markkuliini 09.01.2010 16:23:17 | |
---|
El Coyote: TuXu on kovempi! Ja kakka on kovempaa kuin pissa! Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
El Coyote 09.01.2010 16:25:06 | |
---|
markkuliini: HAH! Loistava kuitti Eskolta: Martinalla on vaatimuslistaa syntymäpäiviensä ohjelmaksi -Mä haluun ilotulituksen ja mä haluun... -Sä haluat ilotulituksen? Sä saat yöllä ilotulituksen tuossa sängyllä! :D Itsehän heitän kohta ilotulituksen mun veskissä. Onkohan sekin muiden kuin minun mielestä loistavaa? Paska musiikki on parhaimmillaankin paskaa. |
Milkop 09.01.2010 16:25:52 | |
---|
En oikein osaa muodostaa mielipidettä tästä ohjelmasta. Niin hirvittävää rapaa syydetään joka kanavalta, että mikään ei oikein tunnu enää missään. Muutenkin tuntuu siltä etten elä samassa maailmassa tuollaisten torveloiden kanssa. Pyörivät jossain pintaliitoisessa rinnakkaistodellisuudessa. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
markkuliini 09.01.2010 16:26:32 | |
---|
El Coyote: Itsehän heitän kohta ilotulituksen mun veskissä. Onkohan sekin muiden kuin minun mielestä loistavaa? Ei varmaan useimpien, mutta silläkin saa akan hiljaiseksi. Ja se taito on loistava taito! Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
ukko idänmies 09.01.2010 16:29:29 | |
---|
Milkop: ...Muutenkin tuntuu siltä etten elä samassa maailmassa tuollaisten torveloiden kanssa. Pyörivät jossain pintaliitoisessa rinnakkaistodellisuudessa. Tämähän siinä juuri huolestuttaakin, kun noita samanlaisia on nykyisin niin paljon. Ja niillä on samanlainen äänioikeus kuin sinulla ja minulla. |
markkuliini 09.01.2010 16:33:54 | |
---|
ukko idänmies: Ja niillä on samanlainen äänioikeus kuin sinulla ja minulla. Sellaista se on se nykypäivän demokratia. :) -Repomies äänellä- Kyllä oli ennen parempi kun vähä-älyiset laitoksiin suljettiin! Eivät päässeet äänestämään sieltä kivasti. Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
p130 09.01.2010 17:06:42 | |
---|
markkuliini: Sellaista se on se nykypäivän demokratia. :) "Paras argumentti demokratiaa vastaan on viiden minuutin keskustelu keskivertoäänestäjän kanssa." -Winston Churchill Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
mie666 09.01.2010 18:50:36 | |
---|
TEIPATTU AUTO !!! Oh, yep... Gothenburg |
markkuliini 09.01.2010 23:39:33 | |
---|
p130: "Paras argumentti demokratiaa vastaan on viiden minuutin keskustelu keskivertoäänestäjän kanssa." -Winston Churchill Sanontojahan ja lainauksia on tunnetusti joka näkökulmaan ja tilanteeseen sopivia. Sanoiko Churchill muuten mikä olisi parempi vaihtoehto? Oikeamielinen diktaattorihan olisi tietenkin se paras hallintamuoto, mutta onko sellaisia olemassa... Mun lempilainaus on Gandhilta. Toimittaja: What do you think about western civilization? Gandhi: I think that would be a very good idea! :D Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
Stradlin 09.01.2010 23:48:24 (muokattu 09.01.2010 23:51:04) | |
---|
markkuliini: Sanoiko Churchill muuten mikä olisi parempi vaihtoehto? Taisipa sanoa, että demokratia on valtiomuodoista vähiten huono, tai jotenkin näin. E: wikipediasta löytyi tämmöinen Democracy is the worst form of government except for all those other forms that have been tried from time to time. -Winston Churchill, speech in the House of Commons, 11 November 1947 I used to do a little but the little wouldn't do it so the little got more and more |
Toi Eskohan vaikuttaa oikeastaan ihan asiajätkältä. Miten ihmeessä se kestää tota Martinaa? |
Nuages 14.01.2010 22:34:28 | |
---|
markkuliini: Sanontojahan ja lainauksia on tunnetusti joka näkökulmaan ja tilanteeseen sopivia. Sanoiko Churchill muuten mikä olisi parempi vaihtoehto? Oikeamielinen diktaattorihan olisi tietenkin se paras hallintamuoto, mutta onko sellaisia olemassa... Oikeamielisyys nyt ei ole mikään konkreettinen käsite, eli ei. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
markkuliini 15.01.2010 00:22:45 | |
---|
Nuages: Oikeamielisyys nyt ei ole mikään konkreettinen käsite, eli ei. Se on juurikin sellainen suhteellinen käsite. Oikeamieleinen tekee kaikissa valinta- ja päätösasiossa oikein ja parhaalla mahdollisella tavalla. Sellainen hallitsija olisi minun logiikalla aika hyvä. Niin ja ei tämä kai niin totista hommaa ole... ;) Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
nappero 15.01.2010 08:13:16 (muokattu 15.01.2010 08:13:44) | |
---|
On tuo ohjelma kyllä pinnallisuuden multihuipentuma. "Pistetään sulle vähän botoksia niin saadaan susta siedettävä", vai mitä vastaavaa tuo Martina sano Eskolle. Terve ja heipähei! |
spp 15.01.2010 09:00:20 | |
---|
Ammatti: julkkis. Hohhoijjaa. Toivottavasti näillä rassukoilla on jokin turva sitten kun kukaan ei enää ole kiinnostunut heistä tai heidän tekemisistään. Parempi pyy pivossa kuin kymmenen uutisissa |
Bluesmies 15.01.2010 10:41:06 | |
---|
spp: Ammatti: julkkis. Hohhoijjaa. Toivottavasti näillä rassukoilla on jokin turva sitten kun kukaan ei enää ole kiinnostunut heistä tai heidän tekemisistään. Onko heistä nyt sit joku kiinnostunut? |
masterhat 15.01.2010 11:29:53 | |
---|
eka jakso oli kyl parempi, mut ihan näpsäköit tanssitypyi marttinal. ja kai nyt marttina duunii saa mistä vaa HM:stä tai vastaavasta sit ku "julkkis"+tanssiurat on ohi mut toi oli jo ihsn läbbää tunkee botoxii eskon feissii, vaikka kroppa oliskin työväline & pitää näyttää "hyvältä" ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
geeza 15.01.2010 15:45:10 | |
---|
yhtä jaksoa vähän kattelin ja oli välillä ihan hauskaa settii. parasta oli väline-eskon läpät ku akka yritti vittuilla. "I was wearing my wolf shirt, and this bitch was all like "rARLKEGLEKLAR!!!1!one" and then she just jumped my bones!" |
Rhapa 16.01.2010 13:27:50 | |
---|
Vastoin odotuksiani, en inhonnut tätä ohjelmaa lainkaan. Marttia sen sijaan.... Noh, sanotaanko näin, että tsemiä Eskolle. gigity gigity |
Charge 17.01.2010 16:34:27 | |
---|
En oikein osaa muodostaa mielipidettä tästä ohjelmasta. Niin hirvittävää rapaa syydetään joka kanavalta, että mikään ei oikein tunnu enää missään. Muutenkin tuntuu siltä etten elä samassa maailmassa tuollaisten torveloiden kanssa. Pyörivät jossain pintaliitoisessa rinnakkaistodellisuudessa. Just näin! Nykyään nimittäin suurin osa telkkarista tulevassa setissä on täysin surkeaa sössintää! Miettikääpä kymmenen vuotta taaksepäin, miten paljon parempia ohjelmat oli! Ja plussan sait Puhalla pilliin ja syö pullaa |