Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Demostudio »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fallmost : Slow (Rock/Pop)
1
Demostudio
25.12.2009 14:36:04
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin nimi: Fallmost
Kappaleen nimi: Slow
 
Genre: Rock/Pop
 
URL: http://myspace.com/fallmost (Mp3)
 
Julkaisimme tuoreen Uncut-Ep:mme Myspacessa avausraita Slow:n johdolla. Kiekko on ensimmäinen demomme, joten kiinnostaa kovasti kuulla, miltä se teidän korviinne soundaa :)
 
Etenkin genre-määrittelyjä ja mieleen tulevia vastaavantyyppisiä bändejä olisi hauska kuulla, koska omaa musiikkia on vaikea nähdä laajemmasta perspektiivistä.
 
Täällä ei näytä olevan suuren suurta kommentointikulttuuria, joten jokaista kommenttia vastaan lupaan arvioida jonkun muun tuotoksen! You watch my back, I'll watch yours, vai miten se meni. Hauskaa joulua kaikille.
 
Nordwald
13.01.2010 13:05:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kommentoin nyt itse paria muuta kappaletta, joten kainosti otan oikeudekseni nostaa tätä omaa viestiä ketjussa :) Mitä nöyrimmin toivon jonkinlaista palautteentynkää viisailta muusikoidenpistenettiläisiltä.
 
Slow muuten soi eilen YleX:n X-ryhmässä viikon Kellarinostona. Kertokaa, oliko se oikeutettua :)
 
Kiitos!
 
carmake
13.01.2010 21:04:30 (muokattu 13.01.2010 21:09:07)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin,
 
soundimaailma vaikuttas olevan mietitty melko tarkkaan, mistä tuli heti valmiin olonen tunne bändistä. Mikään ei häiritse, laulajan ääni on miellyttävän 'rushmainen' ja jotenkin mukavan letkeä ote biisissä.
 
Olis kiva kuulla kunnon laadulla joku biisi, myspace tahtoo syödä aika paljon soundia, grrr....
 
Kuvittelenko, vai kuulostaako bändi ulkomaalaiselta?!? Ainakin mulle tuli kansainvälinen meno väkisin mieleen ja sehän on pelkästään hyvä asia. Hieman menee ohi mun musamaun, mutta jotenkin voisin kuvitella, että tälle bändille löytyy erittäin paljon kuuntelijoita.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku «
Säännöt «