juuso a 28.02.2009 18:06:55 | |
---|
danny: Minun mielestäni jenkki-sitcom käytännössä kuoli siihen kun Seinfeld loppui. 2000-luvulla ei ole tehty ainuttakaan hyvää amerikkalaista komediasarjaa. Tossa olet melkein oikeassa. Seinfeldia ei voita mikään sitcom, mutta joitain varteenotettavia vaihtoehtoja on joita jaksaa katsella Seinfeldin puutteessa. Esim. Frasier ja näistä uusista How I Met Your Mother. Wake up! |
HaloOfFlies 01.03.2009 17:07:47 | |
---|
Michael Richards muuten täyttää tänä vuonna pyöreät 60 vuotta. Luulin hieman nuoremmaksi. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
öl m 03.03.2009 20:03:29 | |
---|
danny: Minun mielestäni jenkki-sitcom käytännössä kuoli siihen kun Seinfeld loppui. 2000-luvulla ei ole tehty ainuttakaan hyvää amerikkalaista komediasarjaa. Tässä kohtaa täytyy itsekin hehkuttaa Curb Your Enthusiasmia. Tipahtelee Seinfeld-fanille melko kevyesti. http://www.mikseri.net/users/?id=85003 |
kk80 03.03.2009 21:29:23 | |
---|
öl m: Tässä kohtaa täytyy itsekin hehkuttaa Curb Your Enthusiasmia. Tipahtelee Seinfeld-fanille melko kevyesti. Wikipedian perusteella vaikuttaa kiinnostavalta. Tietääkö kukaan löytyykö suomiteksteillä? Ainakaan cdonissa ei ollut tarjolla... Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
juuso a 03.03.2009 23:29:58 | |
---|
öl m: Tässä kohtaa täytyy itsekin hehkuttaa Curb Your Enthusiasmia. Tipahtelee Seinfeld-fanille melko kevyesti. Ai niin.. Toihan on kanssa helkkarin hyvä sarja. Wake up! |
kingdom 04.03.2009 01:08:59 | |
---|
juuso a: Ai niin.. Toihan on kanssa helkkarin hyvä sarja. Kevyesti parempi kuin Seinfeld, mikä on aika paljon sanottu. Toivottavasti tulee vielä lisää jaksoja. |
öl m 05.03.2009 17:19:52 | |
---|
kingdom: Toivottavasti tulee vielä lisää jaksoja. 7. kausi tulee ymmärtääkseni vielä tämän vuoden puolella ulos Ameriikassa. Odottavan aika on pitkä... http://www.mikseri.net/users/?id=85003 |
öl m 06.03.2009 11:08:55 | |
---|
http://www.mikseri.net/users/?id=85003 |
juuso a 06.03.2009 14:36:19 | |
---|
Wake up! |
HaloOfFlies 05.11.2009 16:10:02 | |
---|
Nyt on kaudet 1 ja 2 DVD:nä hankittu. Eka kausi tulikin tänään katsottua ja vaikka se ei niin kauhean hyvä olekaan, niin kyllä sieltäkin helmiä löytyy. Esim. kyttäyskeikkajakso on aivan timantti. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
jassi 14.01.2010 14:34:11 | |
---|
Tilasinpa just Seinfeld Monsterboxin hintaan 99e nettikaupasta. Kaikki jaksot suomiteksteillä ja kaikilla mahdollisilla extroilla. Perhanan hyvät kaupat tuli tehtyä. Tuosta riittää iloa vuositolkulla! Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
juuso a 14.01.2010 15:14:02 | |
---|
jassi: Tilasinpa just Seinfeld Monsterboxin hintaan 99e nettikaupasta. Kaikki jaksot suomiteksteillä ja kaikilla mahdollisilla extroilla. Perhanan hyvät kaupat tuli tehtyä. Tuosta riittää iloa vuositolkulla! No just nyt perkele löytyy tommonen kun meikältä puuttuu enää 4 yksittäistä kautta jotka maksaa yli puolet tosta. One. |
jassi 14.01.2010 15:24:06 | |
---|
Auts=) Juu kyllä oli huikeita hintaeroja noissa kun jossain firmoissa tuo paketti maksoi jotain 230e ja tosiaan aikani kun googletin niin löytyi dvdnet mistä tuo 99e tarjous pläjähti ruutuun. Välittömästi piti vingutella. Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
SiwamieS 14.01.2010 16:30:07 | |
---|
Amazon.co.uk:sta lähtee muuten vielä halvemmalla, 86 euroa postikuluineen. I wanna see movies of my dreams |
jassi 14.01.2010 16:43:33 | |
---|
No perkale! No menköön se parikymppiä kotimaisille yrittäjille kannustukseksi. Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
markkuliini 14.01.2010 17:04:18 | |
---|
juuso a: No just nyt perkele löytyy tommonen kun meikältä puuttuu enää 4 yksittäistä kautta jotka maksaa yli puolet tosta. Vitsin vitsi! Miksei ne koskaan satu julkaisemaan sitä halpaa koko boksia ensin, ja sitten vasta ne kalliit yksittäiset kaudet? Sehän olisi paljon kätevämpää! Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
markkuliini: Vitsin vitsi! Miksei ne koskaan satu julkaisemaan sitä halpaa koko boksia ensin, ja sitten vasta ne kalliit yksittäiset kaudet? Sehän olisi paljon kätevämpää! Niin mistähän lie johtuu ;) One. |
Veikko 14.01.2010 17:22:30 | |
---|
danny: Minun mielestäni jenkki-sitcom käytännössä kuoli siihen kun Seinfeld loppui. 2000-luvulla ei ole tehty ainuttakaan hyvää amerikkalaista komediasarjaa. Curb Your Enthusiasm pääsi mielestäni samalle tasolle Seinfeldin kanssa. Toivottavasti se nähdään joskus normikanavilla. - Lopeta itsesi - Jaakko 2,5 vee |
markkuliini 14.01.2010 17:25:51 (muokattu 14.01.2010 17:38:19) | |
---|
Veikko: Curb Your Enthusiasm pääsi mielestäni samalle tasolle Seinfeldin kanssa. Toivottavasti se nähdään joskus normikanavilla. Mulla oli pari ekaa kautta. Olen suurin Sienfeld fani, mutta Curb ei muistaakseni naurattanut kertaakaan. Kyynisyys meni ihan liikaa yli, ja juonissa oli liikaa sellaista deux ex machina-tyylisiä epäuskottavia järjestettyjä tilanteita. Olin tosi pettynyt sarjaan. Nousiko taso myöhemmin? Edit: Deux ex machina on ehkä huonosti kuvaava. Tarkoitin sellaisia kohtauksia jossa esim.toivotaan että just joku tietty henkilö ei sattuisi paikalle kun on vähän nolo tilanne, ja epätodennäköistähän se onkin, mutta, VOI EI, just se henkilö tietenkin sattuu paikalle. Seinfeldissä oli paljon tätä myös, mutta ne eivät olleet käsikirjoituksen kulmakivi. Curbissa musta tuntui että melkein koko homma perustuu siihen. Itse asiassa sekä Curbissa ja Seinfeldissä oli paljon nolouteen liittyviä juonia, ja kun niitä alkaa ajattelemaan niin moni sen kaltainen katastrofikierre olisi tosielämässä helposti katkaistu, vain sanomalla vaikka "sori, olen hupsu, en nyt just muista sun nimeä". Sarjoissa tilanteet sai ihan hirveitä mittasuhteita, kun kukaan ei uskalla tunnustaa mitään. :) Kertoo varmasti paljon Larry Davidin sielunelämästä... Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
Veikko 14.01.2010 17:33:51 | |
---|
markkuliini: Mulla oli pari ekaa kautta. Olen suurin Sienfeld fani, mutta Curb ei muistaakseni naurattanut kertaakaan. Kyynisyys meni ihan liikaa yli, ja juonissa oli liikaa sellaista deux ex machina-tyylisiä epäuskottavia järjestettyjä tilanteita. Olin tosi pettynyt sarjaan. Nousiko taso myöhemmin? Heh, mun mielestä juuri noi ekat kaudet oli parhaimpia. Mää kyllä tykkäsin. - Lopeta itsesi - Jaakko 2,5 vee |