Aihe: Yleistä keskustelua hiuksista
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1017 18 19 20 21
Tande
07.11.2009 17:50:54
tcitc: Olipa taas järkeä mennä parturiin. Oisin mieluummin pitäny vaikeasti aseteltavan turani kun ottanut tilalle tän liian lyhyen siilinperseen. Mikähän siinä on että jos sanoo parturille ettei saa olla liian karsitun näkönen ja hiuksia pitää olla korvien päällä niin eikös se jätä pari haiventa jotka yltää puol senttiä korvan päälle jossain kohin korvaa. Keesikin piti tulla, nii hyvä että saa ees mitään näkyvää keesiä aikaseks. Menin siks pitkillä hiuksilla parturiin et niitä vois hyödyntää jotenkin nii eikun kaikki vaan lyhkäseks aargh...

Jopas helpotti. Not.

Hmps.

Voimia sinulle. Kyllä ne kasvaa takaisin.. :-)
ballfish
07.11.2009 19:22:59
tcitc: Olipa taas järkeä mennä parturiin. Oisin mieluummin pitäny vaikeasti aseteltavan turani kun ottanut tilalle tän liian lyhyen siilinperseen. Mikähän siinä on että jos sanoo parturille ettei saa olla liian karsitun näkönen ja hiuksia pitää olla korvien päällä niin eikös se jätä pari haiventa jotka yltää puol senttiä korvan päälle jossain kohin korvaa. Keesikin piti tulla, nii hyvä että saa ees mitään näkyvää keesiä aikaseks. Menin siks pitkillä hiuksilla parturiin et niitä vois hyödyntää jotenkin nii eikun kaikki vaan lyhkäseks aargh...

Jopas helpotti. Not.

Hmps.

Hoho. Hajoa siihen jos istut tuppisuuna penkissä ja sanot lopuksi että joo tää on hyvä,
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
tcitc
08.11.2009 14:25:34
ballfish: Hoho. Hajoa siihen jos istut tuppisuuna penkissä ja sanot lopuksi että joo tää on hyvä,

No ei sitä kehtaa alkaa julkisilla paikoilla valittelee. Kyllähän näihin alkaapi jo tottua mutta pitääpä valita parturi ens kerralla paremmin. Samassa puljussa oikeastaan on parturi joka leikkas kahesti aiemminkin niin erehyin luulemaan että siellä kuunnellaan hyvin ohjeita.
Amateurs built Titanic, professionals built the ark.
Petzku
12.01.2010 21:00:48
Huomenna lähtee letti, kytenyt jo hetken aikaa, että voisi leikkuuttaa. Nyt ehkä joku 40 sentin reuhka.
Metal Up Your Ass!
Heka123
12.01.2010 22:39:05
Petzku: Huomenna lähtee letti, kytenyt jo hetken aikaa, että voisi leikkuuttaa. Nyt ehkä joku 40 sentin reuhka.

Älä hyvä mies tee sitä! Menee monta vuotta tuohonkin asti kasvattaa! Kadut vielä päätöstäsi!
Lasketaanko viina musiikkitarvikkeeksi? - kassper Musiikkimakuni on outo, mutta itsehän olen täysin normaali
papitsu
12.01.2010 22:48:27 (muokattu 12.01.2010 22:48:48)
Välillä tekisi kyllä niin kovasti mieli vetästä kaljuksi, mutta sitten sitä tajuaa miettiä toisenkin kerran. Sen verran vituttaisi kasvatella uudestaan hiusta, että ei kehtaa. Ihan vittuillakseen voisi kyllä leikata hiukset, kun astun palvelukseen - siviili- sellaiseen, toki.
Mielipiteeni on fakta.
MaD PiAnIsT
04.05.2010 21:36:49

Huom! Olet kirjoittamassa yli 111 päivää vanhaan ketjuun!

Mitäs sitten.

Tänään lähti hiukset, edellisestä parturikäynnistä oli kulunut 2 ja vuotta. Nyt on lyhyet, muttei siilit. Erittäin lyhyet. Olipa jännä käydä suihkussa kun ei pesuun mennyt kuin noin 10 sekuntia ja ulos tultaessa ja kuivatessa letti oli parin pyyhkäsyn jälkeen kuiva. Ei kyllä ole ikävä niitä entisiä takkujen selvittelyjä:D
"Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa
-Lassi-
10.05.2010 18:58:54
Pari vuotta ollu mulla tämmönen pidempi tukka. Nyt se ulottuu vähän olkapäiden yli. Ylihuomenna lähtee 3/4 veks. Suunnitelmissa semmonen tukka kun Anselmolla taikka Pattonilla oli joskus taannoin 90-luvulla.

http://www.youtube.com/watch?v=sgjEskXdjRs
All Reggae
10.05.2010 19:41:16

Mieleeni juolahti että 19 vuoden aikana tasan yksi henkilö on leikannut hiukseni. Pikkupoikana oli semmonen lepposa kotiparturi hällä, jossa oli mukava käydä leikkauttamassa tukka...nyt sitten on keskellä kaupunkia salonki ja vielä suosittu semmonen. Onneksi on rastat ni ei tarvi parturissa käydä.
Shadow Dragon
23.05.2010 21:10:47
Hevilettiä kasvattamassa, nyt jtn 16cm pitkät.
Etsitään kiinnostuneita soittajia kuopion alueelta bändiin.
Michelle
24.05.2010 15:52:42 (muokattu 24.05.2010 15:53:17)
Musta jotenkin tuntuu, mulla on että liian vähän hiuksia tjsp., sillä aina kun ne on harjattu tai muuten vain suorina, ne näyttää jotenkin typeriltä, ja "ohuilta". Itse haluaisin paksummat tai tuuheammat hiukset, jonka seurauksena teen aina aamuisin sen operaation että pesen hiukset semisti takkuun, (jotta ne näyttäisivät isommilta), ja kun ne ovat kuivuneet, siistin takkuja hieman päältä etten näytä täysin rölliltä. Nykyään en tosin onnistu tuossakaan kunnolla, hiuksista tulee liian takkuiset tai suorat joistain kohdista, ja olen menettänyt paljon hiuksia joidenkin takkujen takia. En tiedä pitäisikö mennä kysymään kampaajalta apua, että saisinko enää kasvatettua lisää hiuksia itselleni mitenkään järkevämpi vai pitäiskö suoraan vetää lyhyeksi että voisin alottaa kasvatuksen kokonaan alusta. Lyhyet hiukset/kalju ei kyllä yhtään sovi ulkonäkööni/ulkomuotooni/tyyliini, joten käyttäisin kyllä peruukkia jonkun aikaa... Pisimmät hiukset on jotain 45cm~, sit osa on kai 35cm~ ja niitä katkenneita lyhyempiäki hiuksia löytyy...

e: nii ja oon mies, nickistä huolimatta :DD
Jesve
31.05.2010 23:28:12

Noh, tänään tuli käytyä sitten parturissa. Vedettiin semipitkästä lyhyeeseen malliin. Onhan se mukavaa, et hiukset ei mene silmiin, mut mä vaan näytän hölmöltä lyhkäsillä hiuksilla :D
Aye!
PlaneettaKaravaanari
01.06.2010 14:25:57
Kävin n. 1kk sitten parturissa ja pitkän aikaa näytti omasta silmästä, että on leikattu jotenkin oudosti perseelleen, mutta nyt pääs siihen hyvään pituuteen (hiukset menee reilusti korvan päältä) niin näyttää taas aika hyvältä. Jes!
tepeh
01.06.2010 22:09:10
Player95: Hevilettiä kasvattamassa, nyt jtn 40cm pitkät.

Virhe liian mitä lie jne
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
Commoni
01.06.2010 22:33:01
Tommoset vähän puolipitkiä pidemmät nää mun haituvat tässä päässä on. Tupeeraan semmoseks pörröseks, glamglam ja sillee juunov? Tälllähetkel tummanruskeet mut kelasin et voisin vetää mustaks ja sit joko punasia tai valkeita raitoja.
Kimalletta, kaljaa ja rokkenrollia
Shadow Dragon
05.06.2010 15:53:40
Joku virhe, mulla lukee tossa että 16 cm pitkät.
tsugaru
06.06.2010 09:31:41

Jopas helpotti. Not.

Tästä syystä en käy enää parturissa. Siilinperseitä on tullut liikaa kateltua käsipeilistä.
No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR
JIRPPI
06.06.2010 19:44:18
Player95: Joku virhe, mulla lukee tossa että 16 cm pitkät.

Kuka helvetti mittaa hiustensa pituuden???
tepeh
07.06.2010 08:26:57
JIRPPI: Kuka helvetti mittaa hiustensa pituuden???

Niinpä. Se kuuluupi arvioira. Ja pyöristää ylöspäin.
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)