Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Daphne blue-värikoodia tms.
1
tonicaster
13.01.2010 00:53:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ongelma on seuraavanlainen: Tarttis maalata yks nuppi Daphne Blue värillä ja ko. värin kaava(värikoodi) on hukassa. Vanhoilla värikoodeilla ei taas ole mitään tekoa nykyisten kanssa, joten niistäkään ei ole apua. Lähes kaikkea on kokeiltu, soiteltu jne. ja seuraava ehdotus onkin noussut nyt ehkä parhaimmaksi mahdolliseksi keinoksi onnistua..
 
Ratkaisuehdotus:
 
Jos omistat Daphne Blue värityksellä olevan soittimen ja asut Espoosta järkevän matkan sisällä.. Ota yhteys minuun vaikka pikaviestillä tai soita 0504004054. Otat soittimen mukaasi, haen sinut kotoa ja käymme jossain maalikaupassa jossa on värispektrometri käytössä mittaamassa ko. instrumentin maalipinnan jolloin minä saan tietooni tarvittavan maagisen värikoodin ja sinut palkitaan kahvilla ja nisulla tai vaihtoehtoisesti jopa oluella. Auttakaa.
 
näit on tehty ja teetetty, ja yks on onnistunu.
jaripat
13.01.2010 09:17:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä otin MIM-stratoni "pintaväri" -nimiseen liikkeeseen ja vertailin värikarttoja. Lopulta valitsin tollasen raskaan kaluston värin, jolla maalattiin beisi samaan sävyyn. Ei tossa salamakuvassa näytä ihan samalta, mutta lavalla eroa ei huomaa. Voin ton koodin vielä löytää, jos toi on se mitä haet?
 
http://rulla.kuvaboxi.fi/mediaobjec … 9/10/31/8143010478556048621orig.jpg
 
Confidentum
13.01.2010 09:58:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ootkos kysyny Cadillac Clubilta - 58 Cadillacin väri se kai on. http://www.cadillacclub.fi/
 
Kaiuttimesta kuuluu ääniä
jpousi
13.01.2010 10:02:33 (muokattu 13.01.2010 10:03:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jenkeissä tätä väriä myydään aerosolina:
 
http://reranchstore.stores.yahoo.net/daphneblue.html
 
(Pahus, huomasin etteivät lähetä USA:n ulkopuolelle...)
 
Jopas lähti!
tonicaster
13.01.2010 21:28:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä otin MIM-stratoni "pintaväri" -nimiseen liikkeeseen ja vertailin värikarttoja. Lopulta valitsin tollasen raskaan kaluston värin, jolla maalattiin beisi samaan sävyyn. Ei tossa salamakuvassa näytä ihan samalta, mutta lavalla eroa ei huomaa. Voin ton koodin vielä löytää, jos toi on se mitä haet?

 
Eti vaan jos löydät tuskin siitä haittaa on?
 
näit on tehty ja teetetty, ja yks on onnistunu.
jaripat
15.01.2010 08:40:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

löytyhän se purnukka ja siellä taitais olla vielä tilkka maaliakin, mutta tällasia koodeja oli kyljessä:
 
Pintaväri vantaa color sheet N5/N428
 
BLUE (F)
 
209183
 
630
 

 
ja jotain päivämääriä. Eiköhän ne noilla tiedoilla jotain myy. 2 desiä varmaan riittää. Tarviit sit (tai kuka maalaakaan) myös ohennetta ja kovetetta. Kustannus about 20EUR?
 
karateadonis
15.01.2010 16:40:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

GM:n värikoodi tottelee numeroa 2804. Sillä maalautin oman stratoni kun teetin värit liikkeessä..
 
"pull the trigger on rock'n roll nigger, who's bigger than jesus on a bumper sticker" tai jotain....
jaripat
15.01.2010 20:15:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ennen ku mä hankin ton mim -straton mä maalautin kans automaalaamossa yhen bodyn sinivihreeks. 45 min selasin autojen värikarttoja ja päädyin väriin nimeltä "rolls royce turquaise blue". Nätti skeba tuli. Toki tää daphne blue on hiven sinisempi. Mikähän siinä on ku kaikista mahollisista väreistä miellyttää eniten "mintunvihree", "fiesta red" ja "kerma"...
 
Tande
15.01.2010 20:20:45 (muokattu 15.01.2010 20:20:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jaripat: Ennen ku mä hankin ton mim -straton mä maalautin kans automaalaamossa yhen bodyn sinivihreeks. 45 min selasin autojen värikarttoja ja päädyin väriin nimeltä "rolls royce turquaise blue". Nätti skeba tuli. Toki tää daphne blue on hiven sinisempi. Mikähän siinä on ku kaikista mahollisista väreistä miellyttää eniten "mintunvihree", "fiesta red" ja "kerma"...
 
Saanen kysyä, paljonko kitaran maalauttaminen maksoi? Pitikö vanhat maalit olla hiottuna jne...
 
In Rock.
jaripat
16.01.2010 16:10:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siitä on jo hemmetisti aikaa. Tuttu maalari teki se ja kyllä tosi hyvin. Oisko ollu sata markkaa sillon... Nykysellään kustannukset lie alle parikymppiä,mutta onhan siinä aika homma ainakin kotioloissa ruiskulla maalata.
 
Hi-Power
17.01.2010 17:52:02 (muokattu 17.01.2010 17:58:33)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No jos ei ole vertailukohtaa niin Debeeriltä FORD 622 ja vähän valkeaa "mausteeksi" niin ollan jo aika lähellä noin kuvien perusteella. Toki se ei ole juuri se oikea daphne blue mutta ei kait ne koskaan ole aivan saman värisiä vaikka samalla värillä ois maalattukki....
Joo ja muuten tuota daphne blue väriä on antique ja oisko se nyt sitte nykyinen malli..
http://www.suhrguitars.com/images/colorChart2/
ainakin tuolla sivustolla
 
Kimmo72
22.01.2010 21:43:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aihetta sivuten, törmäsin vaan tämmöseen http://www.sadolin.fi/#/colors1/
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «