hollmi-5 09.01.2010 22:44:23 | |
---|
moderndrummer88: Hei! Vähän rotia näihin sinun argumentteihin! Ensin heitetään ikäkortti peliin ja saman tien tulee tän tasoista juttua, eli sinun logiikallasi ei saisi olla ruoka- tai leffakriitikko ennen kuin itse tekisi arvostelevansa asian vähintäänkin yhtä hyvin. Laita joskus jotain omaa soittoasi tänne. Sellaista tunteenpaloa :-) Arvostellaan sitten sitä.
Monipuolisesti kyllä, eihän sitä tässä ole kukaan kiistänyt, mutta sellainen tunteen palo uupuu. Oletko ihan oikeasti paljonkin Smithin soittoa kuunnellut. Minä olen. Journeyn ajoista asti. Musa ei aina ole parasta, mutta se Steven hyvyyttä himmennä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
moderndrummer88 09.01.2010 22:50:03 (muokattu 09.01.2010 22:51:02) | |
---|
hollmi-5: Laita joskus jotain omaa soittoasi tänne. Sellaista tunteenpaloa :-) Arvostellaan sitten sitä. Olenhan minä laittanutkin ja sinä olet sitä arvostellutkin http://www.mikseri.net/playsong.php?id=400703 kova meininki kuulemma oli. Tuo tosin on livepätkä. Oletko ihan oikeasti paljonkin Smithin soittoa kuunnellut. Minä olen. Journeyn ajoista asti. Musa ei aina ole parasta, mutta se Steven hyvyyttä himmennä. En kyllä ole kuunnellut, lähinnä nämä pätkät jotka netissä pyörii ja sitten kerran livenä Keiteleellä. Oletkos sinä kuunnellut paljon noita mustia jazz-rumpaleita jotka olet aina valmis teilaamaan? "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Ruutikallo 09.01.2010 22:53:15 (muokattu 09.01.2010 22:54:33) | |
---|
hollmi-5: Laita joskus jotain omaa soittoasi tänne. Sellaista tunteenpaloa :-) Arvostellaan sitten sitä. Eikai tässä ole tarpeen tarkoitus mennä persoonien omiin suorituksiin? Ainakaan omilla suorituksilla ei ole koskaan asiaa edes SS:n lähtötasoille asti, luulen.
Oletko ihan oikeasti paljonkin Smithin soittoa kuunnellut. Minä olen. Journeyn ajoista asti. Musa ei aina ole parasta, mutta se Steven hyvyyttä himmennä. Jees, kyllä olen ja siksi tätä sanaista arkkuani hieman uskallan raottaakin. Sekä "arvostellen" oman näkemykseni kautta ko. herraa. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
hollmi-5 09.01.2010 23:01:53 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
moderndrummer88 09.01.2010 23:05:25 (muokattu 09.01.2010 23:16:00) | |
---|
"Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Ruutikallo 09.01.2010 23:12:18 | |
---|
Elkää nyt antako hyvän siemen kadota avaruuteen. Johan tässä on keskustelunainekset lähes huulilla, ennenkuin aletaa se nyökyttely=) [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
Deino 09.01.2010 23:17:56 | |
---|
-Dr.DW-: Kyllä se kerpele ruuvvaa! Mustakin se jollain sairaalla tavalla groovaa. Siksi siitä niin paljon pidänkin. |
Deino: Mustakin se jollain sairaalla tavalla groovaa. Siksi siitä niin paljon pidänkin. Oletko sinäkin vetänyt raajaparitreenejä... "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
hollmi-5 09.01.2010 23:24:56 | |
---|
henydrum: Elkää nyt antako hyvän siemen kadota avaruuteen. Johan tässä on keskustelunainekset lähes huulilla, ennenkuin aletaa se nyökyttely=) Kai joskus saa olla jostakin asiasta jonkun kanssa samaa mieltä? Soundit, piuhat ja kajarit. |
Speedy 09.01.2010 23:46:30 | |
---|
Perhana, täällä arvostella Smithiä pelkkien opetus-dvd:n perusteella... Tuossa teille... Bill Evansin ja Randy Breckerin SoulBopBandin livelevy on kyllä loistavaa tavaraa.. Kuin myös VTT, Vital Informationin yms mitä niitä on.. Suht erityylinen soittaja, kuin valtavirran kaverit, mutta sopii minusta noihin tyyleihin/bändeihin paremmin kun kukaan muu.. Siinä on minusta riskin ottoa enemmän kun Aben vedossa, missä tais tulla vaan yks tiukka nopea jouksutus luulot pois filli.. Mutta eihän noilla ole musiikillisesti mitään yhteistä.. Abe varmaan kuolis sydäriin, jos olis soittamassa noin jännää musaa kun Steve.. Ja se taas kuolis tylsyyteen jollain Aben keikalla..=) http://www.youtube.com/watch?v=r7INDbCxofk"All I think about is time and groove" J. Porcaro |
markkuliini 09.01.2010 23:58:30 (muokattu 10.01.2010 00:00:16) | |
---|
jazzmies: Vaikka tuo biisi on aikamoista Amerikanhuttua, niin pirskatti minkä sydämen Abe siihen löytääkään. Koko äijästä huokuu se, että nyt soitetaan ja omalla soitolla ei yritetä muuta kuin saada kipale kuulostamaan hyvälle ja svengaamaan. Kroppa puhuu ja levyt myyvät. Sähän alat lämpenemään Abelle. Pari vuotta sitten olit samasta raidasta nimittäin vielä tätä mieltä: jazzmies: Uskaltaa sopivasti myös ottaa riskin tynkää, mutta rumpuraita kokonaisuutena oli täydellisen ennalta-arvattavaa. Melko kliseinen groove keskiverto Amerikanhuttukappaleeseen, joten ei minulle mutta tulipa kuunneltua/katseltua. :D Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
Ruutikallo 10.01.2010 00:02:22 | |
---|
hollmi-5: Kai joskus saa olla jostakin asiasta jonkun kanssa samaa mieltä? *nyök nyök*' Tottakai saa, ja pitää olla. Aika hedelmätöntähän tämä muuten. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
moderndrummer88 10.01.2010 00:06:03 | |
---|
Speedy: Siinä on minusta riskin ottoa enemmän kun Aben vedossa, missä tais tulla vaan yks tiukka nopea jouksutus luulot pois filli.. Mutta eihän noilla ole musiikillisesti mitään yhteistä.. Abe varmaan kuolis sydäriin, jos olis soittamassa noin jännää musaa kun Steve.. Ja se taas kuolis tylsyyteen jollain Aben keikalla..=) http://www.youtube.com/watch?v=r7INDbCxofk Äläs unohda kontekstia. Studio-otto poppibiisille vs. fuusiojazzlivekeikka. "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
passe 10.01.2010 00:13:18 | |
---|
hollmi-5: Kai joskus saa olla jostakin asiasta jonkun kanssa samaa mieltä? Ei saa! Tällä palstalla ei kukaan koskaan ole ollut lähellekään yhtä samaa mieltä kuin Ben Furman. Turha tulla tänne! Sometimes more is more |
Ruutikallo 10.01.2010 00:14:28 | |
---|
passe: Ei saa! Tällä palstalla ei kukaan koskaan ole ollut lähellekään yhtä samaa mieltä kuin Ben Furman. Turha tulla tänne! Ihailtavaa toisinajattelua.. Nostan Tomahawkini sinoa kohden =D [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
Deino 10.01.2010 00:17:45 | |
---|
markkuliini: Sähän alat lämpenemään Abelle. Pari vuotta sitten olit samasta raidasta nimittäin vielä tätä mieltä: Hoho, owned! Oletko sinäkin vetänyt raajaparitreenejä.. Minusta se pätkä groovaa. Ehkä groove on sitten väärä sana... |
passe 10.01.2010 01:50:13 (muokattu 10.01.2010 02:09:24) | |
---|
moderndrummer88: No ei kyllä svengaa :D Enemmän sillä soolopätkällä on sellaista "sirkusarvoa"... Tässä tullaan taas siihen peruskysymykseen, että onko groove jotain universaalia vai jokaiselle vähän eri juttu. Eiköhän siinä ole vähintäänkin ripaus kolikon kumpaakin puolta. Itse olen omassa pienessä päässäni joskus jakanut grooven karkeasti kahteen eri ryhmään: alkukantainen ja opittu groove. Alkukantainen groove on sitä Beat It - tavaraa, se vaan syystä tai toisesta uppoaa massoihin. Sitä voi analysoida ja pyöritellä hienoin termein, mutta lopputulemana on, että siinä vaan on sitä jotain primitiivisen toimivaa. Opittu groove on puolestaan vaikkapa juurikin tuota Manginia. Tyylille vihkiytyneet kokevat sen "raajaparitreenin" (kuten joku sitä aiemmin nimitti) groovaavana. Nämä kaksi nyt siis vain hyvin hyvin karkeina esimerkkeinä... Taitaa olla vähän ihmisluonnolle ominaista automaattisesti ajatella, että tuo alkukantainen groove olisi "se oikea" juttu. Tai sitten mä lähden nyt vaan suosiolla nukkumaan... Kel kruuve on, se kruuven kätkeköön. Sometimes more is more |
jazzmies 10.01.2010 08:34:04 (muokattu 10.01.2010 10:09:30) | |
---|
markkuliini: Sähän alat lämpenemään Abelle. Pari vuotta sitten olit samasta raidasta nimittäin vielä tätä mieltä: :D Vanhakin lehmä oppii! ERIT: Mutta pohjimmiltaan olen tuon rumpuraidan ennalta-arvattavuudesta samaa mieltä vieläkin, mutta nythän puhuttiinkin svengiaspektista... Tahdit ääriään myöten täyteen onomatopoeettisesti honottaen: "Taa-gaa-uus-vaa-veer-hoo-jeen, taa-gaa-maii-teen-mee-rii-een, taa-gaa-vuo-tiin (miksi "vuotiin" eikä "vuotten"?) mai-teen-mii-rii-en". Tällaisiako nämä laulajat nykyään ovat? |
passe 10.01.2010 10:25:25 | |
---|
jazzmies: Vanhakin lehmä oppii! ERIT: Mutta pohjimmiltaan olen tuon rumpuraidan ennalta-arvattavuudesta samaa mieltä vieläkin, mutta nythän puhuttiinkin svengiaspektista... Seli seli;-) Sometimes more is more |
hollmi-5 10.01.2010 10:49:25 | |
---|
moderndrummer88: E: http://areena.yle.fi/video/656159 areenalta löytyy muuten tuo konsertti joka tuli silloin joulun tienoilla telkkarista. Ehdottomasti katsomisen arvoinen konsertti. Taitaa olla jossain Tanskanmaalla? Al soittaa ilmeiseti lainavehkeillä. Settinä herralla oli normisti 20bd, 12"tt ja 14"ft (Rogers ,musta) ja symbaaleina vain 14" hh, 16" crashi ja 18" ride. Eli todella minimaalista. Meininki oli kuitenkin isoa. Vaikka melko pelkistettyä, niin täyttää tilan ja syrjäyttää hapen ;-) Soundit, piuhat ja kajarit. |