Vilhelmus 08.03.2004 10:04:13 (muokattu 08.03.2004 10:30:32) | |
---|
Itse olen juuri laittanut tilaukseen EARfoonit (www.earfoon.fi) eli valetut tulpat. Erikseen rokkitähdille suunnattu malli suojaa paljon. Enemmän kuin basic eari ja paremmalle soundaa. Maksaa tosin noin 220 e. Minä hommasin vastaavat Kuomedistä ( www.kuulo.com) Tampereelta, hinta 185 e |
kivi 08.03.2004 10:19:37 | |
---|
Minä hommasin vastaavat Kuomedistä ( www.kuomed.fi) Tampereelta, hinta 185 e Nyt neuvoa. Valutulpat olis syytä hankkia, kun vielä kuulo korvissa pihisee, mutta kiva bonus olis, että niihin sais tavallisimmat korvamonitorit kiinni. Mitä pitää tietää? Mistä hankitaan (Helsinki ja Seinäjoki parhaat, Tampere ok)? En luota noiden lääkäriasemien tietoon siitä, että "kyllä joo kiinni saa..." kun aika harva niistä lääkäreistä kulkee joka päivä plugit päässä. |
Vilhelmus 08.03.2004 10:31:03 | |
---|
Korjasin väärän linkin, tuolla Kuomedin etusivulla on heti juttua aiheesta. |
kivi 08.03.2004 10:50:52 | |
---|
Korjasin väärän linkin, tuolla Kuomedin etusivulla on heti juttua aiheesta. Pitääkö monitorinapit valita ennen sovittimen valua, vai käykö esim Shuren ja Sennheiserin napit yhtä hyvin sovittimeen molemmat? |
Vilhelmus 08.03.2004 10:56:37 | |
---|
Pitääkö monitorinapit valita ennen sovittimen valua, vai käykö esim Shuren ja Sennheiserin napit yhtä hyvin sovittimeen molemmat? Siitäpä ei ole mitään tietoa, mutta heitäpä vaikka mailia ja kysäise. |
Siitäpä ei ole mitään tietoa, mutta heitäpä vaikka mailia ja kysäise. Pitää tehdä niin. Kiitos neuvoista tähän asti. Palataan... |
päänahka 28.05.2004 13:13:24 | |
---|
Nyt kaikki yleistä-alueelle ja mukaan tilaamaan Elacin-tulpat. Soolot on perseestä. |
kivi 28.05.2004 16:36:39 (muokattu 30.05.2004 16:55:43) | |
---|
Poistin turhan jaaritteluni. Elacin-ketjussa ollaan. |
kimmokel 28.05.2004 23:48:50 | |
---|
Treeneissä tulee aina pidettyä perus kuulosuojain luureja vaan. |
blaah 30.05.2004 16:43:43 | |
---|
Minä en enää viitsi edes vaivautua kommentoimaan... Suosittelen soittoharrastuksen sijaan noita auto"hifi"puolen äänenpainekisoja. Siellä on paras se, joka saa mittariin suurimmat desibelilukemat. Millään muulla ei ole merkitystä. Sopiva harrastus niille, joilla ei ole mitään suhteellisuudentajua äänenvoimakkuuden suhteen... Olipas taas vitun tyhmä kommentti.. Mulla on semmoset parinkympin kuusitulpat, tykkään kovasti, mutta kun reenikämpällämme kaikuu sen verran että olen ajatellut lisäksi vielä semmosia metsurin luureja :) |
re infecta 10.06.2004 12:56:14 | |
---|
Valutulpat olis syytä hankkia, kun vielä kuulo korvissa pihisee, mutta kiva bonus olis, että niihin sais tavallisimmat korvamonitorit kiinni Tosiaan Elacin-tulppiin sopivat korvamonitorit, mutta itse vielä ennen valua varmistaisin että juuri oma suosikkimalli sopii varmasti. Yleistä-osiossa on tosiaan menossa minun organisoimani Elacin-ryhmätilaus. Nyt on mukana jo tarpeeksi ihmisiä, eli ryhmätilaus tulee varmasti onnistumaan. Hienoa! Yhteyshenkilö sanoi aikoinaan puhelimessa, että "käytännössä" halvemmalla kuin 155 €/pari ei voi myydä, mutta puhui tällöin 7-10 henkilön tilauksesta. Jos saataisiin kasaan kunnon massatilaus, voisin soittaa uudelleen ja yrittää tinkaista hintaa alas. Otetaankin uudeksi tavoitteeksi 20 tilaajaa! :) Teettäminen tapahtuupi todennäköisesti aivan kuun lopussa, eli moni ehtii saada juuri sopivasti palkkansa. Myydään Ibanez RG-321! Katso ilmoitukseni torilta. |
Sampe 13.06.2004 00:04:42 | |
---|
Ite käytin ennen noormaaleja keltasia eareja ja traktori kuulosuojaimia mut nykyään mulla on semmoset earin silikooni tulpat, leikkaa ääntä aika tasasesti ja riittää ainakin reenikämpälle. |