Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Funk, soul, hip hop, rap, reggae, r'n'b »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Porissa jtn studioit mihi vois mmen näyttää mihi pystyy?!?
1
Toni951
10.01.2010 16:24:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu mä haluaisin men näyttää johonki Poris oleviin studioihi mun ja mun yhtyeeni taitoi! Demo levyä olen suunnittelemassa!
 
Toni ``MC Terveyskeskus´´ Koivisto, Pori, 13
Kapane
10.01.2010 19:40:06 (muokattu 10.01.2010 19:41:09)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yo Nigga
 
Teitsi pitää eka proovaa sun skillsit niinku takapihoil ja näyttää et sä et oo mikn feikki vaan oot niinku thug vittu gangstar niinku hiffaatsä! OG nugetti yo1 Niinku onko sul joku biitti et sä voit tiputtaa vai kelaatsä et sä vedät johonki lose Urselffii uuet räbät sun niinku pitää testaa sun skillissit eka hoodis streetil niinku mis nää oikeet jäbät hengaa!!
 
Niinku vittu piis out Tupac!
 
Skenehuora jo 7,5 vuotta.
Chunga
11.01.2010 10:48:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

slipoilfan: Yo Nigga
 
Teitsi pitää eka proovaa sun skillsit niinku takapihoil ja näyttää et sä et oo mikn feikki vaan oot niinku thug vittu gangstar niinku hiffaatsä! OG nugetti yo1 Niinku onko sul joku biitti et sä voit tiputtaa vai kelaatsä et sä vedät johonki lose Urselffii uuet räbät sun niinku pitää testaa sun skillissit eka hoodis streetil niinku mis nää oikeet jäbät hengaa!!
 
Niinku vittu piis out Tupac!

 
sait plussan! rölölö
 
It's better to be driven around in a red porche - than to own one.
Rumpukapulat
11.01.2010 21:24:01
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toni951: Juu mä haluaisin men näyttää johonki Poris oleviin studioihi mun ja mun yhtyeeni taitoi! Demo levyä olen suunnittelemassa!
 
Ehän sole ko varata studioaika, mennä "näyttämään taitonsa" ja maksaa lystistä aiheutuneet kulut. Demo ois sit valmis.
 
Kapane
12.01.2010 01:34:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rumpukapulat: Ehän sole ko varata studioaika, mennä "näyttämään taitonsa" ja maksaa lystistä aiheutuneet kulut. Demo ois sit valmis.
 
Jos on rahaa saada jotain aikaan olemassa olevilla taidoilla.
 
"Oon vittu suomiräpin Sami Kapanen
Urheilija upee ku vittu Ari Vatanen
En oo mikään läski Vaatehuoneen Simo
Crewssä bouncaa Häkkinen ja Harkimo"
 
Skenehuora jo 7,5 vuotta.
tomaattiorava
15.01.2010 13:47:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitää järkee mistää studio-ajasta maksaa, tuu vaikka mun luo tän turkuu ni hoidetaa homma
 
Jos vaa pitää voksuja purkkiin saada ni säästä ne studiomassit ja osta mikki ja muut tarpeet, ei käy kovin kalliiks.
 
brn2sk8
23.01.2010 19:07:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aijaa, demon teossa on ehkä vähän turhaa hifistelyä jos meet johki proostudioo vetelee.. Pistä täällä vaa johki ilmotus että tarttisit jonkun paikan missä vois nauhottaa ja miksaa jonkunlaisen demonpökäleen. Yllä taidettiin jo yhtä mainostaa.
 
Itellänikin on nauhotuskamat ja melkolailla kaikki mitä tuut tarviin demon tekemistä varten, kyl näitä pikkuharrastelijoita jotka ihan mielenkiinnonki takia vaan jeesaa, on jokasessa kylässä.
 
Cry Baby and ask me WHY WHY
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «