Aihe: Tony Halme R.I.P.
1 2 3 4 5 6 711 12 13 14 15
Landola59
13.01.2010 22:33:22
dazed: Rehellinen?

Monesti kielsi jyrkästi huumausaineet ja ryyppäyksen, silti aina näistä narahti. 2 kertaa poliisi takavarikoi luvatoman aseen ja aina hommas uuden. Vaalikiertueella kehui retosteli, ettei käytä eduskunnan taksietua silti oli 2006 yksi eniten eduskunnantaksietua käyttävistä vaikka oli poissa töistä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tony_Halme

Kaveri puhu nyt itestään, nääsnääs.
Sikainfluenssa.fi - Sikainfluenssarokotteen valmistaja GlaxoSmithKline on testannut rokotetta eläinkokeilla. Eläinkokeissa hyväksikäytettiin yksinomaan frettejä.
M.i.k.key
13.01.2010 22:38:01 (muokattu 13.01.2010 22:40:09)
hvinnamo: FB:ssä on uusi ryhmä:Iltalehti boikottiin, kunnes Hazard saa kenkää! Nyt jo 3122 jäsentä.Mä liityin heti.

Siellä on myös ryhmä: Iltalehti boikottiin, jos Hazard saa kenkää.

Enpä sano muuta kuin että jos johonkin pitäisi liittyä niin liittyisin jälkimmäiseen. Mutta lopputulos on kuitenkin takuuvarmasti se että boikottiin ei tarvitse ryhtyä.
möllisty
Landola59
13.01.2010 22:45:48
Musiikkia korville: Kuten Landola tossa totes, niin puhuin itestäni, että oon rehellinen.

Tohon loppuun sanon sen verran, minkä tossa jo aiemminkin oon sanonut, että mä en puolusta ollenkaan noita Halmeen loppuaikojen juttuja. Mä kunnioitan sen tiettyjä saavutuksia ja varsinkin siinä valossa, kun se nousi kaikkeen tuohon erittäin (!!!!) rankoista olosuhteista.

Aamen ja kippis, tähän argumenttiin yhdyn näin viimeisenä. Paskoja kommentteja saatan esittää vain tästä edespäin.
Sikainfluenssa.fi - Sikainfluenssarokotteen valmistaja GlaxoSmithKline on testannut rokotetta eläinkokeilla. Eläinkokeissa hyväksikäytettiin yksinomaan frettejä.
Tankero
13.01.2010 22:46:59
Musiikkia korville: Kuten Landola tossa totes, niin puhuin itestäni, että oon rehellinen.

Tohon loppuun sanon sen verran, minkä tossa jo aiemminkin oon sanonut, että mä en puolusta ollenkaan noita Halmeen loppuaikojen juttuja. Mä kunnioitan sen tiettyjä saavutuksia ja varsinkin siinä valossa, kun se nousi kaikkeen tuohon erittäin (!!!!) rankoista olosuhteista.

Mistä taisi äitinsä joskus mainita, että Tony hiukan liiotteli.
Humppajyrä
hvinnamo
13.01.2010 22:49:59 (muokattu 13.01.2010 22:52:22)
M.i.k.key: Siellä on myös ryhmä: Iltalehti boikottiin, jos Hazard saa kenkää.

Enpä sano muuta kuin että jos johonkin pitäisi liittyä niin liittyisin jälkimmäiseen. Mutta lopputulos on kuitenkin takuuvarmasti se että boikottiin ei tarvitse ryhtyä.

Mä en o ennenkään miestenvihaaja-lesbo-feministi-ämmistä tykänny.Jos sä tykkäät niin otan osaa. :)
Edit: ja onhan se Hasardi vai mikä se oli aika vitun ruma niinkuin naiseks...vai onko??
Landola59
13.01.2010 22:52:23 (muokattu 13.01.2010 22:53:16)
hvinnamo: Mä en o ennenkään miestenvihaaja-lesbo-feministi-ämmistä tykänny.Jos sä tykkäät niin otan osaa. :)

ei niistä tykkääkään ku miestenvihaaja-lesbo-feministi-ämmät.

e. ja mitä sun viimeiseen kommenttiin tulee, kauneus on katsojan silmissä. joskus perssilmässä. ;)
tarmo
13.01.2010 22:53:16
hvinnamo: Mä en o ennenkään miestenvihaaja-lesbo-feministi-ämmistä tykänny.Jos sä tykkäät niin otan osaa. :)
Edit: ja onhan se Hasardi vai mikä se oli aika vitun ruma niinkuin naiseks...vai onko??

Ja ajassa 22.53 saavutettiin mnetin virallinen taso. Jälleen :)

Hjuvat yöt, mä meen nyt nukkumaan.
"kentillä tavataan, veljet". Hihhii...
Landola59
13.01.2010 22:53:51
tarmo: Ja ajassa 22.53 saavutettiin mnetin virallinen taso. Jälleen :)

Kesti yllättävän kauan. Ötyjä. Kauniita unia ja Halmen kuvia.
M.i.k.key
13.01.2010 22:54:11 (muokattu 13.01.2010 22:57:02)
tarmo: Ja ajassa 22.53 saavutettiin mnetin virallinen taso. Jälleen :)

Jep, ei siinä kauaa menny.
Ja mahtavat päätelmät tehtiin jo ties mistä mieltymyksistä ja millaisista naisista diggaa. Kolumni oli vain mielestäni hyvä, ihan sama minkälainen ihminen sen on kirjoittanut.
möllisty
Lennu
13.01.2010 22:56:46

Mikäs vika niissä nyt on? Oikeessahan ne aina on, miehet on ihan perseestä. Ja naiset ja eläimet ja kaikki.
[kokarek: En kehtaa tuhlata aikaani niiden kommentointiin kun et sinäkään ollut tuhlannut aikaa niiden säveltämiseen.]
hvinnamo
13.01.2010 23:07:45
M.i.k.key: Siellä on myös ryhmä: Iltalehti boikottiin, jos Hazard saa kenkää.

Vähänpä näkyy olevan kannatusta tolla "jos" ryhmällä...225 jäsentä."Hasardin vastaisessa" ryhmässä 3401 jäsentä.Ihan vaan tilastotietona.
M.i.k.key
13.01.2010 23:08:59
hvinnamo: Vähänpä näkyy olevan kannatusta tolla "jos" ryhmällä...225 jäsentä."Hasardin vastaisessa" ryhmässä 3401 jäsentä.Ihan vaan tilastotietona.

Jep, tiedetään. Laskepa samaan syssyyn järkevien seinäkirjoitusten määrä molemmista ryhmistä.
möllisty
Lennu
13.01.2010 23:09:16

hvinnamo: Vähänpä näkyy olevan kannatusta tolla "jos" ryhmällä...225 jäsentä."Hasardin vastaisessa" ryhmässä 3401 jäsentä.Ihan vaan tilastotietona.

Kinkkuniskat on jonossa liittymässä. Pubin nettikoneella.
[kokarek: En kehtaa tuhlata aikaani niiden kommentointiin kun et sinäkään ollut tuhlannut aikaa niiden säveltämiseen.]
Landola59
13.01.2010 23:09:50
M.i.k.key: Jep, tiedetään. Laskepa samaan syssyyn järkevien seinäkirjoitusten määrä molemmista ryhmistä.

Kirjoittajien vai lukijoiden näkökulmasta?

se on vähä niinku 6:9
hvinnamo
13.01.2010 23:12:43 (muokattu 13.01.2010 23:22:23)
M.i.k.key: Jep, tiedetään. Laskepa samaan syssyyn järkevien seinäkirjoitusten määrä molemmista ryhmistä.

Ainakin muutama osu silmään... :D
edit: enhän mä tietenkään voi nähdä niitä sun ryhmän kirjoituksia,koska en kuulu siihen...mutta sä voit nähdä ne toiset vai??
M.i.k.key
13.01.2010 23:13:54
Landola59: Kirjoittajien vai lukijoiden näkökulmasta?

se on vähä niinku 6:9

Okei, olisi pitänyt sanoa asiallisten kirjoitusten määrä.
Järkevät kirjoitukset voi käydä laskemasta täältä:
http://fi.wikiquote.org/wiki/Tony_Halme

I'll get my coat...
möllisty
Landola59
13.01.2010 23:14:36
M.i.k.key: Okei, olisi pitänyt sanoa asiallisten kirjoitusten määrä.
Järkevät kirjoitukset voi käydä laskemasta täältä:
http://fi.wikiquote.org/wiki/Tony_Halme

I'll get my coat...

Eii.... Ei wikipediaa tähän. katoaa viiminenkin uskottavuus.
M.i.k.key
13.01.2010 23:15:43
Landola59: Eii.... Ei wikipediaa tähän. katoaa viiminenkin uskottavuus.

toi onkin wikiquote.
möllisty
Landola59
13.01.2010 23:19:34
M.i.k.key: toi onkin wikiquote.

Wikiquote, wikipedia ja hikipedia oikeastaan yhtä luotettavia tiedonlähteitä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)