Welldrum 26.12.2009 22:45:09 | |
---|
baron: Hyvä että vähän viipyy. Ei mennyt joulu pilalle. Päinvastoin, jouluaika meni noita kuunnellessa samalla kun niitä editoin eli pätkin ja liimailin yhteen kaikenlaista mitä illan aikana vedettiin, hauskaa meininkiä. Laitoin linkin tulemaan. Se että olen paikalla ei tarkoita että olisin läsnä. |
baron 26.12.2009 23:14:41 | |
---|
Welldrum: Päinvastoin, jouluaika meni noita kuunnellessa samalla kun niitä editoin eli pätkin ja liimailin yhteen kaikenlaista mitä illan aikana vedettiin, hauskaa meininkiä. Laitoin linkin tulemaan. Downloadattu. Kunhan Irwin leffa loppuu alan kuunnella. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
ville viaton 27.12.2009 00:33:20 | |
---|
Welldrum: Päinvastoin, jouluaika meni noita kuunnellessa samalla kun niitä editoin eli pätkin ja liimailin yhteen kaikenlaista mitä illan aikana vedettiin, hauskaa meininkiä. Laitoin linkin tulemaan. Pistä mulle kanssa!! Kyllä mun mielestä life-musa on parasta. |
Welldrum 27.12.2009 08:01:53 | |
---|
ville viaton: Pistä mulle kanssa!! Pyysin Baronia laittamaan eteenpäin niille joiden email osoitetta minulla ei ole. Se että olen paikalla ei tarkoita että olisin läsnä. |
Epämuusikko 27.12.2009 12:24:15 | |
---|
Tänään Teemalla Classic Albums: Steely Dan - Aja. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
Maissi-Kati 04.01.2010 00:44:18 | |
---|
baron: Tä? Etkö tajua kuin monipuolinen sustain-pedaali on? Kuinka monta sulla niitä on? Kun perehdyt sustain-pedaaleihin tajuat että ne ovat elämää suurempia: Niihin sisältyy kaikki! Oi, olet kyllä mahdottoman oikeassa tämän asian suhteen, sustain-pedaali on kaikki kaikessa! Anonymous-Jazz:Tervetuloa Mnettiin meininki on usein tällainen :) Ja hyvä niin, I wouldn't have it any other way! ^^ Mää ole affena. Mää ole hiilest tehty affena! |
BaariMikko 05.01.2010 00:00:02 | |
---|
Ongelma: pitäis saada Yann Tiersen -tyyppistä lelupianosoundia muutamaan biisiin. Mikä on paras tapa? Jotenkin se että kävelen lelukauppaan ja ostan jonkun muovirimpulan ei tunnu oikealta ratkaisulta vaikka oliskin looginen toimintatapa. Mikä firma tekee parhaat lelupianot? :D Vai meneekö tää(kin) samplehommiksi... http://maihinnousu.net/tellus |
Juho L 05.01.2010 00:10:13 | |
---|
BaariMikko: Ongelma: pitäis saada Yann Tiersen -tyyppistä lelupianosoundia muutamaan biisiin. Siis vähän kuin La Valse D'Améliessa? Aika Detektivbyrånia tämä. Ähih. Kyllä tuollaisen soundin saa vähän layeroimalla ja filtteröimällä. |
Juho L 05.01.2010 21:26:02 | |
---|
|
Quru 05.01.2010 21:28:38 | |
---|
Juho L: http://mt.webege.com/index.php/Hammondi_urut Tuo musiikkitietokanta on parasta, mitä on aikoihin tapahtunut! Jos joku kertoo kuka on kirjoittanut hammondi_urut-artikkelin, annan välittömästi plussaa. Ja kaikille kirjoituksille tästä eteenpäin. Elämässä pitää oppia tekemään limonadia kaikesta paskasta. |
Juho L 05.01.2010 21:31:28 | |
---|
Quru: Jos joku kertoo kuka on kirjoittanut hammondi_urut-artikkelin, annan välittömästi plussaa. Ja kaikille kirjoituksille tästä eteenpäin. En tiedä, mutta repeilytti kovin. Tässä sitä meneekin loppuilta wikiä täyttäessä. |
Ossi 08.01.2010 11:29:39 | |
---|
Seuraava! |
Juho L 08.01.2010 20:41:25 | |
---|
Ossi: Tuota... öh ... siis missä mielessä? Siellä on vähän deletointi käynyt ja viimeisetkin laatuartikkelit kadonneet. |
Stiiq 09.01.2010 11:16:18 | |
---|
|
BobHope 09.01.2010 13:15:13 | |
---|
|
U.Honey 09.01.2010 23:15:42 | |
---|
Tunteeko kukaan laulajaa nimeltään Jason Mraz? Kuuntelin tossa iTunesista näytteitä levyltä "We sing, we dance, we steal things". Kuulosti mainiolta. Tää on tietysti joku huipputunnettu laulaja, mutta mä vaan olen niin pihalla näistä uusista jutuista... My name is Baron, U.Honey Baron. |
samulijp 10.01.2010 13:29:29 | |
---|
U.Honey: Tunteeko kukaan laulajaa nimeltään Jason Mraz? Kuuntelin tossa iTunesista näytteitä levyltä "We sing, we dance, we steal things". Kuulosti mainiolta. Tää on tietysti joku huipputunnettu laulaja, mutta mä vaan olen niin pihalla näistä uusista jutuista... Im Yours on soinut radiossa aika paljon. Oli eilen vähän pieni stage, joten päätin vetää pelkällä electrolla: tulipa taas yllätyksenä kuinka paska sillä on soittaa mitään pianojuttuja, huh! Never again! Älkää kokeilko. "Funkin up tonight!" |
Mikael 17.01.2010 13:06:23 | |
---|
Eero Raittinen & Noisy Kind of Men: Woodstock. Mahtavaa musaa! Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
Olipa hienoa soitella eilen B-3:ella keikka. En mä kyllä sitä oikein oikeaoppisesti osaa vetää mutta hauskaa oli silti!! Kyllä mun mielestä life-musa on parasta. |
Pylkkänen 27.01.2010 19:41:24 (muokattu 28.01.2010 00:40:49) | |
---|
Odottavan aika on pitkä. Tuli tuossa viikonloppuna tilattua Macbook Pro 13" keikkakoneeksi. Jos sais tuon mainstagen pörräämään luotettavasti. Taitavat tänään uudet mallit julkaista, mutta onneks tuon saikin kilpailukykyiseen hintaan. Tulis jo... e. Padam, eipä tulleet päivitykset. Porukka hajoilee ainakin tuolla homenassa aika täysillä. Viikset miehen tekee! |