Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kilpailut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Roots-skaba 111 äänestys
1
Kuha
15.01.2010 21:46:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

17 blyyspatua mukana, joten 8 pistettä per äänestäjä. Antakaa äänenne.
 
Äänestys päättyy su 17.1.2010 klo 21.00.
 
- kaikki rootsmusiikista aidosti pitävät ja kaikkien soitinten taitajat (eli saa vetää millä haluaa) saavat osallistua.
- kun osallistut, soita soolo annetun taustan päälle ja pistä linkki tähän threadiin.
(Nimeä mp3:sesi siten että Mnet-tunnuksesi on siinä selvästi havaittavissa.)
- taustaa ei saa muuttaa.
- skaba tulisi olla voimassa noin 4 päivää.
 
ÄÄNESTYS:
- kuka tahansa voi äänestää kerran per/kisa. (Vaatii kirjautumisen)
- äänestyksessä jokaisella äänestäjällä on jaettavanaan pisteitä seuraavasti:
alle 15 osallistujaa: 6 pistettä
15 - 25 osallistujaa: 8 pistettä
yli 25 osallistujaa: 10 pistettä
 
Pisteet voi jakaa niin kuin kukin itse haluaa, kuitenkin niin, että yhdelle kilpailijalle voit antaa maksimissaan 3 pistettä.
- äänestys on voimassa noin 3 päivää.
- itseään ei saa äänestää.
- osallistuminen skabaan ei velvoita äänestämään, mutta mikäli osallistuja ei äänestä, hänen mahdollisesti saamiaan pisteitä ei lasketa.
 
VOITTAJALLE:
- skaban voittaja valitsee seuraavan rootstaustan ja vie seuraavan kisan läpi.
(Skaban aloitusthread, äänestysthread, voittajan ilmoittaminen sekä pikaviestin lähettäminen, jossa pyydetään aloittamaan seuraava skaba.)
- jos sama kilpailija voittaa 2 kertaa peräkkäin, toiseksi sijoittunut saa päättää seuraavan taustan. (Tällä rajoitetaan mahdollisia "taustan tekijän" voittoputkia.)
- seuraava kilpailu olisi suotavaa aloittaa n. viikon kuluessa edellisestä skabasta, ettei kilpailijat/raati hermostu.
- nämä "säännöt" pitäisi laittaa skaban aloitusthreadiin.
_
----------------------------------------------------------------------
Osallistujat:
 
BigPapa: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6727
Jerry_Jones: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6726
Illu: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6730
tahtah: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6743
Purple masiin: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6752
krk: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6753
latuska90: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6756
Lemmu: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6758
dieter: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6759
Korggari: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6762
haukkis: http://maihinnousu.net/s/6764
liljam: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6765
TAR: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6766
Heikki: http://www.kolumbus.fi/johtaja.vuoj … hti/musiikki/rootskaba111Heikki.mp3
aantila: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6769
LeoFender: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6767
Zeeboo: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6770
 
SBA
Heikki
16.01.2010 15:57:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Korggari: 3p. ihan ku Chuck Berry
 
aantila: 3p. loitavaa soittoa ja loistavasti toimi slide tässä kappaleessa.
 
Zeeboo: 2p. Hurjia venytyksiä
 
Tuomo_
16.01.2010 16:06:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1p BigPapa: Rauhallista Papaa alussa, blueshenki alusta loppuun. Tasavahva veto.
 
Jerry_Jones: Mun makuun ehkä ohuehko soundi, tosin blues siinä soi. Hiukan tarinan hieman hakemista, jota jäin kaipaamaan.

Illu: Alusta kun päästiin alkoi tarinaa tulla, loppu oli mun makuun.
 
1p Purple masiin: Hyvä rauhallinen ote ja herkällä soundilla makustelua.
 
1p krk: Kivasti alkoi herkästi käsitellen soittaminen. Selkeä oma tarina, josta pidin.
 
1p latuska90: Kivasti soi kitara, kokonaisuus oli hyvä. Teknisesti kehittynyttä kuviota.
 
Lemmu: Omaperäinen lähestyminen, jossain kohdin haettiin tarinaa, paikoin kulki ihan hyvin.
 
dieter: Omansa tunnelma loi "purkki"-soundi. Kivoja pyörityksiä matkan varrella, ei paha.
 
Korggari: Vähän alussa särähti kitara soundillaan, sitten asettui tarinan kertomiseen. Loppupuoli maistui paremmalta.
 
1p haukkis: Rento ote vetoon, jonnin verran oli kaikua, joka jätti sooloa taustalle. Mukavia kuvioita pitkin matkaa.
 
liljam: Tässä oli hyvää se, että liljamilla on oma tyyli, jonka tunnistaa. Siitä piste. Hieman lickien hiomista ja soittoon tulee jämäkkyyttä.
 
1p TAR: Olin kuulevinani rauhallista vibraattoa, jota itse metsästän ankarasti. Siitä piste.
 
Heikki: Johtajalla oli päällysmiehen otteet vedossa. Sähäkästi hoidettiin alusta loppuun. Loppuvinkunat toivat live-tunnelmaa mukaan.
 
1p aantila: Mukavaa slidevetoa taidolla. Soundi ei ollut aivan minun mieleen. Kokonaisuus oli paketissa.
 
LeoFender: Harppua ja kitaraa, mielenkiintoinen kombinaatio. Vähän hiomista kitarankäsittely vaatii, kehittymistä olin kuitenkin havaitsemassa.
 
1p Zeeboo: Hyvä aloitus, ja maukkaita kuvioita matkan varrella. Soundivalinta hyvä.
 
Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues.
dieter
16.01.2010 20:12:10 (muokattu 16.01.2010 20:13:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

3p aantila - slide toimii ja laulaa, isot linjaukset iskee ja detaljit toimii mulle ku häkä.
 
1p krk - kauniisti soi white man blues. Ei suurempia yllätyksiä mut kokonaisuus ratkasee ja kokonaisuus on kaunista sähköbluussia.
 
2p latuska90 - mä pidän sun tatsista. Hyvä vibra ja hienon repivästi otat ääniä.
 
1p Zeeboo - siisti soundi, sopivalla tavalla terävä, muttei kuitenkaan liian repivä. Sulavaa soittoa ja hunajaisiakin nuotteja.
 
1p tahtah - soitto on muuttunut aika lailla varmemmaksi kuin mitä soitit edellisessä kisassa, johon osallistuin. Samaa hiukan eteeristä soundimaailmaa jatkat, mistä pidän. Tästä jäi hyvä fiilis!
 
Korggari
16.01.2010 21:07:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigPapa: hyvää soitantaa ja tulee sieltä ihan perimmäisestä rootsista eli selkärangan alaosan ydinjatkeesta eli hyvä veto
Jerry Jones: pikkusen mun makuun perusbluesveto nuottivalintojen puolesta, mutta ei sinänsä paha
Illu: perusveto tääki mielestäni , ei hirveesti sykäyttäny, mutta sinänsä kyllä ihan ok, sanosin että perusbluesia tää ja ihan hyvää semmosta kylläkin
tahtah: hyvä soundi ja erilainen kuin aikaisemmissa skaboissa, soittokin toimii varsin ok
purple masin: tää menee mulla taas sinne perushyvien bluesvetojen joukkoon, eli ei herätä mitään suurempaa kiinnostusta, mutta sinänsä taas ihan ok
krk: tässä löytyy jo omaperäisyyttä ja hyvää asennetta, hyvä
latuska: hieno vibra iskee ja oikea asenne, pikkusen perusveto kyllä tääki mutta aika blues silti,,hyvä
Lemmu: tääkin menee mulla sinne hyvän perusbluesin puolelle, sinänsä kaikki tässäkin ihan ok
dieter: melkoisen vakuuttavaa bluessoitantaa, ihan ok, hyvä juttu
haukkis: perusasiat hienosti hanskassa, tää on ok ja toimii tässä taustassa
liljam: tääki menee mulla sarjaan ne perusbluesvedot, eli sinänsä ihan ok mutta ei vaan säväytä, mutta ihan ok soittoa kyllä !
TAR: no pistän täänkin taas sinne hyvien perusbluesvetojen sarjaan tästä nyt vaan puuttu se jokin mikä meikäläistä puhuttelee ja koskettaa, eli mun asteikolla perus veto, mutta ei mitenkään huono, en sitä tarkoita,,
Heikki: tässä olen kuulevinani yritystä soittaa semmonen katu-uskottava blues, eli oikeesti ladataan mitä rahkeista irtoaa, ja se on erittäin hyvä asenne !
Aantila: hieno slideveto ja asiassa pysytään, tykkäsin kovastin soitosta ja soundista
Leo Fender: hyvä bluesharppuhomma ja kitara vielä taustalla, mutta toi harppuhomma oli kyllä oikeesti hyvä, tykkäsin siitä harppusoundista
zeeboo: tyylikäs hyvä veto tääki kaikilla mausteilla, toimii
 
pointsit
 
1p tahtah
1p krk
1p latuska
1p dieter
1p haukkis
1p aantila
1p LeoFender
1p zeeboo
 
krk
17.01.2010 10:44:36 (muokattu 17.01.2010 11:23:35)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Roots 111
 
On se jännä miten paljon erilaisia vivahteita ja tunnelmia näinkin näennäisen yksinkertaisesta taustasta voi saada irti. Bluesin hienoutta.
 
BigPapa
Armotonta, etten sanoisi merciless, no less. Turnaround ja loppu aivan loistavaa purentaa.
 
Jerry Jones
50-lukua sekä soundissa että soitossa. Ihan makeeta oli silloinkin.
 
Illu
Paluu nykyisyyteen. Kyllä täälläkin on elämää.
 
tahtah
Särö vähenee ja kaiku lisääntyy. Ok blyys-kerrontaa.
 
Purple masiin
Todella terve ja tervetullut 40-lukulainen soundi, ote ja rytmi. Tällaista soittoa kuulee täällä liian harvoin, pidin kovasti.
 
krk
xxx
 
latuska90
Hyvää soittoa, pyrkimystä hallittuun kokonaisuuteen ja tunnelmaan. Hyvä duuriterssi 0:31-0:32, mutta olisi (mun mielestä) vielä makeempi venyttämällä. Erittäin onnistunut likitys: 0:43-0:44. Hieno vibrato, sitä kannattaa vaalia.
 
Lemmu
Oho, harmoniantajua koetellaan. Laidat välillä ryskyvät mutta sisällä pysytään. Ihan on soittaja kyseessä mutta vähän jäi sellainen maku että ihan hakemalla (vasiten?) haetaan erikoisempia ja tavallisesta poikkeavia ratkaisuja, jolloin se musiikki tuppaa jäämään lapsipuolen asemaan. Makuasia tietenkin.
 
Dieter
Pirteää ja napakkaa tilitystä. Olen kuulevinani myös miellyttäviä viitteitä vibrakammen käytöstä. Asiallista.
 
Korggari
Puhtailla mennään, nyt vähän liiankin pinnassa. Tukeva soundi, ehtaa ruisleipää.
 
haukkis
Samalla alkualtaalla on käyty :-). Intiimiä mutta suurta. Tässä on mm. B.B.:tä ja Hank Marvinia!
 
liljam
Todella makee soundi! Toimivaa perussoittoa. Ja blyysiä, ehdottomasti.
 
TAR
Kuulaampaa mietiskelyä. Harkitun oloista, osuu paikoin oikeinkin kohdilleen.
 
Heikki
Kovalla rytinällä. Riehumisosasto ei ole useinkaan minulle kaikkein mieluisinta, mutta kyllähän tässä silti oikealla asialla ollaan. Ja hyvä että saadaan erilaisia näkemyksiä.
 
aantila
Ammattimaisen autenttista Amerikan-slidea. Tarkkaa ja puhdasvireistä. Laulaa laulun. Upea.
 
LeoFender
Harppuhan pelittää oikein mainiosti ja kitarakin rimpuilee mukana. Näistä aineksista olisi ehkä saatu vielä enemmän irti selkeämmällä kysymys-vastaus -vuoropuhelulla. Minun mieleeni siis.
 
Zeeboo
Skaban Carlton. Jazzmodulaatiot 0:21-0:31 kuulostavat äkkiseltään vähän itsetarkoitukselliselta snobbailulta, mutta useampi kuuntelu antaa niillekin oman hyvinkin mielekkään tarkoituksensa nimenomaan tässä kerronnassa. Ei ehkä ihan kaikkein lähimpänä omaa roots-sydäntäni, mutta oikein hienoa soittoa.
 
Pisteet
 
BigPapa 1p
Purple masiin 2p
latuska90 1p
haukkis 1p
aantila 2p
Zeeboo 1p
 
Lähituntumasta on mainittava mm. tahtah, Korggari, liljam... Taso oli mielestäni yllättävänkin kova ottaen huomioon miten moni yleensä tosikova oli pois. Hienoa!
 
E. kirjoitusvirheen korjaus.
 
haukkis
17.01.2010 11:17:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigPapa: tuttua papasoundia ja soitto toimii omaan tyyliinsä jälleen kerran
 
Jerry_Jones: bluesiin sopiva naukuva soundi, muutenkin oiva veto
 
Illu: tuttuja kuvioita veivataan tässäkin kivalla soundilla, hyvä
 
tahtah: reipas kaiku, joka sopii hyvin tähän hitaaseen taustaan, hyvä tunnelma
 
Purple masiin: hauska melodia alussa, sitten vähän bluesimpaa menoa, mainiota
 
krk: kiva soundi jälleen, bluesiin sopivaa jännitettä, pysyy kasassa hyvin
 
latuska90: rauhallinen ja iisi fiilinki, vois ehkä tapahtua vähän enemmänkin
 
Lemmu: naseva soundi, bluesahtavaa menoa...
 
Dieter: eri genrestä haetut fraseeraukset ja kampeilut, kuitenkin sopi yllättävän hyvin tähän
 
Korggari: hyvä kaiku ja mainio tunnelma, toimii
 
liljam: loppua kohden kohentuvaa bluesvetoa
 
TAR: mukavan pehmeä soundi, monta hyvää juttua, persoonallinen
 
Heikki: hyvää pyrkimystä bluesin fiiliksiin
 
aantila: hienosti liukuu putki, toimii
 
Leo Fender: piristävä poikkeus näiden normivetojen seassa, jotenkin jäi vähän kesken
 
Zeeboo: sujuva siisti veto, sopi suht hyvin taustaan...
 
bigpapa - 2p
Jerry_Jones - 1p
latuska90 - 1p
Purple masiin - 1p
krk - 2p
Korggari - 1p
 
Hyviä vetoja oli paljon, kaikille ei vaan riittäneet pisteet.
 
latuska90
17.01.2010 14:37:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigPapa:
Alun sointu tuntui kuin ei olisi sopinut, mutta heti sen jälkeen melodia sopii kuin nenä päähän. Vanhaa, tuttua ja turvallista Papaa loppuun asti. Jees. +
 
Jerry_Jones:
Terävä ja pistävä soundi, mutta ihan hyvähkö sellainen. Perussoittoa. Soitto kulkee suht asiallisesti.
 
Illu:
Signaturelikkiä taas kerran... 8) No joo, hyvinhän tää taimissa kulkee, mutta nuottivalintoja kannattaisi uusia.
 
tahtah:
Tunnelma ja soundi ovat blues. Kiva kaikukin. Tasasta, mutta aiempiin vetoihin verrattuna jälleen kerran aavistuksen varmempaa soittoa.
 
Purple masiin:
Duurisävyt iskee meikäläiseen niin herkästi... jees. Tässä oli sellasia aineksia, joita itsekin olisin voinut käyttää. +
 
krk:
Plussasoinnulla lähetään. Nyt on kyllä niin Greenimäinen meininki, että huh huh. Soundi on just niin pinkeä kuin Peterillä Fleetwood Macin aikaan. Oikein makoisaa duurisävytteistä melodiatarjontaa. +++
 
Lemmu:
Kamalan kuuloinen alotus. Muutenkin meiniki alussapäin jotenkin mautonta. Soundi ihan jees, mutta se ei pelasta tätä vetoa.
 
dieter:
Stratolla ilmeisesti, kun kampea käytetään paikoitellen rajustikin(?). Paljon nuottivalintoja mun mieleeni. Kohdassa 0:38-0:43 suosikkini. +
 
Korggari:
Skitta melkosen kovalla. Rauhallinen ote soitossa. Kivoja sävelvalintoja, mutta se miten ne soitettiin ei oikein säväyttänyt. "It ain't what you do, it's how you do" olis sopiva vinkki tähän.
 
haukkis:
Runsaasti kaikua, joka sopii tähän. Tyypillistä haukkista. Hienoa melodiakaari kohdassa 0:35-0:39.
 
liljam:
Soundi tuo mieleen Järvisen 80-luvun alkupuolen ja varsinkin M.A. Nummisen yhden biisin, jossa Järvisellä oli samankaltainen soundi... no joo, soitto on perus-liljamia. Hitaasti kehittyvää, mutta kehittyypä se soitto kuitenkin.
 
TAR:
Ylivarovaista meininkiä. Turhia riskejä ei ainakaan ole otettu väärien äänien pelossa. Tarina oli lyhyt ja vähäsanainen, että vähän enemmän väriä lisää sävelvalintoihin, niin paranee. Soittoon kaipaisin myös enemmän tarkkuutta ja varmuutta.
 
Heikki:
Asenne on kunnossa ja soundipuolikin on jees. Täähän oli ihan hyvin soitettu.
 
aantila:
Olen sanaton. Aantila tuntuu olevan oikea slidehirmu. Kitaransoittoon on varmasti paneuduttu enemmän kuin lääkäri määrää. ++
 
LeoFender:
Hmm... Huuliharppu olis voinut olla tän vedon ainoa instrumentti. Kitaransoitto ei kuin oikein tahdo olla mun mieleen. Pelkkä huuliharppu olis voinu ansaita pisteen jos kahdenkin. Ens kerralla sun kannattaa antaa huuliharpun laulaa, sillä sen soittaminen tuntuu olevan sulla paremmin hallussa.
 
Zeeboo:
Tunteikkaita venytyksiä. Jännä vibrato. Joitain erikoisia ääniä toki tässä oli, jotka eivät niin miellyttäneet, mutta muuten mainiohko veto.
 
Pisteet:
 
1p - BigPapa
1p - Purple masiin
3p - krk
1p - dieter
2p - aantila
 
"Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen
Zeeboo
17.01.2010 15:08:56 (muokattu 17.01.2010 15:10:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin monta hyvää vetoa, niin vähän pinnoja jaossa. Tämän kertaisista aantila oli ihan omalla tontillaan, aivan hemmetin komee veto. Kun kerran kaikilla ei voi bojoja jakaa, niin mahdollisimman monelle kuitenkin. Siis yks per nekku:
 
Big Papa
Tahtah
Purple Masiin
krk
latuska
korggari
Haukis
aantila
 
Jokaista olisin mieluusti kuunnellut livenä tuopposen äärellä...
 
"Kaikki äänet, jotka saat soitettua, syntyvät tekniikasta. Ne äänet, jotka jätät soittamatta syntyvät hyvästä mausta."
Illu
17.01.2010 16:01:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigPapa 1p
tahtah 1p
Latuska90 1p
krk 1p
Dieter 1p
haukkis 1p
aantila 2p
 
Oikias viashan miä siin olin ja niin se sano se tivolmieskin.
Hank Hill
17.01.2010 17:24:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotain kommentin tynkää
 
BigPapa: Tuttua soundia ja soittoa
 
Jerry_Jones: Soundi vähän ohkainen minun makuuni.Vibraatoa voisi olla
enemmän
 
Illu: Vähän tasapaksua soittoa.Ei mitenkään huonoa kuitenkaan
 
tahtah: Taimi voisi olla vähän sulavampi,muuten kyllä pidin tästäkin
 
krk: Hauska soundi ja hienoa iisiä soittoa.Mulle bluesin "clue" on se,että saa yksinkertaiset jutut kuulostamaan hyvältä,niinkuin tässä soolossa
 
latuska90: Jos oikein pedanttiseksi heittädytään,niin ehkä taimissa voisi olla vähän enemmän "laiskuutta" ja rentoutta.Muuten on paketti hyvin
kasassa
 
Lemmu: Hyviä juttuja tässäkin,kokonaisuus olisi voinut olla eheämpi
 
dieter: Nasaalia soundia.Taimissa on tollasta hyvää ulossoittoa.Bluesin syntyaikoina kammet oli autoissa,ei kitarassa,mutta sekin osasto toimii tässä hyvin.
 
Korggari: Fraasit aika pitkiä,mutta hyviä
 
haukkis: Bluesia ja vähän Hawaijin tunnelmaakin,kyllä tätä täällä lumihankien keskellä kuuntelee
 
liljam: Jotenkin varovaista soittoa,toimisi ehkä paremmin vähän cleanimmällä soundilla,mutta ei huonoa näinkään
 
TAR: Tässä istutaan kantakapakassa ja tarinoidaan huolista ja murheista pienessä hömpssyssä.Jotenkin surullinen soundi ja tatsi vaikka itse nuotit ei surullisia olekaan
 
Heikki: Hyvää revitystä,garagebluesia.Jotain mörinää tuossa alussa
 
aantila: Mahtavaa liuttelua rouhealla soundilla
 
LeoFender: Hauska kuulla näissä skaboissa harppuakin välillä.
 
Zeeboo: Tuli ihan preeria mieleen alun venytyksestä... Bluesia maustettuna ripauksella fuusiota
 
2p aantila
2p krk
1p BigPapa
1p dieter
1p latuska90
1p tahtah
 
Jazz on paskaa kun sen osaa.
TAR
17.01.2010 18:40:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

2p Haukkis
2p krk
1p BigPapa
1p dieter
1p latuska90
1p tahtah
 
BigPapa
17.01.2010 20:31:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

2p Latuska90
2p Haukkis
2p KRK
2p Aantila
 
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton
liljam
17.01.2010 20:41:44 (muokattu 17.01.2010 20:43:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigPapa: Komiaa soittoa ja perinteikkäästi!!
Jerry_Jones: ohuella, mutta puhuttelevalla saundilla, hitusen varovaista, mutta käypää soittoa. tarinaa löytyi.
Illu: mukavasti Illu-tyyliin edettiin hyvällä saundilla. Kivan viipyilevä tulkinta.
tahtah: saundi ja kaiku mukavasti balanssissa, hianosti blues-maastossa mennään. Hyvältä kuullosti.
Purple masiin: hyvä saundi ja kevyt pidättelevä soitto
krk: Jukupliut kyllä on Green hyvästi kuulokuvana, upeaa on soitanta
latuska90: intensiivinen ja maukas veto, tykkäsin!!
Lemmu: Hyvia juttuja paikka paikoin, ok veto
dieter: Hyvä jännite soitossa alusta loppuun, mukavia kampitöitä mukana.
Korggari: Mukava rauhaisa tunnelma, Makia kaiku.
haukkis: Tässäkin maukkaasti pidäteltyä soitantaa.
liljam: xxxxx
TAR: Kuulas ja viipyilevä perussoitanta, Persoonallinen tietysti!!
Heikki: asennetta mukavasti, ok perusveto
aantila: rouheaa ja laulavaa liukua, varsin maukas!!
LeoFender: Hyvää yritystä harpulla ja skitalla, hitusen perustulkinnaksi jäi.
Zeeboo: Puhutteleva ja Hyväsaundinen veto paljon hyvää fiilistä
 
1p Bigpapa
1p Latuska90
1p Tahtah
2p KRK
2p Aantila
1p ZeeBoo
 
edit: kirjoitusvirheitä korjattu
 
ei muuta ku eteenpäin
aantila
17.01.2010 20:50:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehdinpäs vielä...
 
Tasaista on ja pinnat loppuu kesken...
 
tahtah 1p
latuska90 1p
Korggari 1p
haukkis 1p
BigPapa 1p
krk 1p
Purple masiin 1p
Zeeboo 1p
 
... mutta kun se täällä lakeuksilla on niin tasaista, Suomen Texasissa :D
 
Kuha
17.01.2010 20:59:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Räknätään pisteet...hetkonen
 
SBA
Jerry_Jones
17.01.2010 21:00:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiireessä vaan pisteet:
1 p. tahtah
1 p. Purple masiin
1 p. krk
1 p. latuska90
1 p. Korggari
1 p. haukkis
1 p. aantila
1 p. zeeboo
 
Ubangi stomp with rock and roll Beats anything that's ever been told
Kuha
17.01.2010 21:25:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä pisteet:
 
22p, Voittaja, Seinäjoen suiston eli Tupelon slidehirmu, aantila
 
20p, krk
15p, latuska90
11p, BigPapa
11p, haukkis
9p, tahtah
9p, Zeeboo
8p, Purple masiin
7p, Korggari
5p, dieter
1p, Jerry_Jones
1p, LeoFender
1p, TAR
 
Kiitokset hyvästä skabasta, aantilan työt.
 
SBA
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «