Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Teoston asiakkaaksi liittyminen ilmaista seuraavat 2 kuukautta
1 2 3
J_Mikkonen
20.01.2010 16:48:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.teosto.fi/teosto/websivut.nsf
 
Ei näkynyt olevan muualla, luulisi ihmisiä kiinnostavan.
 
Trey
20.01.2010 17:09:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

horo-ari: http://www.teosto.fi/teosto/websivut.nsf
 
Ei näkynyt olevan muualla, luulisi ihmisiä kiinnostavan.

 
pistin plussan
 
jp8000
20.01.2010 17:13:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pitäsköhän liittyä, vaikka noita tekeleitä ei hirveästi olekkaan...
 
"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news"
wil-le
20.01.2010 17:33:52 (muokattu 20.01.2010 17:34:30)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Teston asiakkaaksi liittyminen ilmaista seuraavat 2 kuukautta"
Ajattelin ensin että tää on joku kehonrakennus kerhon mainos :D
 
Pitäisköös sitä liittyä kans, vaikka mitaan en saakaan tehtyä.
 
"What I tell you? Hot girl. Volkswagen Jetta. It's a law! Like water. Or dinosaurs."
kimurantti1
20.01.2010 17:38:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

wil-le: Pitäisköös sitä liittyä kans, vaikka mitaan en saakaan tehtyä.
 
Heheh. Kantsii ehkä ensin lukea että mitä se teoston asiakkuus sitten meinaa, jos lähtökohta on toi, ettei mitään saakaan tehtyä. Ylipäätään jos ei ole minkäänlaisia tuloja odotettavissakaan, niin teoston asiakkuudesta on oman musiikin levittämisessä enemmän haittaa kuin hyötyä. liittyminen on järkevää sitten, kun sieltä on tulossa yilpäätään jotain.
 
http://www.piecemakerband.com
"Practice cures most tone issues." -John Suhr
Jag
20.01.2010 18:05:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ääh eipä toimi sampo:lla toi.. herjaa ettei palveluntarjoaja anna riittävästi tietoa
 
"Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja". -MOT
Johnny Buzz
20.01.2010 20:18:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kimurantti1: Heheh. Kantsii ehkä ensin lukea että mitä se teoston asiakkuus sitten meinaa, jos lähtökohta on toi, ettei mitään saakaan tehtyä. Ylipäätään jos ei ole minkäänlaisia tuloja odotettavissakaan, niin teoston asiakkuudesta on oman musiikin levittämisessä enemmän haittaa kuin hyötyä. liittyminen on järkevää sitten, kun sieltä on tulossa yilpäätään jotain.
 
Ei siitä mitään haittaa ole, jos pienimuotoisesti omaa matskua levittää netissä. Ei sellaista ole kellään aikaa seurata.
 
Kiitokset ketjun aloittajalle vinkistä. Taidankin liittyä, vaikka varsinaisia sävellyskrediittejä itsellä ei löydykään. Sovituspuolta kylläkin jonkin verran.
kimurantti1
20.01.2010 20:21:47 (muokattu 20.01.2010 20:21:56)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Johnny Buzz: Ei siitä mitään haittaa ole, jos pienimuotoisesti omaa matskua levittää netissä. Ei sellaista ole kellään aikaa seurata.
 
Tuskin onkaan joo, ja vastikään teosto antoi paljon vapaammat kädet artisteille levittää tuotantoaan. Mun pointti oli lähinnä se, että jos tilanne on tyyliin "mulla on pari biisiä pöytälaatikossa joita ei kukaan ikinä tule kuulemaan/soittamaan", niin hommassa ei ole mitään järkeä.
 
http://www.piecemakerband.com
"Practice cures most tone issues." -John Suhr
Tuomas
20.01.2010 20:57:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hurjan hyvä juttu. Liityin.
 
Kirjoituksia:
Ajassa irrallaan.
@ 20.10.2009 / Fiktiivisiä keskusteluja. @ 16.11.2009
Jokapaikanapina
20.01.2010 22:46:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kimurantti1: Tuskin onkaan joo, ja vastikään teosto antoi paljon vapaammat kädet artisteille levittää tuotantoaan. Mun pointti oli lähinnä se, että jos tilanne on tyyliin "mulla on pari biisiä pöytälaatikossa joita ei kukaan ikinä tule kuulemaan/soittamaan", niin hommassa ei ole mitään järkeä.
 
Kannattaako mun sitten hyödyntää tätä tarjousta nyt kun biisejä on jonkin verran ja netissä kuultavana on jonkun verran ja kunhan basistikin löytyy niin keikkailemaan pyritään aina silloin tällöin?
 
Teijo K.
20.01.2010 23:01:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on hyvä liike Teostolta. Pitää suositella oman bändin lauluntekijälle.
 
Treenaamalla saat käyttöösi reaaliaikaisen autotunen
Alkuperäiskokoonpano
Things and Stuff
kid ego
20.01.2010 23:05:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenkäs, jos minä liitynkin Teostoon, mutta bändieni muut jäsenet eivät halua liittyä, niin vaikeuttaako se bändiemme toimintaa ja musiikin levittämistä merkittävästi? Jos vaikeuttaa, niin millä tavoin? Ilmeisesti omilla kotisivuillaan, MySpacessa, Maihinnousu.netissä ja muissa vastaavissa saa julkaista musiikkiaan ihan ilmoittamalla siitä Teostolle, joten se ei ehkä ole ongelma. Mutta mitä yllätyksiä voi tulla?
 
Hyvinä puolina näkisin esim. sen, että jos joku päättääkin esittää biisejämme ominaan, meillä olisi Teoston lakimiehet takanamme. Tulee mieleen eräskin tapaus kotimaisessa metalliskenessä noin vuoden takaa...
JCM
20.01.2010 23:11:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

horo-ari: http://www.teosto.fi/teosto/websivut.nsf
 
Ei näkynyt olevan muualla, luulisi ihmisiä kiinnostavan.

 
Kappas. Todellakin kiinnostaa.
 
Olipas hyvä juttu. On pitänyt liittyä asiakkaaksi jo pitkän aikaa, mutta kun ne nettipankin tunnukset on niin hankala aina kaivaa esille.
 
Jeah, ja muutenkin on korkea aika liittyä, tämähän oli hyvä ajoitus.
reaper666
21.01.2010 07:30:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulee mieleen eräskin tapaus kotimaisessa metalliskenessä noin vuoden takaa...
 
Mikä tapaus?
 
Ja juu tarviikin kysellä jos pääasiallinen säveltäjä orkesterissamme haluisi liittyä..
 
kid ego
21.01.2010 10:27:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: Mikä tapaus?
 
Evince.
 
Ja juu tarviikin kysellä jos pääasiallinen säveltäjä orkesterissamme haluisi liittyä..
 
Mä just mietin sitä että jos mä liityn, niin kaiken järjen mukaan biisit joiden tekemisessä mä olen ollut mukana, kannattaisi ilmoittaa Teostoon. Mutta entä jos ja kun bändien nokkamiehet eivät kuitenkaan jaksa Teosto-ilmoituksia tehdä keikoista, kun eivät Teostoon kuulu tai liity, niin onko liittymisestä mullekaan mitään hyötyä.
JTOjala
21.01.2010 10:42:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jag: ääh eipä toimi sampo:lla toi.. herjaa ettei palveluntarjoaja anna riittävästi tietoa
 
Tänään pitäisi toimia jo. Ainakin itse onnistuin liittymään. Oli kuulemma ollut ongelmia Sampo Pankin kanssa heillä (aika yllättävää, kun eivät kyseisessä pankissa osaa edes yhdyssanoja). Erittäin mukava yllätys tällainen kampanja, kun ei noita euroja ole koskaan liikaa taskussa, ja liittyminen on kuitenkin käynyt useasti mielessä.
 
mll
21.01.2010 10:43:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa sitten oikeasti tutustua siihen asiakassopimukseen, että tietää mihin on liittymässä ja mitä oikeuksia antaa Teostolle. Ettei muutaman kuukauden kuluttua täällä ole jälleen topikkeja, joiden pääaiheena on se, että Teosto on nylkijä-paska-lafka.
 
Teijo K.
21.01.2010 10:43:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kid ego: Evince.
 

 
Mä just mietin sitä että jos mä liityn, niin kaiken järjen mukaan biisit joiden tekemisessä mä olen ollut mukana, kannattaisi ilmoittaa Teostoon. Mutta entä jos ja kun bändien nokkamiehet eivät kuitenkaan jaksa Teosto-ilmoituksia tehdä keikoista, kun eivät Teostoon kuulu tai liity, niin onko liittymisestä mullekaan mitään hyötyä.

 
Sä voit tehdä ne ilmoitukset itsekin.
 
Treenaamalla saat käyttöösi reaaliaikaisen autotunen
Alkuperäiskokoonpano
Things and Stuff
Teijo K.
21.01.2010 10:44:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mll: Kannattaa sitten oikeasti tutustua siihen asiakassopimukseen, että tietää mihin on liittymässä ja mitä oikeuksia antaa Teostolle. Ettei muutaman kuukauden kuluttua täällä ole jälleen topikkeja, joiden pääaiheena on se, että Teosto on nylkijä-paska-lafka.
 
Tosin eroaminenhan ei maksa mitään.
 
Treenaamalla saat käyttöösi reaaliaikaisen autotunen
Alkuperäiskokoonpano
Things and Stuff
Björn E. Borg
21.01.2010 11:46:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä ainakin liityn nyt heti.
 
Tulipas onnenpotku kun olen pyöritellyt tätä juttua nyt pari vuotta.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «