Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rockbass Streamerit 111e musicstorelta
1 2
trih
10.01.2010 17:55:29 (muokattu 10.01.2010 17:57:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siellä on 5-kielistä nauhatonta ja nauhallista ym ym. Nämä on nähtävästi 1-mikkisiä versioita eli ilmeisesti kaikista halvin sarja. Ku ois rahhoo. Pikkasen kaasuttaa...
Esim:
http://www.musicstore.com/en_EN/EUR … e-PU-Black-Stain/art-BAS0004502-000
 
Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
kojones
10.01.2010 18:13:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähiin on valikoima käyny. Punainen femma lähti silti tulemaan.
 
J.Hollström
10.01.2010 19:47:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No jummi jammi. Kyllä on warren hinnat tulleet alas.
 
sirdickyj
10.01.2010 19:53:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Hollström: No jummi jammi. Kyllä on warren hinnat tulleet alas.
 
niimmut ku Kalle-Juhani ja Börje meni Kalle-lehden lukijamatkalle Mallorcalle, alko stoori heti aseistariisuvalla lainilla "kyllä on huorat halpoja"
 
Tiukempaa linjaa
okabass
10.01.2010 20:35:48 (muokattu 10.01.2010 20:37:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mukava kuulla, että Warwickit ovat saavuttamassa oikean, todellisen hintatasonsa.
 
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
kojones
11.01.2010 20:35:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

okabass: Mukava kuulla, että Warwickit ovat saavuttamassa oikean, todellisen hintatasonsa.
 
http://www.musicstore.com:80/en_EN/ … Black-Highpolish/art-BAS0004505-000
 
Tässä vielä parempi ainakin nyt, 0€.
 
Tuli viestiä etteivät pysty miunkaan bassoa toimittamaan. Mitähän ne oikein sählää siellä.
 
pekezu
11.01.2010 22:39:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

okabass: Mukava kuulla, että Warwickit ovat saavuttamassa oikean, todellisen hintatasonsa.
 
Eihän noilla itäruiskuilla ole warwickin kanssa sen enempää tekemistä kuin Squiereilla on Fenderin kanssa.
 
"Kiireessä ei tule kuin kusipäisiä lapsia."
hollstro
11.01.2010 23:04:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekezu: Eihän noilla itäruiskuilla ole warwickin kanssa sen enempää tekemistä kuin Squiereilla on Fenderin kanssa.
 
Squier on Fenderin merkki, ja Japanissa 82-83 tehdy Sgujut ovat parhaat Fenderit sitten 60-luvun.
 
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
okabass
12.01.2010 01:28:25 (muokattu 12.01.2010 01:31:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollstro: Squier on Fenderin merkki, ja Japanissa 82-83 tehdy Sgujut ovat parhaat Fenderit sitten 60-luvun.
 
Juurikin näin. Ottaisin koska tahansa ilman muuta 80-luvun alun Squerin (tosin minulla on jo), jos vaihtoehtona olisi vaikka saman ajan 7ender.
Nuo Squjut on tehty originaalipiirrustuksista, ja sen ajan Amerikan 7endereitten pykääjät olivat aivan äimänä niiden laadusta. Eräs totesi jotenkin, että tähän he Ameriikassa yrittivät päästä.
 
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
pekezu
12.01.2010 01:33:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollstro: Squier on Fenderin merkki, ja Japanissa 82-83 tehdy Sgujut ovat parhaat Fenderit sitten 60-luvun.
 
No tätä mä vähän tässä hain, että Rockbass on Warwickin merkki, mutta eipä noita Rockbasseja ole laiteltu koskaan samalle viivalle Warwickin kanssa, niinkuin ei esim. nykyisiä Squiereita laitella fendereiden kanssa. Tai ainakaan noita affinityjä sun muita. Wanhat squierit on eri juttu, noi JV- mallit etenkin. Mutta viittasin tohon okan kommenttiin, että nyt on Warwickit oikeissa hinnoissa. Ettei joku erehdy luulemaan että nyt on ne saksanwarret halvennuksessa.
 
"Kiireessä ei tule kuin kusipäisiä lapsia."
okabass
12.01.2010 01:40:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekezu: ... Mutta viittasin tohon okan kommenttiin, että nyt on Warwickit oikeissa hinnoissa. Ettei joku erehdy luulemaan että nyt on ne saksanwarret halvennuksessa.
 
Se oli vain sarkasmiani. Ei kannata kenenkään kiihdyttää veritulppaa itselleen.
 
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
Maisteri
12.01.2010 02:02:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollstro: Squier on Fenderin merkki, ja Japanissa 82-83 tehdy Sgujut ovat parhaat Fenderit sitten 60-luvun.
 
Joo, näinhän ne kaikki väittää noista JV-Squiereista. Tulipa kerran itekin jossain osto- ja myyntiliikkeessä JV-Presaria pikaiseen akustisesti hiplailtua, ja olihan vain äkkiseltään todella mainion tuntuinen soitin. Hintaakin taisi olla jotain lähemmäs 700e, muistaakseni.
 
Vasta hommasin Squier Classic Vibe Telen sähkökitaraksi. Hintaa vajaa kolmasosa jenkkifenkkuun verrattuna, noin puolet meksikaaneihin verrattuna. Parissa musaliikkeessä tehtyjen eri telecasterien testeissä tuo Skuju oli selvästi miellyttävin soittotatsiltaan ja saundiltaan. Pesi selvästi jopa nuo jenkkistankut. Jotenkin mukavasti lämpimämpi/muhkeampi/pyöreämpi saundikin ja oikein hyvä sustain. Ja kun virittimetkin pitää vireen oikein hienosti, niin mikäs siinä. Nyky-Skujutkin voi siis olla todella hyviä. Ihan Fenderienkin veroisia, ainakin tässä CV-Telen tapauksessa.
 
http://www.myspace.com/thegeorgedoubleuse http://www.thegeorgedoubleuse.com
Visakoivu
12.01.2010 10:41:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maisteri:
Vasta hommasin Squier Classic Vibe Telen sähkökitaraksi. Hintaa vajaa kolmasosa jenkkifenkkuun verrattuna, noin puolet meksikaaneihin verrattuna. Parissa musaliikkeessä tehtyjen eri telecasterien testeissä tuo Skuju oli selvästi miellyttävin soittotatsiltaan ja saundiltaan. Pesi selvästi jopa nuo jenkkistankut. Jotenkin mukavasti lämpimämpi/muhkeampi/pyöreämpi saundikin ja oikein hyvä sustain. Ja kun virittimetkin pitää vireen oikein hienosti, niin mikäs siinä. Nyky-Skujutkin voi siis olla todella hyviä. Ihan Fenderienkin veroisia, ainakin tässä CV-Telen tapauksessa.

 
Tähän yhdyn. Itse hommasin tuon Classic Vibe Telen muutama kuukausi sitten ja on kyllä hyvä peli. Sitä ennen soittelin muutamat reenit Highway-sarjan Telellä ja kyllä ainkin meikäläisen käteen tuo Classic Vibe sopii paremmin. Ja pikainen testi Classic Vibe Presarilla vahvisti kuvaa Squierin Classic Vibe sarjasta.
 
-"Mikäs mies te oikein olette?" -"Setämies."
J.Hollström
12.01.2010 11:11:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Visakoivu: Tähän yhdyn. Itse hommasin tuon Classic Vibe Telen muutama kuukausi sitten ja on kyllä hyvä peli. Sitä ennen soittelin muutamat reenit Highway-sarjan Telellä ja kyllä ainkin meikäläisen käteen tuo Classic Vibe sopii paremmin. Ja pikainen testi Classic Vibe Presarilla vahvisti kuvaa Squierin Classic Vibe sarjasta.
 
Mä luulen että toi lakkaus on semmonen issue joka muodastaa mielikuvaa soittimesta nopeissa testisessioissa. Eikös noi CV:t oo lakattu kiiltäväksi kun taas HW:t on satiinilakattuja.
 
mr.bungle
12.01.2010 11:20:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollstro: Squier on Fenderin merkki, ja Japanissa 82-83 tehdy Sgujut ovat parhaat Fenderit sitten 60-luvun.
 
Ootteko JV-squjuilijat viä päässy testaan Meksikon Roadworn-sarjaa? Sitä on ainakin pirusti hypetetty viime aikoina, ja näyttäis spekseiltään olevan aika tyylipuhtaita reissueita.
 
Youtubessa tsekkailin pätkiä ja hyvältä ne ainakin niissä saundaa.
 
bassolla hanuriin
Visakoivu
12.01.2010 11:39:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Hollström: Mä luulen että toi lakkaus on semmonen issue joka muodastaa mielikuvaa soittimesta nopeissa testisessioissa. Eikös noi CV:t oo lakattu kiiltäväksi kun taas HW:t on satiinilakattuja.
 
Juu CV lakattu gloss-tyyliin ja HW satin. Mutta tuli tuolla HW Telellä tosiaan soitettua sellaiset neljä-viisi kertaa kolmisen tuntia kerrallaan, eli kyllä siinä aika hyvän tuntuman soittimeen sai. Ei huono ollut, mutta esim. vire ei tahtonut pysyä yhtä hyvin kuin tuossa Squjussa ja Squjulla se takamikin räyhäkäs Tele soundi on mun korvaan parempi. Saatan toki olla jäävi kun omasta soittimesta puhun.
 
-"Mikäs mies te oikein olette?" -"Setämies."
hollstro
12.01.2010 21:21:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mr.bungle: Ootteko JV-squjuilijat viä päässy testaan Meksikon Roadworn-sarjaa? Sitä on ainakin pirusti hypetetty viime aikoina, ja näyttäis spekseiltään olevan aika tyylipuhtaita reissueita.
 
Youtubessa tsekkailin pätkiä ja hyvältä ne ainakin niissä saundaa.

 
Juu. Olen testanut. Hyviä soittimia, vaikka toi keinotekoinen relikointi tökkää pahasti.
 
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
Maisteri
13.01.2010 11:25:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Visakoivu: Tähän yhdyn. Itse hommasin tuon Classic Vibe Telen muutama kuukausi sitten ja on kyllä hyvä peli. Sitä ennen soittelin muutamat reenit Highway-sarjan Telellä ja kyllä ainkin meikäläisen käteen tuo Classic Vibe sopii paremmin. Ja pikainen testi Classic Vibe Presarilla vahvisti kuvaa Squierin Classic Vibe sarjasta.
 
Juu, etenkin tuossa kepissä soittotatsi, varsinkin kaulan osalta, on todella kiva. Ehottomasti tatsiltaan paras sähkökitaran kaula, millä oon soittanut. Juu, noita molempia eri CV-presarejakin on tullut hiplattua liikkeissä ja hyväksi äkkiseltään todettua. Sitä 50s Presaria jopa vahvistetuna testailin, ja kyllähän ihan vakuuttavalta saundasi sähköisenäkin.
 
Juu CV lakattu gloss-tyyliin ja HW satin. Mutta tuli tuolla HW Telellä tosiaan soitettua sellaiset neljä-viisi kertaa kolmisen tuntia kerrallaan, eli kyllä siinä aika hyvän tuntuman soittimeen sai. Ei huono ollut, mutta esim. vire ei tahtonut pysyä yhtä hyvin kuin tuossa Squjussa ja Squjulla se takamikin räyhäkäs Tele soundi on mun korvaan parempi. Saatan toki olla jäävi kun omasta soittimesta puhun.
 
Erityisen hyvää vireen pitämistä oon itekin melkein jopa ihmetellyt. Ihan keikkapelinäkin on tullut jo viidellä akustisella cover-keikalla tuota käytettyä (kokoonpano: laulajia, akkari ja Tele+putkiradio) oikein miellyttävin tuloksin.
 
Jotenkin tässä on myös se ominaissoundi hieman erilainen "perusteleen" verrattuna. Tässä tuntuu olevan jotenkin sitä pyöreyttä, lämpöä ja ala-middleä enemmän, mistä ite diggaan. Ei tallamikilläkään ihan se kaikista "puukkomaisin" superterävä twang-telesaundi, vaan jotain pikkuisen muhkeampaan suuntaan. Sustainkin tuntuu olevan todella hyvä.
 
http://www.myspace.com/thegeorgedoubleuse http://www.thegeorgedoubleuse.com
L.Ruoska
17.01.2010 18:14:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin jo pistämässä kaks punaista viiskielistä tulemaan, siinä Order Now nappulaa melkein klikattuani katoin että hei mikähän toi FL oikein on. Noi onkin siis kaikki vasenkätisiä tai nauhattomia noi poistossa olevia. Ajattelin että ois voinu vaikka myydä pikkusella voitolla veke mutta aika kauan saa myydä jotain nauhattomia 5-kielisiä, aloittelijat tuskin niitä kaipailee ja pidempään soitelleet ei halua tuollaista neekerimallia.
 
Jos ois ollu tavis 4-kielisiä ni oisin ostanu vaikka kymmenen. Noistahan sais divariinkin kantamalla enemmän kun maksaa tuolla..
 
T.Nick
17.01.2010 20:24:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Leo Lindgren: Olin jo pistämässä kaks punaista viiskielistä tulemaan, siinä Order Now nappulaa melkein klikattuani katoin että hei mikähän toi FL oikein on. Noi onkin siis kaikki vasenkätisiä tai nauhattomia noi poistossa olevia. Ajattelin että ois voinu vaikka myydä pikkusella voitolla veke mutta aika kauan saa myydä jotain nauhattomia 5-kielisiä, aloittelijat tuskin niitä kaipailee ja pidempään soitelleet ei halua tuollaista neekerimallia.
 
Jos ois ollu tavis 4-kielisiä ni oisin ostanu vaikka kymmenen. Noistahan sais divariinkin kantamalla enemmän kun maksaa tuolla..

 
Ja tää tarina vissiin ois päättyny silleen, että sä olisit rikas mies..?
 
Kipu lisää kiimaa
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «