutta rahoitus uupuu...
Oikias viashan miä siin olin ja niin se sano se tivolmieskin.
Morri
23.01.2010 18:53:51
Illu: Mulla oli moinen hetken, mutta se oli joku maanantai-kappale, pistin takasin Thomannille. Ostin sinisen mahonkikaulaisen mallin ja sainkin vaahterakaulaisen Union Jack mallin, joka oli vaan tökerösti maalattu siniseksi. Outo tapaus.

Mutta karmea Stratocaster-GAS on päällä ja joku rouhea putkivahvistinkin kelpaisi, mutta rahoitus uupuu...

Eilen sitten onnisti, Brittien ebaystä, mutta kitara ja myyjä Saksassa. Manchester City Blue-värinen, saas nähdä mitä sieltä tulee. On se kumma kun jotain saa päähänsä=pakkomielle jostakin, niin se kummasti vaan toteutuu. Enemmän kuin se minkälainen tuo soitin on pelottaa vaimolle kertominen tästä ostoksesta, ei tiedä vielä...taidan vaan tyynesti odotella lähetin tuomaa pakettia ;)
"Nuotin vieressä on tilaa..."
Illu
23.01.2010 19:33:55
Morri: Eilen sitten onnisti, Brittien ebaystä, mutta kitara ja myyjä Saksassa. Manchester City Blue-värinen, saas nähdä mitä sieltä tulee. On se kumma kun jotain saa päähänsä=pakkomielle jostakin, niin se kummasti vaan toteutuu. Enemmän kuin se minkälainen tuo soitin on pelottaa vaimolle kertominen tästä ostoksesta, ei tiedä vielä...taidan vaan tyynesti odotella lähetin tuomaa pakettia ;)

Se on kyllä pirun siistin värinen ja muutenkin tyylikäs kitara se sininen. Harmittaa, kun kävi niin paska säkä sen oman kanssa.
Oikias viashan miä siin olin ja niin se sano se tivolmieskin.
M4ss3 m/
02.02.2010 17:35:58
Mikä tahansa kitara Mint- tai Surf-Green värillä.
Räbbänä
02.02.2010 18:13:36
Tällä hetkellä kovinta G.A.Sia aiheuttavat TC Electronicsin Nova Repeater ja Korgin PitchBlack-viritin. Myös asiallinen waakku olisi tarpeen. Tietenkin se 5-kielinen bassokin kelpaisi.
Painajaismainen: Tätä keskustelua ei sitten käyty.
Krice
03.02.2010 20:11:14

MXR:n uudet minipedaalit, varsinkin yhden potikan chorus.
hevimies25
03.02.2010 22:56:50
Caparison Horus, BC Rich:in 7 kielinen Stealth, Marshallin Kerry King vaffari, ENGL:in Fireball. Köyhänä on kiva haaveilla.
Taloudellinen tilanne ei anna myöden käydä töissä
Antroid
03.02.2010 22:58:40
Eipä tässä nyt sitten oo enää tarvetta ku G-Forcelle, Polytunelle ja PRS Cu24:selle vasurina. Rahaa näihin palaisi about 7000e, joten mennee opiskelijalta jokunen aika vielä...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)