SiwamieS 09.01.2010 15:52:19 | |
---|
Hi-Power: Vieläkö laitat että mikä siellä oli rikki???? No mikä ettei, en tosin muista järin spesifisti. Sieltä oli muutama pääteputki mennyt ja sitten joku yksittäinen komponentti poksahtanut sisuksista, en tosin kuolemaksenikaan muista että mikä.. ;P Huollon suoritti Wahvarikellari, ja hyvin suorittikin. I wanna see movies of my dreams |
VIPMetal 09.01.2010 21:14:00 (muokattu 09.01.2010 21:14:43) | |
---|
Joo ois kiva kuulla syy, kun kerran asiaan näin palattiin! =D Hieno nosto muuten! btw.. itellä haiskahti palaneen käryä, mutta oli pelkkä sulake, joka meni... vaihdoin pääteputket ja hyvin toimii.. sitä edelsi alempi teho päätteestä treenien ajan. Eli pääteputket oli finaalissa ja poltti sulakkeen, kai.. E: jaa siellä olikin se vastaus jo... noh ok sitten, häivyn saunaan... Tähänkö se nimi laitetaan? |
Kjukka 09.01.2010 21:21:01 | |
---|
SiwamieS: No totta mooses. Hyvin toimii. 8) E: Mitähän mä oon oikein röytänyt sen mursun kanssa tollon rapeet seitsemän vuotta takaperin. Ostin sen Kjukalta täydessä iskussa muistaakseni syksyllä 2002.. Miten mä oon muka voinut saada sen muutamassa kuukaudessa kokonaan pimeeks ja vieläpä niin että oon muka kerran ostanut siinä välissä jo uudet päättärit siihen..? Hoho. Oon ollu vissiin aika paska jätkä. Hyvä nuppi oli kyllä se. Muistaakseni. |
SiwamieS 09.01.2010 22:56:58 | |
---|
Kjukka: Hyvä nuppi oli kyllä se. Muistaakseni. Khyl. Ja on vieläkin. :) I wanna see movies of my dreams |
slapvete 10.01.2010 01:58:24 (muokattu 10.01.2010 02:18:29) | |
---|
Ah, forgetaboutit... vanha threadi, en huomannut heti... |
B-tone-flat 10.01.2010 12:36:40 (muokattu 10.01.2010 12:37:09) | |
---|
Imper: Mulla oli Jubilee combossa vähän sama juttu vuosi sitten. Tai no aluksi vahvistin alkoi 50w:lla (high-output) "rätisemään", joka varsinkin puhtaalla soundilla kuulosti kauheelta, mutta loppui kun vaihtoi 25w:lle (low-output). Sitten meni jonkin aikaa niin rätinä alkoi low-outputillakin ja hetken päästä kävi juuri noin että vahvistin pätkäisi virrat. Mites muuten, oletko laittanut vahvistimen standbylle kun vaihdat low- ja highoutin välillä? Omassa olen aina tehnyt näin. Tuskin siitä haittaa on mutta onko turhaa. This is what you want, This is what you get! |
aristoteles666 10.01.2010 12:46:59 | |
---|
on se turhaa |
ÄsJii 10.01.2010 13:29:26 | |
---|
SiwamieS: No totta mooses. Hyvin toimii. 8) E: Mitähän mä oon oikein röytänyt sen mursun kanssa tollon rapeet seitsemän vuotta takaperin. Ostin sen Kjukalta täydessä iskussa muistaakseni syksyllä 2002.. Miten mä oon muka voinut saada sen muutamassa kuukaudessa kokonaan pimeeks ja vieläpä niin että oon muka kerran ostanut siinä välissä jo uudet päättärit siihen..? Hoho. Oon ollu vissiin aika paska jätkä. Itse sain iskussa olleen jmp 2203 hajalle ekoissa treeneissä. Olen (ollut?) vielä paskenpi jätkä. |
Numb 11.01.2010 12:36:25 | |
---|
ÄsJii: Itse sain iskussa olleen jmp 2203 hajalle ekoissa treeneissä. Olen (ollut?) vielä paskenpi jätkä. Mää rikoin täydessä iskussa olleen Hiwattin kymmenessä minuutissa kotona. Oon kai siis kaikkein... Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö |
Numb: Mää rikoin täydessä iskussa olleen Hiwattin kymmenessä minuutissa kotona. Oon kai siis kaikkein... Rikoin kerran ihan avaamattoman kossupullon heti kun käteeni sen sain. Tuli turpiin suorana palautteena, eikä Jeesuskaan varmaan ollut tyytyväinen. Siitä se syöksykierre sitten lähti. |