Ronttu 05.01.2010 16:05:05 (muokattu 05.01.2010 16:05:16) | |
---|
ferodoz: Jotku isot pojat sanoivat joskus että kaikki soittovirheet on joko progea tai jatsia, tilanteesta riippuen.. Tiedähäntä olikohan ne oikeas? Proge jutuissa ei tehdä virheitä! Ei musiikissa eikä elämässä. |
ferodoz 05.01.2010 18:46:11 | |
---|
Ronttu: Proge jutuissa ei tehdä virheitä! Ei musiikissa eikä elämässä. Ja vaikka tehtäisiinkin niin sitä ei myönnetä.? Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
passe 05.01.2010 19:13:08 | |
---|
Ronttu: Proge jutuissa ei tehdä virheitä! Ei musiikissa eikä elämässä. Se oli fuusiota se. Sometimes more is more |
uusikaveri 08.01.2010 18:47:26 | |
---|
Työkavereiden mielilause on: Jos soittaa kerran väärin, se on virhe. Jos soittaa aina väärin, se on jatsia. Minun vastaukseni: Proge on napanöyhdän kaivelua. Mutta mitä onkaan fuusio? Nopeutta tyhjyydessä? |
ferodoz 08.01.2010 19:42:08 | |
---|
uusikaveri: Työkavereiden mielilause on: Jos soittaa kerran väärin, se on virhe. Jos soittaa aina väärin, se on jatsia. Minun vastaukseni: Proge on napanöyhdän kaivelua. Mutta mitä onkaan fuusio? Nopeutta tyhjyydessä? Fuusiojatsi on sitä että vedetään viinaa ja tupakkia 3 viikkoa, käydään vähä fiilispohjalla soitelemas ja sitte tullaan muusikoiden.nettiin foorumille seikkailemaan ja haukkumaan kaikkia. Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
Kailis 08.01.2010 20:31:55 | |
---|
ferodoz: Fuusiojatsi on sitä että vedetään viinaa ja tupakkia 3 viikkoa, käydään vähä fiilispohjalla soitelemas ja sitte tullaan muusikoiden.nettiin foorumille seikkailemaan ja haukkumaan kaikkia. Kerro lisää, kun näytät tietävän =D |
Niq 08.01.2010 20:49:14 | |
---|
uusikaveri: Mutta mitä onkaan fuusio? Nopeutta tyhjyydessä? Eiks fuusio oo just sitä että ollaan treenattu liikaa jazzia ja unohdettu miltä musan pitäs kuulostaa ja sit soitetaan nopeasti vääriä nuotteja vääriin paikkoihin väärillä aika-arvoilla. "An amateur practices until he gets it right. A pro practices until he can't get it wrong." |
hollmi-5 08.01.2010 23:08:30 | |
---|
Niq: Eiks fuusio oo just sitä että ollaan treenattu liikaa jazzia ja unohdettu miltä musan pitäs kuulostaa ja sit soitetaan nopeasti vääriä nuotteja vääriin paikkoihin väärillä aika-arvoilla. Ööööö... Ei se kyllä ihan niin taida olla :-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
ferodoz 09.01.2010 15:23:50 | |
---|
Kailis: Kerro lisää, kun näytät tietävän =D Sori jos loukkasin sua. Nöyrimmät anteeksipyynnöt. :) Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
Kailis 09.01.2010 15:55:54 | |
---|
ferodoz: Sori jos loukkasin sua. Nöyrimmät anteeksipyynnöt. :) Ei. Mä oon vetäny viinaa ja tupakkia 30 vuotta. |
Ompa hyvä ketju. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
Kailis 09.01.2010 18:11:21 | |
---|
Epämuusikko: Ompa hyvä ketju. Mikä? Anna nuotit. |
Epämuusikko 09.01.2010 18:36:33 | |
---|
Kailis: Mikä? Anna nuotit. ??????? Ensin perustetaan läpällä tämmöinen ketju, sitten hetken puhutaan asiaa, sitten ruvetaan sutkauttelemaan. En tue. Vitsejä tai oikeita ketjuja, mutta ei tämmöisiä välimuotoja. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
ferodoz 09.01.2010 22:04:01 | |
---|
Kailis: Ei. Mä oon vetäny 30 vuotta. okei ymmärrän. :b Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
Kefiiri 10.01.2010 08:23:18 | |
---|
Epämuusikko: Vitsejä tai oikeita ketjuja, mutta ei tämmöisiä välimuotoja. Joka kestää fuusiojatsin, kestää tämänkin. |
Yappis 10.01.2010 13:41:58 | |
---|
Fuusiojazz onkin mainio esimerkki tällaisesta välimuodosta. Pannujen paukuttelua tunteella. Myös paistinpannut ja keramiikkalautaset huomioidaan. |