Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Paras vahvistin, jos saisitte suunnitella?
1 2 3 4
Satu ja Tuija
10.01.2010 23:21:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oiva tumpeloinen: Täytyy olla sopivan kokoinen ja painoinen, että sillä saa hakattua joltain tajun pois.
 
Huolestumista aiheuttaa tuo "joltain"-sana.
Nöf-nöf, kot-kot, jne...
:D
 
HTMono
10.01.2010 23:22:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HeavyMachinery: Tuossa juuri äsken kuvasin sen speksit.
 
Luulen että piparin hankkimisvahvistin olisi joko helvetin iso, miehekäs ja ruskeaa nahkaa ja haisisi testosteronille tai vaihtoehtoisesti pieni, näpsäkkä ja ehkä jonkun naisihmisen mielestä söpö.
 
Kanavilla / muilla specseillä ei väliä tässä tapauksessa.
 
Fake Noir --- If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to sort it out for themselves.
aoi
10.01.2010 23:25:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sellanen vahvistin joka muuttuu toiseksi haluttaessa. Tai vaikka kahdeksi: Nyt haluan luukuttaa yhtä aikaa fenkkua ja mesaa. Nyt Diezel, huomenna VHT.
 
HeavyMachinery
11.01.2010 00:19:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

heikkimononen: Luulen että piparin hankkimisvahvistin olisi joko helvetin iso, miehekäs ja ruskeaa nahkaa ja haisisi testosteronille tai vaihtoehtoisesti pieni, näpsäkkä ja ehkä jonkun naisihmisen mielestä söpö.
 
Kanavilla / muilla specseillä ei väliä tässä tapauksessa.

 
Mutta Hei ! Siellähän luki että rosteri&sinisiäledejä sehän on pelkkää testostereonia !
 
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Vemmy
11.01.2010 08:02:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HeavyMachinery: Mutta Hei ! Siellähän luki että rosteri&sinisiäledejä sehän on pelkkää testostereonia !
 
Rosteri ja siniset vilkkuvalot kuuluu enempi tuonne autohihittelypuolelle, ja sitä touhua ei voi mitenkään kuvailla sanalla "miehekäs". Mun puhelimessakin on rosteria ja sinisävyisiä valoja, ja se on kyllä niin neitimäinen kuin olla voi. Mustaa nahkaa (tai tolexia) ja mahdollisimman vähän valoja, ni ollaan oikeessa suunnassa.
 
Mä en voi osallistua ton "bestest"-vahvistimen suunnitteluun, ku omasta mielestä se on mahdoton tehtävä, mielipide vaihtuu kolme kertaa päivässä, ja omaan arsenaaliin oon tällä hetkellä tyytyväinen...
 
Ketä kiinnostaa.
baba o riley
11.01.2010 09:57:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on taas niin julmetun tyhmä thredi :) Meinaan, tänä päivänä saa kuka vaan kohtuuhinnalla teetettyä just sellaisen pelin mitä haluat (no tietenkin hintaan vaikuttaa miten tähtitieteellisen monimutkaisen vempeleen haluaa ja onko logot 24 karaatin kullasta) mutta putiikkeja on jokapuolella maailmaa jotka tekee just mitä pyydetään....
 
P-man
11.01.2010 11:06:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää onkin kiva leikki! :)
Mesan Mark v, mihin lisätään neljänneks kanavaks Engl Savagen Hi gain kanava.
Midi ohjaus ja neljä looppia vielä lisäks. Siinä alkais olee aika täydellinen peli mulle.
 
Krice
11.01.2010 11:15:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Iso kosketusnäyttöpaneeli, jossa olisi säätönapit graafisina. Näyttöä voisi käyttää myös internetin selaamiseen.
 
Jii-Gee
11.01.2010 11:17:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fox:
vaiko Matchlessi, kas siinä pulma.

 
Oho..jokseenkin harvoin mainittu laite näillä nurkilla.
Onks kellään,ootteko tyypänny jne ??
 
"Pitäiskö bassoa virittää vai pidänkö tehtaan vireessä niin kuullostaa aidommalta." -poppamies-
Juzpe
11.01.2010 11:21:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katotaas...
 
Sisäisellä A/B kytkimellä varustettu kone, jossa kaksi erillistä kytkentää.... Fenkun Super Reverb ja Marsun 2555 SL. Molemmista oma ulostulo omaan kaappiinsa.
 
"Ihmisten pitäisi olla kiltimpiä toisilleen. Ja kasvattaa pidempi tukka." - Zuge 15 v. Pointsi-lehdessä 1972
akuankkakomppi
11.01.2010 11:26:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paras vahvistinko? Tietenkin semmonen, jota ei tartte sähkötökkeliin tyrkätä vaan joka ottaa tarvitsemansa energian yleisön aivopulsseista. Kaikki "*tu ei osaa mitään" antaa 3-7x sen, mitä "jee, hyvä meininki". Ai miks näin?
Siks, että 98,73% jälkimmäisestä ryhmästä on niin päissään, että vaikka lauteilla pyörittäs betonimyllyä höystettynä erään "eroottisen tanssijattaren" performanssilla reaktio olisi sama.
Ylimääräinen energia tasajaolla runpalin overheadeihin, basistin sormiin ja keikkajärjestäjän kirstuun.
 
I--I-I have become comfortably numb
nikovirtala
11.01.2010 11:31:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jii-Gee: Oho..jokseenkin harvoin mainittu laite näillä nurkilla.
Onks kellään,ootteko tyypänny jne ??

 
Hellas-Pianossa Helsingissä ainakin hetken aikaa sitten myytävänä melkoisen maukas Matchless Chieftain nuppi ja 2x12" kaappi. Hintaa en uskaltanut kysyä, koska se olisi paljastanut varattomuuteni. :P
 
Lähes tyhjä. - http://ikon.name
akuankkakomppi
11.01.2010 11:42:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieman OT, mutta eikös A.A. Milne "lanseerannut" Nalle Puhissaan tuon bestest-sanan? You're my bestest friend jne.
 
I--I-I have become comfortably numb
Punisher
11.01.2010 11:43:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kanavakohtaiset preferenssit:
Clean - Ei retroa vaan modernia. Asteikolla Hughes & Kettner Trilogy - Mesa/Boogie LoneStar. Näistä olen tykännyt eniten.
Crunch - Marshallin pikkurosoista kyllä pidän, vaikea valita (rajatuin) pikatestein mallia.
HiGain - Engl Savagesta taitaa olla lähteneet parhaat jyrinät. Powerball -klipeistä olen myös pitänyt.
HiGain Boost - Pieni volumebuusti ja taajuuskäyrään 800Hz kumpua.
 
Yleistä:
Midikontrolli, joka kanavalle omat efektiluupit kytkimellä valittavissa olevalla rinnakkais-/sarjaliitännällä, joka kanavalle omat EQ-säädöt (särökanaville dual mids -potikat) ja ulkonäkö Mesan Roadsterista. :D
 
"There is no need for torture: hell is other people." - Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944)
HeavyMachinery
11.01.2010 11:47:47 (muokattu 11.01.2010 11:48:02)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vemmy: Rosteri ja siniset vilkkuvalot kuuluu enempi tuonne autohihittelypuolelle, ja sitä touhua ei voi mitenkään kuvailla sanalla "miehekäs". Mun puhelimessakin on rosteria ja sinisävyisiä valoja, ja se on kyllä niin neitimäinen kuin olla voi. Mustaa nahkaa (tai tolexia) ja mahdollisimman vähän valoja, ni ollaan oikeessa suunnassa.
 
Kiiltävämusta ,kromi ja nahka niin kuin sun mopossas voiko olla enempää Gay ?
 
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
vänkylä
11.01.2010 11:56:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sellainen vahvistin jossa ois yleis soundi semmoinen kumiseva...
 
Confidentum
11.01.2010 11:58:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vänkylä: Sellainen vahvistin jossa ois yleis soundi semmoinen kumiseva...
 
...nnin ja josta puuttuisi soundin yleinen paskuus
 
Kaiuttimesta kuuluu ääniä
Ziggy Bubba
11.01.2010 12:06:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vemmy: Mustaa nahkaa (tai tolexia) ja mahdollisimman vähän valoja, ni ollaan oikeessa suunnassa.
 
Tai sitten mahdollisimman tylsässä lookissa, joka löytyy lähes jokaisesta vahvarista.
 
Oranssi kotelo ja yksi kirkas virtalamppu näyttää musta kyllä kivalta ;)
 
The Crookmachine Project
Numb
11.01.2010 12:31:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

s8na: Iso venderi puhtaana kanavana, hotrodattu JCM-800 kakkosena. Sooloboosti ja helveti hyvä kaiku. Kaappina 2x12 joka kuulostais 4x12:sta.
 
Tää vois vaikka onnistuakkin.

 
Ihan kuulostaa Bluetonen Dusty Roadilta :D http://www.bluetone.fi/4
 
Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö
joku muu sikko
11.01.2010 12:47:12 (muokattu 11.01.2010 12:47:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä ottasin huges ketteriltä ne siniset valot, englistä sen sikasiistin ritilän, marsun soundit ja sit vielä mesa buukin logon eteen että en erottuisi kaikista muista soittajista.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «