Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: kumpi kompura kannattaa ostaa
1
nauha
19.01.2010 22:00:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elikkä mielessä olisi marshall ED-1 taikka MXR super comp rautalanka musiikkiin
 
koponen
19.01.2010 22:31:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MXR Dyna Compilla, tai Bossin CS-3:lla et taatusti mene metsään.
 
I'm endorsed by Marshall
dropD
20.01.2010 08:27:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nauha: elikkä mielessä olisi marshall ED-1 taikka MXR super comp rautalanka musiikkiin
 
Marsua on kyllä kehuttu kompurana. Mulla on toi super comp, mutta ei mun mielestä parasta rautalankaan. Tiedä sitten mikä noissa erona, mutta dyna comp taitaisi olla lähempänä haettua... Miä käytän "rautalankaan" "kompurana" TG-musicin overdrivea. Toimii mulla paremmin kuin super comp.
 
Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus
Rämppy
20.01.2010 12:50:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten olis "pulliais-pedaali" eli DOD FX80-B release-säädöllä? Suosittu kotimaisissa rautalankapiireissä. Torillakin on usein tarjolla alle satasen hintaan. Tälläkin hetkellä taitaa olla yksi, tosin yli satasen pyynnillä, mut kuitenkin...
 
En sitten malttanut olla sanomatta.
humppahanuristi
20.01.2010 12:58:59 (muokattu 20.01.2010 13:00:14)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos pystyt testaamaan vaihtoehtoja, niin testaa. Sitä kun ei voi tietää mikä kuulostaa hyvältä/halutulta omiin korviin.
Haluatko tiettyyn ryhmään kuuluvan pakollisen varusteen, jota ilman ei voi kuulostaa hyvälle vai sellaisen, mikä nyt toimii omassa signaaliketjussa omasta mielestä parhaiten, sillä hetkellä.
Tuo oma mieltymyskin vähän tuntuu muuttuvan vuosien varrella...
 
Sitten jos kyseessä on vaan tekninen vertailu, että mikähän on helppo käyttää ja kestää kovaa käyttöä, niin siihen en osaa sanoa.
 
Humpasta rautalankaan...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «