Antti1 05.01.2010 21:42:13 | |
---|
Umas: Mitenkäs tilaukset erääntyy maksettavaksi?. Laitoin tuonne kyllä jo pari pedaalia mutta rupesi tuommonen wangkin kaasutteleen... Wangit kehiin vaan. Lisäpippeli toimii aina. Mut toi maksun ajankohta mua kiinnostaa kans. Joko mulla ei oo silmät päässä, olen idiootti, tai sit sitä ei oo selkeästi ilmaistu missään. Sell the kids for food, weather changes mood. |
Twinkle 05.01.2010 21:58:04 (muokattu 05.01.2010 21:59:30) | |
---|
Antti1: Mut toi maksun ajankohta mua kiinnostaa kans. Joko mulla ei oo silmät päässä, olen idiootti, tai sit sitä ei oo selkeästi ilmaistu missään. Tosiaan joo, ei ole ilmaistu missään kun ei enää jaksa kirjoittaa sitä samaa litaniaa jokaisen kimpan alustukseen. Maksuja aletaan keräämään heti kun saan laskun ja saan eriteltyä nuo summat. Yleensä ollaan tehty siten, että semmoinen käytännön maksuaika on pari viikkoa. Tässä on kumminkin se, että niille joilla on maksuvaikeuksia pystytään neuvottelemaan venytetty eräpäivä. Ne sovitaan tapauskohtaisesti sitten asianomaisten kanssa. |
Antti1 05.01.2010 21:59:18 | |
---|
Twinkle: no maksuja aletaan keräämään heti kun saan laskun ja saan eriteltyä nuo summat. Yleensä ollaan tehty siten, että semmoinen käytännön maksuaika on pari viikkoa. Tässä on kumminkin se, että niille joilla on maksuvaikeuksia pystytään neuvottelemaan venytetty eräpäivä. Ne sovitaan tapauskohtaisesti sitten asianomaisten kanssa. Deadline oli nyt siis 10. päivä ja sä lähetät tilauksen vetämään samantien. Puhutaan siis jostain parista viikosta tyyliin? Noh, eipä se oikeastaan mun elämääni hetkauta, opintolainalla edetään... Sell the kids for food, weather changes mood. |
Twinkle 05.01.2010 22:04:11 | |
---|
Antti1: Deadline oli nyt siis 10. päivä ja sä lähetät tilauksen vetämään samantien. Puhutaan siis jostain parista viikosta tyyliin? Noh, eipä se oikeastaan mun elämääni hetkauta, opintolainalla edetään... niiiin... sitten kun deadline on saavutettu, puran listan ja lähetän sen kiinaan. Saan sieltä laskun. Jaan laskun tuotteiden kesken ja lasken summat. Maksan kiinaan kun rahat riittää siihen, pari viikkoa on se deadline johon maksuissa tähdätään. Kun ne kinut on saaneet maksun, ne alkaa valmistaa niitä tuotteita mitä ei ole valmiina. Sitten ne lastaa laivan ja kamat alkaa lipua tänne. Kun kamat on täällä, käydään tullissa, haetaan kamat, lajitellaan ja lähetellään pitkin suomea. Joo, maksujen määräaika on semmoinen pari viikkoa ja jos alkaa mennä sen ylitte niin ne maksuaikataulut katotaan tapauskohtaisesti sitten. |
Umas 05.01.2010 23:02:48 | |
---|
Onneksi on viä aikaa miettiä... kyl kaasuttaa... Luuletko osaavasi soittee kitaraa? http://www.youtube.com/watch?v=uNw9YaXemlM&feature=related |
ilopertti 06.01.2010 12:54:05 | |
---|
Noi pedalit on kauttaaltaan hyviä laitoksia, hinta/laatu on suorastaan erinomainen. Nimim. kassillisen jo aiemmin tilannut... "xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars" |
Miikathebest 06.01.2010 18:22:18 (muokattu 06.01.2010 18:22:30) | |
---|
wavelength: Todennäköisimmin niitä ostetaan hienon nimen takia, ja sitten joka pojalta löytyy komea Koch-Fuchs-Wangs -torni. Älä unohda kaiken kruunaavaa Boneria, onhan se sentään tällä hetkellä Juccizenkin ykköstykki. Liikaa säröä! |
Twinkle 08.01.2010 23:37:16 | |
---|
tokitääs tätä vähän ylöspäin jos joku ei ole huomannut. |
Zammy 10.01.2010 17:13:02 | |
---|
Ja muistutuksena: deadline tilauksille on tänään, joten nyt kannattaa jo aktivoitua jos aikoo. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
novo 10.01.2010 17:34:21 | |
---|
Zammy: Ja muistutuksena: deadline tilauksille on tänään, joten nyt kannattaa jo aktivoitua jos aikoo. Tässä nyt aloin kovasti miettiä syytä miksi ottaisin phaserin ja fuzzin sekä tietty muuntajan. Oisko kellään hyviä ehdotuksia syiksi? voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
novo: Tässä nyt aloin kovasti miettiä syytä miksi ottaisin phaserin ja fuzzin sekä tietty muuntajan. Oisko kellään hyviä ehdotuksia syiksi? Ne on halpoja ja toimivia? Sell the kids for food, weather changes mood. |
novo 10.01.2010 18:48:50 | |
---|
Antti1: Ne on halpoja ja toimivia? Mut oikeesti mä tarttisin kotia paremman vahvarin =) voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Antti1 10.01.2010 18:53:28 | |
---|
novo: Mut oikeesti mä tarttisin kotia paremman vahvarin =) Osta semmonenkin. Sell the kids for food, weather changes mood. |
novo 10.01.2010 18:58:15 | |
---|
Antti1: Osta semmonenkin. Minen nyt löyä oikiaa sivua, mutta kaikkihan noista oli vissiinniin nuppeja? voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Antti1 10.01.2010 18:59:50 (muokattu 10.01.2010 19:00:24) | |
---|
novo: Minen nyt löyä oikiaa sivua, mutta kaikkihan noista oli vissiinniin nuppeja? Ei oo, siellä on myös 50W combo V30 elementillä. Ominaisuudet vastaavat 50W nuppimallia, jollainen omalta hankintalistalta pähkäilyjen jälkeen löytyy. Homman ratkaisi lähinnä parempi ulkonäkö noiden kahden välillä. :D E: Ja oikea sivu löytyy katsomalla tämän ketjun ensimmäistä viestiä. Sell the kids for food, weather changes mood. |
novo 10.01.2010 19:13:32 | |
---|
Antti1: E: Ja oikea sivu löytyy katsomalla tämän ketjun ensimmäistä viestiä. Njoo, enkä määkään kattonu kunnolla tota hintataulukkoo, olihan siel se combokin ;( Ei kyl ehket tähän hätään ihan noin paljon oo sijottaa himavahvariin, mutta ei toisaalta viittis nuukaillakaan. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
slerbis 10.01.2010 23:21:42 | |
---|
Laitoinpa näin kroonisena mattimyöhäsenä anomuksen vetämään kimppahuoneeseen, jos vaikka ehtisi vielä mukaan. Tuo TS-kopio alkoi houkutteleen ja myös delay jo pelkästään värinsä puolesta :) A tergo in bona nates |