Aihe: 2010 Humppamuusikoiden tapaaminen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
korgie
17.01.2010 21:38:04
korgie, hu-huu ... päivä vaihtunut ...
24.1 korgie (bassokamat löytyy.. hätätilassa voin tuoda myös rummut ja kiipparit)

Ota Korgie skeba mukaaan myös. Vetastaan tuplasooloja.

Julmetus... kaikkea täälä sitten tapahtuu silläaikaa kun oon koko päivän tienpäällä.

Eli alunalkaenkaan en nimeäni laittanut tuohon 31.1. listaan syystä että se päivä ei sovi mulle. En nyt sen tarkemmin rupea tähän speksaamaan, mitä tärkeää ohjelmaa mulla sinä päivänä on; on vain niin että se oli buukattu ja sovittu jo aikaisemmin, siksi ilmoitin tähän tapahtumaan mahdolliseksi noista tarjotuista vaihtoehdoista vain sen 24.1.

Eli, onko tuo päivämäärä 31.1. nyt sitten ihan virallisesti lukkoon lyöty silläkin uhalla, että ihan "ydinporukastakin" pari vakionaamaa jää heti pois?

Soittopelejä kyllä kuskaan mukanani tarpeen mukaan sikäli kun vaan tapahtuman päivämäärä on sellainen joka mulle sopii. Löytyy rummut, bassokamat, kitarakamat, kiipparit... =)
Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee...
Pete V.
17.01.2010 22:02:52
Ooo-koo ... voi hyvät Sylvit, mietinpä yön yli, miettikää muutkin ... eli, melkeinpä samassa suossa ollaan, kuin mihin on totuttukin ...

Jos pitäisi palata tuohon 24.1, niin pitäisi kyllä tiistaihin mennessä olla ihan pläkki ... tai sitten vielä siirtää 7.2, hiukan jo venyy ja vanuu, mutta katsotaanpa ...

Laitan huomenna iltapäivään mennessä palautteiden mukaiset uudet listat kaikille päiville ...
kuunsirppi
18.01.2010 07:17:43
Mulla on ainakin menoa myös tuolloin 7.2. mutta eipä sota yhtä naista kaipaa ;o)
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
omarklah
18.01.2010 08:34:02

Mulle ei sovi 24.01. eikä 07.02.
Ekstiätuanoikato...
kenonen
18.01.2010 08:50:58
Minun varaan ei voi laskea yhtään mitään. Tulen, jos vaimo sattuu päästämään.
Otin eli en, so not, kunhan humppa kulkee. COVS no 8
tiina62
18.01.2010 09:37:59
Olisko Teitin paras pysyä alkuperäisessä aikataulussa? Met jäämmä suosiolla pois. Katsotaan vuoden kuluttua sitten uudelleen.
Aurinkua päivään ja kuuta yöhön!
Pete V.
18.01.2010 13:11:03 (muokattu 18.01.2010 13:14:16)
OK, sorry, piirileikiksi meni ... pahoittelen Tiina+1 ja Omarklah, korgie ja laulaja rulaa ...

Nyt palataan siis takaisin satsaamaan vain tuohon su 24.1 ja tällaiselta tilanne näyttää nyt. Tarkistakaa oma mainintanne ja korjatkaa, toivottavasti ei feidauksia, ja lisää mahtuu kyllä hyvinkin ...

24.1 Pete V. Trump.
24.1 korgie (bassokamat löytyy.. hätätilassa voin tuoda myös rummut ja kiipparit)
24.1 Manjaana -> yövuorossa 8/ höh
24.1 JaS Bass (bassokamat löytyy täältäkin, jos tahtoo luukutella useammilla.)
24.1 laulaja
24.1 Anonymous-jazz
24.1 hvinnamo
24.1 ÄM (rummut kulkee mukana)
24.1 rintapek, tää käy (aktiiviämyrit?)
24.1 Ukko gtr onnistuisi tod.näk.
24.1 Ukon rumpali
24.1 half
24.1 kenonen?

Ja, vielä kiipparilupaus joltain, jos ei muuta, niin vaivataanko sitten korgie'a ...

JaS: Kuinkas isoa mikseriä tarvis? Mulla on tollanen eurorack UB1202, eli 4 mikkikanavaa ja 4 stereoo, eli 12 yhteensä. Riittääkö? Jos rintapek tuo aktiivikaapit.

Pete V.: Äänentoiston ammattilaiset saavat päättää keskenään mikä on hyvä, ja esim. asian kokenut Timin bändi voisi kommentoida ... OK, halli lienee jotain 1000 m2 luokkaa, että eikohän aika helposti "kajahda", kun ei ole yleisöäkään ...

Ja, siis, nyt on kaikille ainutlaatuinen tilaisuus päästä tutustumaan Helsingin uusimpaan tanssipaikkaan, joskohan joku sinne sitten joskus "menee/pääsee" keikallekin ...

Niin, ja, tällä kerralla "arpa" osui Helsinkiin, toisena vaihtoehtona mietin jotain Nurmijärvi-Hyvinkää-Vihti tms. seutua, mutta ei ole mitään tuttuja/kytkentää sinnepäin, joissakin paikoissa olen kyllä käynyt soittelemassa, niin hieman vaikea lähteä selvittelemään, mutta tähän löytyi helposti toteutus, siis, tanssibändiystävällinen "sponsori", ja su-päivä ...

TM-talvimiitti / Eteläinen osasto

Tapahtumakeskus Koskenranta
Katariina Saksilaisen katu 9
00560 Helsinki
http://www.yritysjuhlat.fi/koskenranta/tapahtumakeskus.php?id=93
omarklah
18.01.2010 13:17:30

Pete V.: OK, sorry, piirileikiksi meni ... pahoittelen Tiina+1 ja Omarklah, korgie ja laulaja rulaa ...

Yritän elää tämän muutoksen tuoman pettymyksen kanssa. Hymiö.
Ekstiätuanoikato...
manjaana
18.01.2010 20:30:18
omarklah: Yritän elää tämän muutoksen tuoman pettymyksen kanssa. Hymiö.

Mun ei tarvi ees yrittää, ei oltu ees huomioitu... =o(

Vaikka mehän niit konkareit just ollaan..., näis miiteis siis..
-Vaikka kävely vanhetessa hidastuu, niin ei se astumista haittaa-
manjaana
18.01.2010 20:31:30
Pete V.: OK, sorry, piirileikiksi meni ... pahoittelen Tiina+1 ja Omarklah, korgie ja laulaja rulaa ...

Nyt palataan siis takaisin satsaamaan vain tuohon su 24.1 ja tällaiselta tilanne näyttää nyt. Tarkistakaa oma mainintanne ja korjatkaa, toivottavasti ei feidauksia, ja lisää mahtuu kyllä hyvinkin ...

24.1 Pete V. Trump.

24.1 JaS Bass (bassokamat löytyy täältäkin, jos tahtoo luukutella useammilla.)
24.1 laulaja
24.1 Anonymous-jazz
24.1 hvinnamo
24.1 ÄM (rummut kulkee mukana)
24.1 rintapek, tää käy (aktiiviämyrit?)
24.1 Ukko gtr onnistuisi tod.näk.
24.1 Ukon rumpali
24.1 half
24.1 kenonen?

Ja, vielä kiipparilupaus joltain, jos ei muuta, niin vaivataanko sitten korgie'a ...

Poistin nimeni
kuunsirppi
18.01.2010 20:41:14
manjaana: Poistin nimeni

miks?

oliko tää muka tyhjä kysymys, hä?
manjaana
18.01.2010 20:43:55
laulaja: miks?

oliko tää muka tyhjä kysymys, hä?

No kun olen yövuorossa sillon, ja se alkaa meillä aika aikasin täällä =o(
kuunsirppi
18.01.2010 20:52:55
manjaana: No kun olen yövuorossa sillon, ja se alkaa meillä aika aikasin täällä =o(

tuu käymään kuitenkin ;o)
Pete V.
19.01.2010 13:16:53
manjaana: Mun ei tarvi ees yrittää, ei oltu ees huomioitu... =o(

Vaikka mehän niit konkareit just ollaan..., näis miiteis siis..

Sorry, en ihan ymmärtänyt, miten ei huomioitu?

Oletin sinun alustavasti ilmoittautuneen, kun nimi tuli listalle, ja tulevan jälkeen/ennen yövuoroa ...

Niinkuin olen jo todennutkin, niin ei millään saada päivää kohdalleen kaikille, ja tässä tapauksessa annoin painoa korgie'lle ja laulajalle, etenkin kun luulin, että olit ilmoittautunut ja innokas tulemaan ... sorry, mahd. väärinkäsitys ...
Pete V.
19.01.2010 13:19:37
OK, lukkoonlyönnin viimeinen vaihe lähestyy ... lähden hetken kuluttua käymään siellä paikalla, ja käyn läpi käytännön asiat.

Palailen illemmalla tarkemmilla yksityiskohdilla.
Pete V.
19.01.2010 18:12:36
Pete V.: OK, lukkoonlyönnin viimeinen vaihe lähestyy ... lähden hetken kuluttua käymään siellä paikalla, ja käyn läpi käytännön asiat.

Palailen illemmalla tarkemmilla yksityiskohdilla.

Sorry ... ja, että, huh-huh ... kannattanee tilaisuus kokonaan peruuttaa!

Tuli ip-palaverissa nimittäin ilmi, että yksi kolmesta alunperin asian luvanneesta on vetänyt hätäjarrua! Nimittäin, ravintoloitsija, joka alunperin oli todennut, että sunnuntai käy, koska heillä ei ole ravintolassa toistaiseksi nyt mitään su-toimintaa, oli tarkemmin asiaa mietittyään nyt päätynyt siihen, että, koska halli kuuluu heidän anniskelualueekseen, siellä ei voi juoda omia juomia, tarkastajat nääs jne. ... ja, että ravintolahenkilö tulee kyllä paikalle asianmukaista "valvontaa" varten, esim. 6-8hx40e veloituksella, miksei mielellään tietysti myös myymään, mutta siis, pienehkö esim. 100e myynti ei taida kovin toimia houkuttimena ...

Pahoittelen tilannetta, huoltomies ja sähkömies oli jo sovittu tulemaan hoitamaan ao. pikkutehtävänsä ...

Mahtaakohan jollain vielä riittää intoa uusiin järjestelyihin, ja, innokkaita paikalletulijoita sitten ilmaantua riittävästi ...

Laittakaa kommentteja, ja mahd. ajatuksianne/toiveitanne, mietin niiden pohjalta omalta osaltani mahd. uutta järjestelyä jokusen päivän ...
kuunsirppi
19.01.2010 18:23:36
Mun ei kyllä ainakaan taloudellinen tilanne anna myöten laittaa nyt lisää rahaa likoon...joten skippaan, jos tulee lisää kustannuksia
Pete V.
19.01.2010 18:30:05 (muokattu 19.01.2010 18:31:40)
laulaja: Mun ei kyllä ainakaan taloudellinen tilanne anna myöten laittaa nyt lisää rahaa likoon...joten skippaan, jos tulee lisää kustannuksia

OK, tästä minäkin pitäisin kiinni, eli, jos ei hommaa saa max. 10e/henk. kasaan, niin ei sitten kannata enempiä ihmetellä!
walttoni
19.01.2010 18:31:23
Pete V.: OK, tästä minäkin pitäisin kiinni, eli, jos ei hommaa saa max. 10e:lla kasaan, niin ei sitten kannata enempää ihmetellä!

Jospa se TiVe järkkää jollekin sunnuntai/maanantaille kinkerit tänne pohjoiseen, niin pääsisitte tekin mukaan. Odottelen kovasti TiVen siirtoa.
COVS2.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)