Aihe: USB interfacet hintaluokassa 100-400 e ?
1 2
Antti1
17.01.2010 22:27:31
Mikael: Mulla ei oo kokemusta kuin Digidesignin M-Box 1:sestä sekä uudemmasta M-Box Ministä. Ykkösen etuasteet olivat surkeat...

Asiallisesti perusteltuja näkemyksiä, tattista. Sulle ei kuitenkaan varmaan toi oo mikään ylläri, kun lienee vähän sellainen "yleisesti tunnustettu tosiasia" Protarin muuten niin ihanaisessa ihmemaailmassa? :)
Sell the kids for food, weather changes mood.
Mikael
17.01.2010 22:42:39

Antti1: Asiallisesti perusteltuja näkemyksiä, tattista. Sulle ei kuitenkaan varmaan toi oo mikään ylläri, kun lienee vähän sellainen "yleisesti tunnustettu tosiasia" Protarin muuten niin ihanaisessa ihmemaailmassa? :)

No itseasiassa sen ekan version etuset oli vähän yllätys/pettymys. Se oli aikanaan mun eka ProTools-systeemi ja sitä mainostettiin että on ihan Focusriten tekemät etuset ja kaikkea. Silloin mulla ei ollut kokemusta Focusriten platinum-vehkeistä, vaan ainoastaan niistä Red-sarjalaisista jotka on oikeasti tosi hyviä. Mut ei tietenkään ole yllätys että noin halvat laitteet ei oo samalla tasolla kuin 10x kalliinmat ammattikäyttöön suunnitellut laitteet.
Ennen ei ollut mitään - nyt on.
stonefinger
27.07.2010 13:59:34
pystyykös tohon pod:in liittää sähkörummut?
press any key... where`s anykey?
Antti1
27.07.2010 14:00:48
stonefinger: pystyykös tohon pod:in liittää sähkörummut?

Pystyy. Täytesana.
"Jazz is just a series of mistakes without the 'oops'" - Nigel Tufnel
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)