Aihe: Omatekemät rumpuhärdellit
1 2 3
kincy
10.01.2010 21:34:04

moderndrummer88: "inata" "tillittää"?

= Juuri tämmöistä vittumaista näsäviisastelua jota jaksat tunkea lähes jokaiseen kirjoitukseesi. Taidan suosiolla hypätä viestin yli aina kun sinun avatarisi näkyy, pysyy verenpaine kurissa eikä tarvi Beceliä ostaa.
Krisse82
10.01.2010 21:39:05
moderndrummer88: Eikai minun viestit sentään kolesterolia lisää :/

Pakko jatkaa tätä vierestä huutelua, mutta en jotenkin yllättyisi jos jonkun herkemmän ihmisen kolesterolitkin noista sun jutuista vähän pomppais!
Jos vaikka opettelis soittamaan... mutta olisko se sitten enää kivaa?
hollmi-5
10.01.2010 21:43:25
En tiedä, miksi MD88 nyt joka asiaan pyrkii vittuilemaan, mutta se on kyllä ollut havaittavissa.

Eli painetaampa varoitusta, niin saadaan pojalle treeniaikaa rumpujen pariin ;-)
Soundit, piuhat ja kajarit.
kincy
10.01.2010 21:45:11 (muokattu 10.01.2010 21:47:39)

moderndrummer88: Eikai minun viestit sentään kolesterolia lisää :/ Verenpaineennousun vielä ymmärtää...

Hehe, tuo oli hyvä, myönnetään.
Mutta vakavoidutaan taas. Saatko sinä jotain nautintoa siitä, että vähän väliä piikittelet toisten kirjoituksia? Joko itse asiayhteyttä tai kirjoitusvirheitä. Oletko huomannut, että aika moni on sinulle huomauttanut tästä samasta asiasta? Eikö soi kellot päässä, että pitäisikö ryhdistäytyä? Jatkuvaa valitusta jostain on todella ärsyttävää lukea. Onko sulla kotiasiat päin persettä vai mikä se hiertää? Jos olet oikeasti ihmisenä tuollainen niin olet varmasti oikein pidetty ihminen siellä Iisalmen suunnalla. Onneksi en sinua tunne henkilökohtaisesti, mikään ei ole ärsyttävämpää kuin ihminen, joka on aina valittamasta joka helvetin asiasta. Ei mulla muuta.

Hollmi-5: En tiedä, miksi MD88 nyt joka asiaan pyrkii vittuilemaan, mutta se on kyllä ollut havaittavissa.

Eli painetaampa varoitusta, niin saadaan pojalle treeniaikaa rumpujen pariin ;-)

Vaikka mekään ei aina (konkreettisessa muodossaan:)) samaa mieltä asioista olla, niin kerrankin komppaan vahvasti jokaista sanaasi. =)
moderndrummer88
10.01.2010 21:45:24 (muokattu 10.01.2010 21:51:49)
hollmi-5: En tiedä, miksi MD88 nyt joka asiaan pyrkii vittuilemaan, mutta se on kyllä ollut havaittavissa.

Äläs nyt, neljän tunnin tehokkaan treenin jälkeenhän sitä voikin hyvillä mielin tulla tänne sydänkohtauksia aiheuttamaan :D

E:
Hehe, tuo oli hyvä, myönnetään.
Mutta vakavoidutaan taas. Saatko sinä jotain nautintoa siitä, että vähän väliä piikittelet toisten kirjoituksia? Joko itse asiayhteyttä tai kirjoitusvirheitä. Oletko huomannut, että aika moni on sinulle huomauttanut tästä samasta asiasta? Eikö soi kellot päässä, että pitäisikö ryhdistäytyä? Jatkuvaa valitusta jostain on todella ärsyttävää lukea. Onko sulla kotiasiat päin persettä vai mikä se hiertää? Jos olet oikeasti ihmisenä tuollainen niin olet varmasti oikein pidetty ihminen siellä Iisalmen suunnalla. Onneksi en sinua tunne henkilökohtaisesti, mikään ei ole ärsyttävämpää kuin ihminen, joka on aina valittamasta joka helvetin asiasta. Ei mulla muuta.

Ihan rauhassa vaan... Sinä otat aina vaan niin nokkiisi jos joku arvostelee sun kamoja, että on suurta hupia lisätä vettä vaan lisää myllyyn. Tuollaiset kirjoituisvirheet vaan kielii tulistumisen puuskassa kirjoittamisesta :D Ensimmäinen opetus taistellessa, älä päästä itseäsi suuttumaan ;)
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
kincy
10.01.2010 21:52:40 (muokattu 10.01.2010 21:54:25)

Ihan rauhassa vaan... Sinä otat aina vaan niin nokkiisi jos joku arvostelee sun kamoja, että on suurta hupia lisätä vettä vaan lisää myllyyn. Tuollaiset kirjoituisvirheet vaan kielii tulistumisen puuskassa kirjoittamisesta :D

Okei, en minä äskenkään ottanut ollenkaan nokkiini siitä että pedaalit ovat sinun mielestäsi halvan näköiset. Olkoot jos niin haluat. Rupesi vain ottamaan nuppiin tuo sinun hankala asenteesi. Ihan rauhallinen minä täällä olen, usko vain.

on suurta hupia lisätä vettä vaan lisää myllyyn.

No siinähän se tulikin. Hullulla on halvat huvit.
markkuliini
10.01.2010 21:55:56

moderndrummer88: No se on mulle ihan vitun sama, ei sinun kanssa jaksa mistään inata etenkään kun et osaa mitään muuta kun tillittää joka asiasta.

Rauhotupas nyt vähän, jookos. :)
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem.
kincy
10.01.2010 21:57:21

moderndrummer88: No se on mulle ihan vitun sama, ei sinun kanssa jaksa mistään inata etenkään kun et osaa mitään muuta kun tillittää joka asiasta.

Heh! Sä olet loistava tässä, täytyy myöntää.

Laittakaa lukkoa, yritetään vaikka uudessa ketjussa paremmalla onnella.
moderndrummer88
10.01.2010 22:00:06 (muokattu 10.01.2010 22:05:34)
markkuliini: Rauhotupas nyt vähän, jookos. :)

Älä yllytä hullua...

Toihan oli siis suora lainaus jäsen Kincyn viestistä ;)
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
Vallu-Veke
11.01.2010 09:42:04 (muokattu 11.01.2010 09:47:10)
Oli yli kolmen viikon Joululoma.
Urheilun, ulkoilun, saunomisen ja löhöilyn merkeissä meni.
Suosittelen lepoa ja virkistystaukoa arjen rutiineista.
Soittaminenkin alkoi sujumaan hieman paremmin, kun vanne ei niin älyttömänä kiristä päätä ;)
Täytyy vain yrittää pitää tämä rento olotila vähän aikaa ns. päällä.

E.
Ihan ok näköinenhän siitä polkimesta tuli.
Itse olen ajatellut samaan polkimeen jotain karhennusjuttu, tuunausmielessä, kun soitan milloin minkälaiset sukat jalassa. Kengillä en osaa soittaa.
kincy
11.01.2010 10:37:12

Vallu-Veke: Oli yli kolmen viikon Joululoma.
Urheilun, ulkoilun, saunomisen ja löhöilyn merkeissä meni.
Suosittelen lepoa ja virkistystaukoa arjen rutiineista.
Soittaminenkin alkoi sujumaan hieman paremmin, kun vanne ei niin älyttömänä kiristä päätä ;)
Täytyy vain yrittää pitää tämä rento olotila vähän aikaa ns. päällä.

E.
Ihan ok näköinenhän siitä polkimesta tuli.
Itse olen ajatellut samaan polkimeen jotain karhennusjuttu, tuunausmielessä, kun soitan milloin minkälaiset sukat jalassa. Kengillä en osaa soittaa.

Tarranauhaa käy osta paikallisesta askarteluliikkeestä, tai vaikka halpahalleista. On todella tehokasta tavaraa, kannattaa kokeilla. Ja halpaakin se on kun leipä. Tai vedät laastilla popkornipinnan siihen, ei luulisi luistavan:)
hollmi-5
11.01.2010 11:12:05
kincy: Tarranauhaa käy osta paikallisesta askarteluliikkeestä, tai vaikka halpahalleista. On todella tehokasta tavaraa, kannattaa kokeilla. Ja halpaakin se on kun leipä. Tai vedät laastilla popkornipinnan siihen, ei luulisi luistavan:)

Itse tykkään, että sukka saa luistaakin pinnalla. Silloin voi lyödä tuplalyönnin helpommin.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Vallu-Veke
11.01.2010 11:29:22
hollmi-5: Itse tykkään, että sukka saa luistaakin pinnalla. Silloin voi lyödä tuplalyönnin helpommin.

Joo tiedän tuon luisuttamistekniikan tms suurin piirtein. Se ei lähtenyt meikäläisellä koskaan oikein kunnolla käyntiin. Tai sitten se mun luisuttaminen on niin pientä, ettei sitä edes osaa ajatella. Periaatteessa villasukilla soitan kesät talvet. Sellaista pientä karhennusta hakisin. Ehkä hiekkapaperilla sitä kumin pintaa? Saa se hieman luistaa, mutta nyt luistaa hieman liikaa. Mulla tulee tarkenpaa työskentelyä, jos sukat on hieman ns. eltaantuneet ja muutenkin homma vaihtelee sukkien mukaan. Mutta tulee aina välillä vaihdettua sukkia, niin jalka heiluu ja luisuu kuin hullun ky...ä mielettömän v...ssa ;)
Sopiviin kenkiin totuttelu voisi olla avain siihen, että luisto olisi aina suurin piirtein sama. Tietäppä hänestä.
OPJ1974
11.01.2010 13:49:16 (muokattu 11.01.2010 13:49:33)

Vallu-Veke: Kengillä en osaa soittaa.

< näsäviisastelu alkaa >

Joo, kyllä kapuloilla sujuu paremmin kuin kengillä, pysyvät varsin huonosti räpylässäkin :D

< näsäviisastelu loppuu >
Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)