Musiikkia korville 15.01.2010 16:07:53 | |
---|
ron.aiden: No, ehdit editoida viestisi. Siis, mun mielestä Hazardin juttu oli ennen muuta mediakriittinen. Jos nyt liittyisin toista mieltä olevien leiriin (kun ne on prkl kaiken lisäksi voitolla: http://www.uusisuomi.fi/kysely/ylit … tony-halme-kolumni-hyvan-maun-rajat ) niin totta, silloin olisin mielipiteineni (lähes) yksin jäänyt pelkurimainen viisastelija. :) Heh, siispä ollaan edes siitä samaa mieltä. By: MK |
dazed 15.01.2010 17:34:56 (muokattu 15.01.2010 17:35:42) | |
---|
isojussi: Ymmärrän Ville sun kannan, vaikka eri mieltä olenkin. Luin äsken ko kolumnin ajatuksella uudestaan ja pysyn kannssani kokolailla törkeintä ja suurinta paskaa, mitä kyseisessä paskalehdessä on koskaan julkaistu. Hasartin akka näköjään kirjottaa yhtä hyvin, kun näyttelee. Lienee Nousiaisen siivellä hankittu Jussiehdokkuus nostanu kusen pahemman kerran päähän. Kusi, paska ja akka samassa postauksessa. Kertonee kaiken kumman puolella olet. Jotenkin ne "väärinymmärtäjät" käyttävät palstasta riippumatta juurikin tuollaista kieltä. I`m not a great player, but I can make it howl. |
isojussi 15.01.2010 17:37:58 | |
---|
dazed: Kusi, paska ja akka samassa postauksessa. Kertonee kaiken kumman puolella olet. Jotenkin ne "väärinymmärtäjät" käyttävät palstasta riippumatta juurikin tuollaista kieltä. Ajattelin käyttää sellaista kieltä, jota te "Hazardilaisetkin" tunnutte ymmärtävän. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
dazed 15.01.2010 18:16:25 | |
---|
isojussi: Ajattelin käyttää sellaista kieltä, jota te "Hazardilaisetkin" tunnutte ymmärtävän. Ai, niinkö se olikin. I`m not a great player, but I can make it howl. |
Ukko 15.01.2010 19:50:42 | |
---|
isojussi: Täällä muita nettivanhoja oo ko sinä.... Lennu on poikanen nettivanhoissa vielä. Mulla oli kotisivut pystyssä v-95. Kuis muilla ? COVS jäsen nro 6 |
Ukko 15.01.2010 19:57:29 | |
---|
isojussi: Toi vainajan kunnioittamisen puuttuminen kuvastaa niin helvetin hyvin sitä itsekeskeistä paskaa ajatusmaailmaa, mikä monilla on nykypäivänä. Kerropas jussiseni se mitä en tajua. Eix niin että kunnioitus hankitaan eikä sitä myönnetä. Vai mikä menee vikaan ajatuksessa ? Ei niin että vainajia pitäis mollata mutta eipä pitäis eläviäkään samalla periaatteella. Eipä vainajia pidä kehuakaan mutta eipä myöskaan eläviä samalla periaatteella. Kaikki kunnioitus vainajille jos ovat sen ansainneet mutta samalla periaatteella myös eläville. Eix niin ? Minä kunnioitan vainajan muistoa jos siihen on mielestäni syytä mutta jos ei ole niin miksi kunnioittaisin ? COVS jäsen nro 6 |
Thyvon 15.01.2010 20:10:40 | |
---|
Uijjui, parhaita ketjuja aikoihin, HOHO!!! Landola, hvinnamo ja isojussi, kiitos! Siellä se Apunenkin tanssii populistina haudalla, mut sillä onkin työ selityksenä idiotismille. Luin tällä viikolla Jumala armahtaa, minä en. Näistä puusilmäisistä urpoista huolimatta, jotka häpäisevät vähintään yhtä paljon vainajaa kuin Kaarina, RIP Tony. |
Lennu 15.01.2010 20:22:14 | |
---|
Ukko: Lennu on poikanen nettivanhoissa vielä. Mulla oli kotisivut pystyssä v-95. Kuis muilla ? Heh, no tuota, -95. [kokarek: En kehtaa tuhlata aikaani niiden kommentointiin kun et sinäkään ollut tuhlannut aikaa niiden säveltämiseen.] |
baron 15.01.2010 21:24:10 (muokattu 15.01.2010 21:31:03) | |
---|
Suoraan sanoen mä en ymmärrä kuoleman idealisointia. Jos paska jätkä kuolee niin ei siitä tuu pyhimys. Me kaikki kuollaan, tullaanko me kaikki pyhimyksiksi? Onhan meillä sanonta "de mortuis nil nisi bene" mutta miltä ajoilta se on? Sen ainoa logiikka on että kuollut ei pysty itse puolustautumaan. Mua vituttaa kuoleman mystifiointi, maailman tavallisimman ja luonnollisimman tapahtuman tekeminen joteskin erikoiseksi. Edit: Paanko vielä varmuuden vuoksi rautalankaa? Hazardin kirjoitukseen mun mielestä pitää suhtautua samalla tavalla oli se kirjoitettu Tonin ollessa hengissä tai vainajana. Kyllä muakin vituttaa jos itä-helsinkiläisiä pannaan halvalla oli Toni hengissä tai ei! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
okabass 15.01.2010 22:01:39 (muokattu 16.01.2010 00:09:48) | |
---|
baron: Onhan meillä sanonta "de mortuis nil nisi bene" mutta miltä ajoilta se on? Oikeat moraalisäännöt, niin kuin tuo roomalaisten sanonta (likimain: älä puhu pahaa kuolleista), voivat olla vanhoja, mutta eivät vanhentuneita. Minusta tuo KH:n noita-akkamaisen pirullinen pikkuaivopuklaus olisi pitänyt jättää kirjoittamatta, tai ainakin julkaisematta. In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka". |
KoskPaavo 15.01.2010 22:07:45 | |
---|
Nyt hää sitten kuitennii puolustautuu: "Hazard sanoi, ettei hän puhunut kolumnissaan Halmeesta vaan siitä, miten hänestä mediassa kirjoitettiin. Kritiikin oli tarkoitus kohdistua mediaan ja erityisesti iltapäivälehtiin, ei Halmeeseen henkilönä" lain Iltalehti. Jännintä ja huvittavinta kuitenkin tuossa on se että juttu kuitenkin julkaistiin ns. iltapäivälehdessä. Myyntikikka journalismidiletantin kustannuksella? Ehkä? Humppamuseon intendentti |
ville viaton 15.01.2010 22:15:12 | |
---|
KoskPaavo: Nyt hää sitten kuitennii puolustautuu: "Hazard sanoi, ettei hän puhunut kolumnissaan Halmeesta vaan siitä, miten hänestä mediassa kirjoitettiin. Kritiikin oli tarkoitus kohdistua mediaan ja erityisesti iltapäivälehtiin, ei Halmeeseen henkilönä" lain Iltalehti. Jännintä ja huvittavinta kuitenkin tuossa on se että juttu kuitenkin julkaistiin ns. iltapäivälehdessä. Myyntikikka journalismidiletantin kustannuksella? Ehkä? No näin minä sen alusta lähtien ymmärsin..Mediakritiikkinä. Kyllä mun mielestä life-musa on parasta. |
KoskPaavo 15.01.2010 22:19:18 | |
---|
ville viaton: No näin minä sen alusta lähtien ymmärsin..Mediakritiikkinä. Niin, niin, mutta lehtiyhtiö tietysti laski tuon myös myynninlisäykseksi,niinpä ... Humppamuseon intendentti |
dazed 15.01.2010 22:22:25 (muokattu 15.01.2010 22:28:15) | |
---|
ville viaton: No näin minä sen alusta lähtien ymmärsin..Mediakritiikkinä. Samoin. JA enemmän hän totesi ja kertoi, miten ja mistä kirjoitti. Ikäänkuin väänsi rautalangasta näille mielensä pahoittaneille. Ja vielä diplomaattisesti vähän dissasi omaa kirjoitustaitoaan, kun viesti ei mennyt perille... vai oliko se pirullisen ovela sivallus! I`m not a great player, but I can make it howl. |
andrei 15.01.2010 23:58:15 | |
---|
dazed: Tätä lausetta en ihan ymmärtänyt. Vai tarkoititko kenties, että juuri ne Alibissa olevat ja pubi-ihmiset arvostivat. Jep, kyllä oli huono lause meikäläiseltä jos tuo täsmennyskään alempana on sen kummempi. Tässä on jo paljon ollut kirjotuksia välissä (en ole lukenut), mutta tarkoitin juuri sitä, että kun protestiäänin ja tommoinen henkilö pääsee eduskuntaan noitten edellä mainittujen äänillä niin ei siitä mitään edistyksellistä seuraa. Senhän tiesi jokainen jo vaalitulosten aikaan. Kyllä se kansanedustajan näkemys täytyy olla laajemmasta perspektiivistä ja samaten henkilön moraali ja teot samalla tasolla. Suunsoitollahan pärjää aina vähän aikaa!? Piano on viitseliään ihmisen soitin! |
isojussi: Toi vainajan kunnioittamisen puuttuminen kuvastaa niin helvetin hyvin sitä itsekeskeistä paskaa ajatusmaailmaa, mikä monilla on nykypäivänä. Mun kieroutunut maailma antaa kertoa minulle, että vainajaa voi kunnioittaa vaikka hänen elämäntyötään ei kunnioitasikaan. En laita tikkuaristiin ku soitan rideen. |
baron 16.01.2010 00:26:15 (muokattu 16.01.2010 00:28:45) | |
---|
TiVe: Mun kieroutunut maailma antaa kertoa minulle, että vainajaa voi kunnioittaa vaikka hänen elämäntyötään ei kunnioitasikaan. Nyt joko mulla tai teillä pätkii: Mitä helvetin kunnioittamista mätänevässä ruumiissa on? Edit: Ja varmuuden vuoksi rautalanka: Jos ihminen eläissään on ollut kunnioitettava niin hänen muistonsakin on ja päinvastoin. Miten Hitleriä pitäisi kunnioittaa hänen itsemurhansa jälkeen? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Jupi57 16.01.2010 00:59:39 (muokattu 16.01.2010 01:05:06) | |
---|
Ralf Sund on se "tyyppi" joka käynnisti keskustelun Ei jatkoon... |
baron 16.01.2010 01:03:26 | |
---|
Jupi57: OK, sovitaan että voin rauhassa kusta haudellesi (tai muistollesi aikanaan, jos olen elossa), juotuani kunniaksesi parit wiskit. Katso nyt että se kusi tulee lannoitusta tarvitseville kukille! Jos haluat kunnioittaa mun muistoa niin juo sampanjat, jos et niin kaljat! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Lennu 16.01.2010 01:09:32 | |
---|
No Baronhan ei siitä enää siinä vaiheessa välitä ja lähisukulaisetkin varmaan pääsee tapahtuneen yli. [kokarek: En kehtaa tuhlata aikaani niiden kommentointiin kun et sinäkään ollut tuhlannut aikaa niiden säveltämiseen.] |