Hannu H. 16.01.2010 15:17:51 | |
---|
koponen: Sinappi vs. ketsuppi No eihän tossa oo mitään epäselvää? Ketsuppi on turhaa tahnaa joka ei kelpaa edes roskikseen heitettäväksi! ;) Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Satu ja Tuija 16.01.2010 17:02:35 | |
---|
Hannu H.: No eihän tossa oo mitään epäselvää? Ketsuppi on turhaa tahnaa joka ei kelpaa edes roskikseen heitettäväksi! ;) Nii mut sinappi takas kakkosesta tarjoilijan suuhun...se on se juttu. ;) |
heikkiha 16.01.2010 17:26:17 | |
---|
koponen: Sinappi vs. ketsuppi Penteles, nyt saat kyllä plussan... :) "Eihän täällä olla lusimassa vaan pitämässä hauskaa ja saamassa aikaan kunnon jälkeä." - Robbie Robertson |
koponen 16.01.2010 17:28:26 | |
---|
Hannu H.: No eihän tossa oo mitään epäselvää? Ketsuppi on turhaa tahnaa joka ei kelpaa edes roskikseen heitettäväksi! ;) Äläs nyt, makaroonilaatikon päällä ihan must. Ja maksalaatikkoni nautin rusinoitten kera ja puolukkahillolla. I'm endorsed by Marshall |
rheinone 16.01.2010 17:29:29 | |
---|
Satu ja Tuija: Nii mut sinappi takas kakkosesta tarjoilijan suuhun...se on se juttu. ;) No nii, nyt meni taas sienihuuruseks argumentoinniks, mut ei se mitään, otsikon hengessä kun mennään. Uu'esta avatarista päätellen sälli kuvittelee olevansa varsinaissuomen springsteeni? |
rheinone 16.01.2010 17:32:03 | |
---|
koponen: Äläs nyt, makaroonilaatikon päällä ihan must. Ja maksalaatikkoni nautin rusinoitten kera ja puolukkahillolla. Hyissaatan, rusinoita maksalaatikossa. Kolmannella luokalla kansakoulussa oli maksalaatikossa rusinoiden seassa myös sipulia. |
koponen 16.01.2010 17:37:14 | |
---|
rheinone: Kolmannella luokalla kansakoulussa oli maksalaatikossa rusinoiden seassa myös sipulia. Ai hemmetti, maailma on tyly. Voimia sulle jaksamiseen. I'm endorsed by Marshall |
Frankster 16.01.2010 17:42:07 | |
---|
s8na: Oon täs huomannu et jostain kumman syystä mulla lähtee napakammat dempit P-90:sellä Telecasterista, kuin Kokomahonkilespasta PBK:n Nailbombeilla (metallikuoret). Tilanne on että soitan kohtuullisella gainilla, yrittäen välttää turhaa sirrausta. Gainit täpöllä Lespan murskaavuus lopulta tulee esiin, mutta ätäkki on tavallaan löysempi vaikka ääni paksumpi mediumeilla gaineilla. Telessähän on vaahterakaula ja pidempi skaala, sieltä kai se napakkuus sitten löytyy. Oon aatellu, että varmaan jos yhden kitaran vaan saisin pitää, siinä ois humppari tallassa ja p-90 kaulamikkinä, tai sitten Duncanin P-railsit. Itsekkin Nailbombin omistavana tiedän että se on tummahko mikki. Riippuen toki kitarasta, mulla se on kirkkaanpuoleisessa stratossa kiinni. Kuitenkin, jos nyt sattusit haluamaan tiukempaa atakkia kokomahonkisesta lespasta, voi tallaan ajatella jotain BKP:n keraamisella magneetilla varustettua mikkiä. Ovat hyviä, omistan sellaisenkin. Ah perhana, off-topic. |
rheinone 16.01.2010 17:48:13 | |
---|
koponen: Ai hemmetti, maailma on tyly. Voimia sulle jaksamiseen. *Kerää kiuaskivet reppuun, soutaa ulapalle ja sukeltaa* |
Ynkän mikit |
jaspiq 16.01.2010 18:47:00 | |
---|
H-H puolituksilla on ideaali minun tarpeisiin. Quitters never win, winners never quit. But those who never win and never quit are idiots. |
s8na 16.01.2010 18:48:21 | |
---|
Frankster: Itsekkin Nailbombin omistavana tiedän että se on tummahko mikki. Riippuen toki kitarasta, mulla se on kirkkaanpuoleisessa stratossa kiinni. Kuitenkin, jos nyt sattusit haluamaan tiukempaa atakkia kokomahonkisesta lespasta, voi tallaan ajatella jotain BKP:n keraamisella magneetilla varustettua mikkiä. Ovat hyviä, omistan sellaisenkin. Ah perhana, off-topic. Aivan, joten tästä voi aatella myös niinkin, että molempi parempi. Kiukkusta rokkia ja hempeilyjä p-90:sillä, läskiä heviä ja tummaa blöösiä humppareilla. Molempiparempi. Olen aatellu joskus kyllä että keraaminen humppari ilman kuorta vois terästää menoa, mutta toisaalta tuo Alnico 5 Nailbombi on hiljaselle käännettynä mukavan pehmeä. Slaitli offia joo :D All the stuff I need is here, I just have to invent how to use them -McGyver |
Kalm 16.01.2010 21:13:43 | |
---|
No jos yksi pitäisi valita, niin ei taitaisi tulla edes kilpailua = medium outputilla varustettu erottelukykyinen nelijohtiminen humbucker. Perusoundi toimii lähes kaikkeen mahdolliseen (etenkin jos volume/tonepiiri on hyvin sovitettu), hurinaton isommillakin gaineilla ja saa tarvittaessa puolitettua vähintäänkin välttäväksi yksikelaiseksi tjsp. |
Satu ja Tuija 16.01.2010 21:14:59 | |
---|
ReBeat: Ynkän mikit Se oli tossa! :) |
Satu ja Tuija 16.01.2010 21:16:38 (muokattu 16.01.2010 21:17:11) | |
---|
rheinone: No nii, nyt meni taas sienihuuruseks argumentoinniks, mut ei se mitään, otsikon hengessä kun mennään. Uu'esta avatarista päätellen sälli kuvittelee olevansa varsinaissuomen springsteeni? Äh, se on morkkis-avatar kun mua haukuttiin ilkeäksi vaikken oikeesti oo. Mut mul on yhtä hyvä perse. :D |
LaMotta 16.01.2010 21:39:57 (muokattu 16.01.2010 21:47:59) | |
---|
Pitääköhän muuten paikkansa että kissa juoksee itsensä hengiltä kun sille tyrkkää spruutalla sinappia anukseen? Tämähän oli sellainen urbaanilegenda joskus 70/80 lukujen taitteessa. Gibson Les Paulin ja Fender Stratocasterin tärkein ero on siinä, että Stratocaster palaa kuumemmalla liekillä, mutta Les Paul palaa pitempään - Hikipedia |
rheinone 16.01.2010 22:00:18 | |
---|
Satu ja Tuija: Äh, se on morkkis-avatar kun mua haukuttiin ilkeäksi vaikken oikeesti oo. Mut mul on yhtä hyvä perse. :D Perse on valttia. Joku mimmi ihmetteli taannoin ett miks kundit pitää toimistossa pikkutakkia. Ilman pikkutakkia perse tulee enämmin oikeuksiinsa. No joo, jos pitäis valita ainoastaan yks mikrovhooni luuttuun, ni kyl se ois hunppari. Näi o. |
Satu ja Tuija 16.01.2010 22:01:17 (muokattu 17.01.2010 09:23:24) | |
---|
jarkkok: Pitääköhän muuten paikkansa että kissa juoksee itsensä hengiltä kun sille tyrkkää spruutalla sinappia anukseen? Tämähän oli sellainen urbaanilegenda joskus 70/80 lukujen taitteessa. En tiä, mut meil on kaks kissaa. Välillä toinen nuolee toisen perseen, must se on kiihottavaa (NOT)...viittis niitten suihkusessiota sinapilla pilata. :) |
LaMotta 16.01.2010 22:07:27 | |
---|
Satu ja Tuija: En tiä, mut meil on kaks kissaa. Välillä toinen nuolee toisen perseen, must se on kiihottavaa...viittis niitten suihkusessiota sinapilla pilata. :) Kissat on kivoja. Kuten myös singlecoil. Gibson Les Paulin ja Fender Stratocasterin tärkein ero on siinä, että Stratocaster palaa kuumemmalla liekillä, mutta Les Paul palaa pitempään - Hikipedia |
rheinone 16.01.2010 22:09:11 | |
---|
jarkkok: Kissat on kivoja. Kuten myös singlecoil. Joo koirat on iha arseestä. |