Aihe: Mihin bändi hajosi?
1 2 3 4
Mako
07.03.2004 22:27:35

Kertokaa ex-bändienne hajoamisen syitä. Ihan mielenkiinnosta. Ja lyhyesti, kiitos.
Ei paska punniten parane -trad
Aerodactev
07.03.2004 23:11:37 (muokattu 07.03.2004 23:12:28)
Pullasorsat 1995:

Kasettinauhottelusta ja kuunnelmien tekemisestä meni into, samalla myös "musisoinnista"

Are you be afraid of rangers 1996:

Hienoja biisejä ("Kävin kalalla kalajoella / ja paljon madeja sain / pistiin ne purkkiin ja kirjoitin / made in Kalajoki"), mutta hajosi lähinnä innon puutteeseen ja siihen että oikeasti vain yksi jäsen kuudesta osasi oikeasti soittaa jotain...
If it's good, it must be progressive!
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
lapio
08.03.2004 10:36:29

Ensin basisti lähti inttiin, ½ vuotta myöhemmin minä, sitten toinen kitaristi ja nyt on rumpali. Sitten basisti muutti Ouluun. No eiköhän tuossa syytä riittämiin. Onneksi nyt löytyi uusi basso taiteilija, joten me nousemme vielä!
"These pretzels are making me thirsty!" -Cosmo Kramer
jussiohman
08.03.2004 11:30:37
Loistotopikki! Mulla ei ole hajonnut kyllä yhtään bändiä.
Absoluuttinen Nollapiste on Suomen Wigwam
Heepo
08.03.2004 11:39:13
Rectum Brothers 1999.

Venäläinen sotakoira söi basistin.
Kitaristi ajoi yhteen lehmän kanssa mopolla ja menetti rytmitajunsa.
Rumpali söi sieniä ja muutti Ugandaan.
maelstrom
08.03.2004 11:57:00
Ei löydetty yhteistä tyyliä, kehittyminen tyssähti, jäsenet turhautuivat, luovuus lopahti emmekä olleet mihinkään tyytyväisiä.
On ässäarpa syntyä Suomeen.
alphamale
08.03.2004 12:02:19

Kitaristi hajosi sisäisiin erimielisyyksiin.
Lahtelaista, totta kai
Erotic Support
Low Rider
08.03.2004 12:36:44
Hangover 1999

Laulajamme kotoa pa-kaapeista pöllittiin elementit. Sinänsä huono syy bändin hajoamiseen, tai oikeestaan hommasta ei enää sen jälkeen tullu mitään, kun vaan ihmeteltiin mitä helv* tapahtui. Kaikki lähti lopuksi omille teilleen.
2 viikkoa sitten kokeiltiin soittaa yhdessä.
Nostalgiameininkiä oli. Tuntui ehkä vähän vanhojen haavojen aukaisulta. wirn*
Break some off
Master of reality
08.03.2004 13:57:26 (muokattu 08.03.2004 13:58:42)
Unchained, elokuu 2003-helmikuu 2004

Kaikki kuunteli eri musaa ja oli eri mieltä asioista. Oikeastaan halusin lähteä bändistä, jonka olin itse kasannut. Rumpalikin lähti menee. Se oli mun eka "kunnon bändi" ja heitettiin kolme keikkaakin. Sit me päätettiin vaan lopettaa. Nyt mä oon ainoa ex-jäsen kuka ei oo löytänyt bändiä... nyyh... Joo ei oo helppoa olla kitaristi :)
Rock´n´Roll ain't noise pollution!
Fortune
08.03.2004 15:16:15
VNY hajosi siihen, kun ihmiset lähtivät lukion jälkeen maailmalle.

Hippokampus oli luotu hajoamaan.

Eräs pk-seudulla toiminut pop-bändi kaatui minun osaltani siihen, että kukaan ei vastannut enää puhelimeen.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
hörhö
08.03.2004 16:38:26

Minulla ei ollut aikaa treenata. Tosin nyt viritellään sitä uudelleen pystyyn parin vuoden tauon jälkeen. Ollaan me näiden parin vuoden aikana pari kertaa itseämme viihdyttääkseen käyty jammailemassa.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara
PolkaTulk
08.03.2004 17:28:15
Kattokaa nyt kuinka paljon harmia se armeija aiheuttaa!
Jos joku jäsenistä menee sivariin ei pystytä soittamaan ilman juuri sitä jäsentä kuukauteen,kun taas jos se menee armeijaan menetetään se vähintään puoleksi VUODEKSI!!

Ei sillä että meillä olis MITÄÄN onkelmia.Homma rullaa,ja hyvin.Ainut mikä vituttaa on ettei ole pa-kamoja.
Now baby taste some King´s Row...
Fortune
08.03.2004 18:23:22
Jos joku jäsenistä menee sivariin ei pystytä soittamaan ilman juuri sitä jäsentä kuukauteen,kun taas jos se menee armeijaan menetetään se vähintään puoleksi VUODEKSI!!

Ei sillä että meillä olis MITÄÄN onkelmia.Homma rullaa,ja hyvin.Ainut mikä vituttaa on ettei ole pa-kamoja.

Mitä tästä opimme? Ei alle 20-vuotiaita bändiin :)
"Look behind you, a three-necked guitar!"
midprice
08.03.2004 18:36:26

Mitä tästä opimme? Ei alle 20-vuotiaita bändiin :)

Ja sitten niitä bändejä hajottaa tällaiset meikäläiset, jotka raahautuivat vasta 24-vuotiaina inttiin.
Mako
08.03.2004 19:47:54

False. Omalla kohdalla orkesterimme kesti kahden henkilön intin, 1 kpl sivarin ja yhden vapautuksenkin. Tämä bändi ei siis ole vielä hajonnut. Pikemminkin kokoonpano kasvaa!

Punk-orkesterimme Parasite sen sijaan hajosi oman tulkintani mukaan legendaarisesti yleiseen saamattomuuteen ja tylsyyteen. Punkista prog-n-rolliin!
Ei paska punniten parane -trad
orfus
09.03.2004 02:34:49
Eräs pk-seudulla toiminut pop-bändi kaatui minun osaltani siihen, että kukaan ei vastannut enää puhelimeen.

Heh, toi kuulostaa kyllä erikoiselta. Hiukan niinku Spinal Tap-menoa. Anteeks vaan mutta toi oikeesti naurattaa =)
Härski
09.03.2004 09:29:46 (muokattu 09.03.2004 09:30:08)
Basisti meni vuoden alussa inttiin. Päätti sitten ilmoittaa, että jatkaa AUK:iin, ja minä ja toinen kitaristi mennään ens tammikuussa inttiin. Saa nähdä, miten tässä käy.
musa
09.03.2004 10:16:46
Joskus viisi vuotta sitten hyvässä vauhdissa ollut bändimme hajosi siihen, kun rumpalimme sairastui vakavaan masennukseen. Todella ikävä tapahtuma, mutta onneksi mies alkaa olla taas kunnossa monen vuoden toipumisen jälkeen.
musa
09.03.2004 10:19:15
Basisti meni vuoden alussa inttiin. Päätti sitten ilmoittaa, että jatkaa AUK:iin, ja minä ja toinen kitaristi mennään ens tammikuussa inttiin. Saa nähdä, miten tässä käy.

Hitto, todella ikävää kyllä tuollainen. Ite en olis pystynyt pitämään musaprojektejani mitenkään kasassa, jos olisin inttiin mennyt. Tai niin ainakin luulen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)