Muusikoiden.net
08.05.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mistä löytyy laaja valikoima Music Manin kitaroita?
1 2
Guitar_Miller
09.01.2010 22:36:55 (muokattu 09.01.2010 22:39:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun ei oikein löydy täältä suomesta. (Totuus taitaa olla se että en osaa etsiä oikeista paikoista.) Rahasta ei pulaa.. =D Lähinnä ihastelen Ernie Ball Music Man John Petrucci BFR 6 tyyppistä skebaa tällä hetkellä.
 
Marzi
09.01.2010 22:46:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Top Soundissa on välillä ollut monenmoisia. www.topsound.fi
(nettisivuilla vain joku Silhouette tällä hetkellä, mut muistaakseni liikkeessä oli muutakin)
 
Tarpeeksi on liian vähän.
koponen
09.01.2010 23:10:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luulisi että ainakin Malmin DLX:n seinällä noita roikkuisi.
 
I'm endorsed by Marshall
gemisti
09.01.2010 23:39:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

koponen: Luulisi että ainakin Malmin DLX:n seinällä noita roikkuisi.
 
Eikös Malmin DLX asusta nykyään Kampissa Albertinkadulla?
 
she sounds like a bag of cats
koponen
09.01.2010 23:43:46 (muokattu 09.01.2010 23:55:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

gemisti: Eikös Malmin DLX asusta nykyään Kampissa Albertinkadulla?
 
Totta tosiaan asustaa. Vanhasta muistista vetäsin ja pusikkoon luonnolliseseti. Kiitos että korjasit :)
 
I'm endorsed by Marshall
h.e.k.a
10.01.2010 00:36:35 (muokattu 10.01.2010 00:50:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DLX-Musicista tosiaan hankin oman JP6:n, tosin tuotakin sain vajaat neljä kuukautta odotella (aloittivat siis tehtaalla vasta DLX:ään tehdyn tilauksen jälkeen tekemään meikäläisen keppiä).
 
E: Ebayssä näytti muutama BFR olevan myynnissä (Euroopassa siis), en usko että mistään löytyy suoraan uutena...
 
"isi, katso, tuo yksi kitara on ihan rikki!" - 3v. tytär DLX-musicin kitaraosastolla kommentoi Jacksonin RR3:sta...
lukeman
10.01.2010 12:01:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuoltakin löytyy:
 
http://www.ernieball.com/forums/
 
Ostakkee ostakkee.
Guitar_Miller
10.01.2010 16:31:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo. Deluxe musicin netti sivulla tosiaan näyttäs olevan yks http://www.dlxmusic.fi/?Tuotteet/S%E4hk%F6kitarat/Music_Man%2FPRS Mutta onko toi oikeesti vaan 1895€ kun jossakin se on maksanut 4000€?
 
Krice
10.01.2010 16:37:05
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onpa ruman näköisiä muotopuolia. Ilmeisesti niitä tapauksia, että artisti on itse halunnut vähän suunnitella, mutta ei ole silmää designille.
 
Snapo
10.01.2010 16:39:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Guitar_Miller: Joo. Deluxe musicin netti sivulla tosiaan näyttäs olevan yks http://www.dlxmusic.fi/?Tuotteet/S%E4hk%F6kitarat/Music_Man%2FPRS Mutta onko toi oikeesti vaan 1895€ kun jossakin se on maksanut 4000€?
 
Tuo on se eka music man petrucci, joka on vieläpä karsituin versio niistä. Piezo sekä matching headstock ovat saatavilla olevat herkut tuohon malliin. Tuo siis ei kuulu siihen uudempaan BFR-sarjaan.
 
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
KUNU
10.01.2010 16:51:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

h.e.k.a: DLX-Musicista tosiaan hankin oman JP6:n, tosin tuotakin sain vajaat neljä kuukautta odotella (aloittivat siis tehtaalla vasta DLX:ään tehdyn tilauksen jälkeen tekemään meikäläisen keppiä).
 
E: Ebayssä näytti muutama BFR olevan myynnissä (Euroopassa siis), en usko että mistään löytyy suoraan uutena...

 
Thomanilla näyttäs olevan(HUOM näyttäis) netin mukaan joitakin malleja suoraan vastossa, esim: http://www.thomann.de/fi/music_man_petrucci_ball_family_reservetb.htm
Kannattaa tosin kokeilla ensin standardin ja BFR:n erot, tuplasti hintaa enemmän=tuplasti parempi kitara? Makuasioita
 
h.e.k.a
10.01.2010 17:19:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: Onpa ruman näköisiä muotopuolia. Ilmeisesti niitä tapauksia, että artisti on itse halunnut vähän suunnitella, mutta ei ole silmää designille.
 
Piti oikein käydä tsekkaamassa minkälainen mahtaa olla teikäläisen ihanne, ja onhan nämä hieman erityyppisiä, en ihmettele ettei kolahda.... ;)
 
"isi, katso, tuo yksi kitara on ihan rikki!" - 3v. tytär DLX-musicin kitaraosastolla kommentoi Jacksonin RR3:sta...
Lennu
10.01.2010 17:30:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: Onpa ruman näköisiä muotopuolia. Ilmeisesti niitä tapauksia, että artisti on itse halunnut vähän suunnitella, mutta ei ole silmää designille.
 
Hoho. Äijä ite soittelee tähdenmuotosilla kitaroilla ----------D
 
[kokarek: En kehtaa tuhlata aikaani niiden kommentointiin kun et sinäkään ollut tuhlannut aikaa niiden säveltämiseen.]
Traditional
10.01.2010 17:53:28 (muokattu 10.01.2010 17:54:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: Onpa ruman näköisiä muotopuolia. Ilmeisesti niitä tapauksia, että artisti on itse halunnut vähän suunnitella, mutta ei ole silmää designille.
 
Ahem.Jos kaipaatte todisteita väitteelle: "Mielipiteet ovat kuin persereikiä", tässä on sellainen.
 
E. Itsellehän musarilla on just sellainen laadukkaan kikkailukitaran maine. Johtuu ehkä jäsen kimurantista ja lennusta.
 
No siis en todella tiedä. Kunhan päden.
Guitar_ Freak
24.01.2010 10:00:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä niitä tuolla torillakin välillä pyörii, että kannattaa katsella vaikka sieltä. Ite löysin jo 2, mutta kolmatta ei pysty ostamaan. :(
 
Kyllä se siitä joku päivä!
jussi1976
24.01.2010 10:35:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Music Manin Eddie Van Halen signature, ja on muuten paras kitara mikä mulla on ollut. Äärettömän hyvin soiva, äärettömän versatiili.
 
"Rautalankasoittajat soittaa Fenderillä, rautakankimiehet Marshallilla!"
Lennu
24.01.2010 22:48:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jussi1976: Mulla on Music Manin Eddie Van Halen signature, ja on muuten paras kitara mikä mulla on ollut. Äärettömän hyvin soiva, äärettömän versatiili.
 
Mulla Luke, ja samat sanat.
 
[kokarek: En kehtaa tuhlata aikaani niiden kommentointiin kun et sinäkään ollut tuhlannut aikaa niiden säveltämiseen.]
Räbbänä
24.01.2010 23:03:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Guitar_ Freak: Kyllä niitä tuolla torillakin välillä pyörii, että kannattaa katsella vaikka sieltä. Ite löysin jo 2, mutta kolmatta ei pysty ostamaan. :(
 
Jos tuo seiskasi olisi tuolla Amethyst burstilla...
 
Painajaismainen: Tätä keskustelua ei sitten käyty.
kimurantti1
25.01.2010 00:16:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: Mulla Luke, ja samat sanat.
 
Mulla Silhouette Special, ja samat sanat.
 
http://www.piecemakerband.com
"Practice cures most tone issues." -John Suhr
ReBeat
25.01.2010 03:53:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: Mulla Luke, ja samat sanat.
 
Älä naarmuta sitä hirveästi. Ostan sen joskus.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «