Lego 08.05.2009 19:48:02 | |
---|
-J.-: Mikäs sie oot dissaamaan muiden musiikki makua? Eikö tääkin juttu oo jo aika selvä. Jos ei oo sulle auennu niin vaikka inferno käteen ja lukemaan. Infernon jutun luin kyllä ja lapsellista uhoahan se oli. Ei siinä, kyllä mä äänestän jaloillani (rahoillani, muut Amoralit löytyy hyllystä, tätä ei. Simple). Kunhan laitoin muutaman kolikon likoon tässä. |
Snapo 08.05.2009 20:43:57 | |
---|
Ensimmäisellä kuuntelukerralla jäi ihan hyvä maku uudesta levystä, vaikka paljoa ei kuitenkaan loppupeleissä kerennyt tarttuakaan. Propsit sävellyksille, ihan mukavia ralleja. Homma sitten kusee siihen kun ari vetää äänensä murolle. Vai en sitten tiedä oliko näihin kohtiin otettu tuuraamaan se naapurin Ville 14w. Ari kuitenkin vetää nuo muut lauluosuudet ihan kivasti. "Heavy kitarat on toinen juttu mutta ne on ohut kaulasia ja sopii lähinnä pelkkään tilitykseen." -zanteri |
Deathrace King 08.05.2009 23:00:52 | |
---|
JAK: Hohhoijaa. Miksi pitäis valittaa? Diggaako noista mainitsemistasi humppaorkestereista oikeasti joku? Mikä näitä Vaasalaisia oikein vaivaa? No tulee teiltäkin edes jotain hyvää, nimittäin Klamydia :) "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.myspace.com/thrashcreation |
Vesihiisi 08.05.2009 23:07:58 (muokattu 08.05.2009 23:10:19) | |
---|
Ikinä en ole maitoa juonut, enkä juo. Kuolen mieluummin kuunnellen bändejä, jotka eivät ole myyneet itseään. Rahisevilta vinyyleiltä mielelläni. Sellaisilta, joita ei joka jätkältä löydy. |
Lego 09.05.2009 00:15:10 | |
---|
Deathrace King: Mikä näitä Vaasalaisia oikein vaivaa? No tulee teiltäkin edes jotain hyvää, nimittäin Klamydia :) Emmä tiä, kerro sä? Ja klamydia on paska. Ei siitä sen enempää. |
Meadow 09.05.2009 00:24:36 | |
---|
Vesihiisi: Ikinä en ole maitoa juonut, enkä juo. Kuolen mieluummin kuunnellen bändejä, jotka eivät ole myyneet itseään. Rahisevilta vinyyleiltä mielelläni. Sellaisilta, joita ei joka jätkältä löydy. Eiköhän nämä mantrat ole jo kuultu. |
-J.- 09.05.2009 11:22:55 | |
---|
JAK: Emmä tiä, kerro sä? Ja klamydia on paska. Ei siitä sen enempää. Kokeile kallistaa päätäs ja kato valuuko korvasta jotain nestettä? Well, fuck you too! Goodnight's the one I choose, for you.
Sentenced - Excuse me while I kill myself |
|
Burn 12.01.2010 22:26:20 | |
---|
"Kristinuskon vastaisuuden lisäksi Benton on kiinnostunut moottoripyöristä." |
dmntn 17.01.2010 14:51:27 (muokattu 17.01.2010 14:51:48) | |
---|
Saat banaanin, jos et käytä hymiöitä.
Paskakitaristit #7 |
bubu 18.01.2010 08:53:46 | |
---|
There is a very fine line between "hobby" and "mental illness". |
arskavaa 30.04.2010 13:06:12 | |
---|
|
marg1ze 17.02.2011 12:47:54 | |
---|
|
Finzh 18.02.2011 10:53:55 | |
---|
heti kiinnostaa kun palaavat vanhaan tyyliin, eli ei koskaan! |
Burn 18.02.2011 11:21:36 | |
---|
Finzh: heti kiinnostaa kun palaavat vanhaan tyyliin, eli ei koskaan! NII! "Kristinuskon vastaisuuden lisäksi Benton on kiinnostunut moottoripyöristä." |
Jokkis 19.02.2011 09:41:53 | |
---|
Tässä itekin olen alkanut tutustumaan kyseiseen bändiin ja kyllä vanhempi tavara potkii paljon paremmin. Ei siitä pääse mihinkään. Sellainen biisi kuin Showdown jäi aika hyvin mieleen kun kuuntelin youtubesta. Jotenkin itekin toivosin, että palaisivat vanhaan tyyliin mutta välimuoto näiden kahden tyylin välillä lienee jo sekin mahdotonta. Pelkään pahaa, että menevät vain entistä kevyempään suuntaan. |
Aresius 19.02.2011 10:46:37 | |
---|
Jokkis: Tässä itekin olen alkanut tutustumaan kyseiseen bändiin ja kyllä vanhempi tavara potkii paljon paremmin. Ei siitä pääse mihinkään. Sellainen biisi kuin Showdown jäi aika hyvin mieleen kun kuuntelin youtubesta. Jotenkin itekin toivosin, että palaisivat vanhaan tyyliin mutta välimuoto näiden kahden tyylin välillä lienee jo sekin mahdotonta. Pelkään pahaa, että menevät vain entistä kevyempään suuntaan. Niin no... Studioblogissa bändin jätkät puhuu 9 minuuttisesta levynavaajasta ja jossain 200bpm paremmalla puolella huitelevesta deathmetalbiisistä sen rokkaavamman matskun seassa (joka sekin on erittäin laadukasta). Ei mun mielestä kuulosta kauheasti kevyempään suuntaan menolta. Ja tuolla blogissakin sanotaan suoraan että Ari on vetänyt aika paljon ördää tuolle tulevalle levylle. "Parempi nyrkki perseessä kuin asua Lohjalla" - Vihdin Kuningas |
Finzh 19.02.2011 18:33:56 | |
---|
Aresius: Niin no... Studioblogissa bändin jätkät puhuu 9 minuuttisesta levynavaajasta ja jossain 200bpm paremmalla puolella huitelevesta deathmetalbiisistä sen rokkaavamman matskun seassa (joka sekin on erittäin laadukasta). Ei mun mielestä kuulosta kauheasti kevyempään suuntaan menolta. Ja tuolla blogissakin sanotaan suoraan että Ari on vetänyt aika paljon ördää tuolle tulevalle levylle. Ari ördää ei hyvää päivää! taidanpa hirttää itseni nyt... |
Meadow 19.02.2011 18:34:56 | |
---|
Amoral on niin hauska ja ironinen bändi |
Aresius 19.02.2011 19:59:13 | |
---|
Finzh: Ari ördää ei hyvää päivää! taidanpa hirttää itseni nyt... Oletko sä kuullut sen örisevän kertaakaan? Itse olen kerran keikalla kuullut ja korisi mun korviin erittäin hyvin. Muutenkin kaiffari on livelaulajana suhteellisen kovalla tasolla. Tuosta vaikka vanhempaa tuotantoa http://www.youtube.com/watch?v=aHDJ9_kJezc tai tämä http://www.youtube.com/watch?v=K_B9sbFPM5MVituttaako sua vaan se että laulaja sattuu olemaan Ari Koivunen? Jos se oliskin joku muu joka vetäis samalla tyylillä Amoralin keulilla niin valittaisitko sä? For real, ihan ihme itkemistä. "Parempi nyrkki perseessä kuin asua Lohjalla" - Vihdin Kuningas |