allupatukka 02.01.2010 17:00:08 (muokattu 02.01.2010 17:02:39) | |
---|
Ja MD-kitaristien hyvyys punnitaan aina sillä, miten ne vetäsee Tornado of Soulsin soolon ;) Niin kukas sen soolon ensimmäistä kertaa vinguttelikaan... Mielestäni Martti on kyllä parhaiten hyvän maineensa ansainnut soolokitaristi, melodiatajullaan pesee kaikki nuo teinien kitarasankarit sekä muutkin taitavat kitaristit, muistakin bändeistä kun megadöddiksestä 10-0. T. fanipoika96 Provosoitua vai provota itse... |
Stalkah 02.01.2010 21:27:43 (muokattu 02.01.2010 21:27:54) | |
---|
Mustainen Twitterissä ( http://twitter.com/daveMustaine ) lukee lokakuun kymmemennen kohalla että kutsu Kerry Kingin vetämää Megadethin kanssa jonku piisin lavalle kun Slayer ei pystyny esiintymään Tom Arayan tuolloisesta kykenemättömyydestä johtuen. Tietääkö joku tästä tarkemmi? Mie en löytäny netistä äkkiseltää mitää mikä viittais et KK ois esiintyny niitte kanssa. Ois mielenkiintosta kyllä lukea tosta lisää jos on tapahtunu. |
hullu_ukko 02.01.2010 21:58:55 | |
---|
iron_man_90: Mustainen Twitterissä (http://twitter.com/daveMustaine ) lukee lokakuun kymmemennen kohalla että kutsu Kerry Kingin vetämää Megadethin kanssa jonku piisin lavalle kun Slayer ei pystyny esiintymään Tom Arayan tuolloisesta kykenemättömyydestä johtuen. Tietääkö joku tästä tarkemmi? Mie en löytäny netistä äkkiseltää mitää mikä viittais et KK ois esiintyny niitte kanssa. Ois mielenkiintosta kyllä lukea tosta lisää jos on tapahtunu. Mulla on sellainen mielikuva, että Kerry olisi taas kerran kieltäytynyt johonkin periaatteeseensa vedoten, mutta en ole varma. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Shredator 03.01.2010 10:09:12 | |
---|
allupatukka: Niin kukas sen soolon ensimmäistä kertaa vinguttelikaan... T. fanipoika96 Niin, kuten sanoin, Marty on voittamaton ja edelleen se Megadethin paras kitaristi. Mutta jos ajatellaan puhtaasti soittoteknisestä näkökulmasta, Broderick vie voiton. Martyn soittotekniikka on oppikirjojen vastaista, mutta samalla SE tärkeä tekijä hänen soundissaan. "Tärkeintä on se, ettei tee musiikissa lainkaan virheitä." |
Stalkah 03.01.2010 11:34:51 | |
---|
hullu_ukko: Mulla on sellainen mielikuva, että Kerry olisi taas kerran kieltäytynyt johonkin periaatteeseensa vedoten, mutta en ole varma. No niipä tietenki. Eipä tosta missään oikein lue ni ei ole varmaakaan tapahtunu. |
geeza 04.01.2010 10:18:40 | |
---|
Kerry ei muuten tingi, sillähän on jopa tatuointeja päässä! "I was wearing my wolf shirt, and this bitch was all like "rARLKEGLEKLAR!!!1!one" and then she just jumped my bones!" |
toxic 05.01.2010 01:52:16 | |
---|
Onko megadethin In the Usa 2008 ja Blood in the water dvd:llä mitään eroa? Nimi vain eri? Cdonista löytyisi Megadeth In the USA 2008 dvd, mutta siitä ei löydy oikein tietoa netistä. Kappalelista on sama kuin blood in the waterissa. |
Zousi 05.01.2010 16:05:10 | |
---|
toxic: Onko megadethin In the Usa 2008 ja Blood in the water dvd:llä mitään eroa? Nimi vain eri? Cdonista löytyisi Megadeth In the USA 2008 dvd, mutta siitä ei löydy oikein tietoa netistä. Kappalelista on sama kuin blood in the waterissa. Keikkapaikka on sama ja keväällä 08 Gigantourin aikana taltioitu, joten eiköhän tuo ole ihan yksi ja sama veto. Kiitoksia dvd-vinkistä! |
TTV 05.01.2010 21:26:05 | |
---|
Zousi: Keikkapaikka on sama ja keväällä 08 Gigantourin aikana taltioitu, joten eiköhän tuo ole ihan yksi ja sama veto. Kiitoksia dvd-vinkistä! Kiitos vinkistä minunkin osalta, dvd lähti just tilaukseen. Taitaa olla sama setti jonka vetivät jäähallissa. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
toxic 05.01.2010 22:07:06 | |
---|
Miksiköhän samaa dvd:tä pitää myydä kahdella eri nimellä? :| |
Umpihullu 06.01.2010 11:18:53 | |
---|
toxic: Miksiköhän samaa dvd:tä pitää myydä kahdella eri nimellä? :| Niin tai kolmella. Tuollahan komeilee (cdon.com) myös tämän niminen tekele Wakin' up the Dead (Musik-DVD). Ja näyttäisi olevan sama biisilistakin. Näistä on vaikea löytää sitten se parhaiten bootlekattu versio. Tykkääköhän Dave näistä tallenteista? Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
Miikss 09.01.2010 12:37:37 | |
---|
Kertokaapa joku minulle vastaus tähän ikiaikaiseen kysymykseen, että miksi ihmiset ei voi tykätä sekä Metallicasta, että Megadethista? Aina jompikumpi noista on paska ja toinen se maailman paras bändi suunnilleen. Pakko se kyllä on itsekin myöntää, että ei oikein Megadeth ole ikinä kolahtanut, Metallicaa taas kuuntelen satunnaisesti, eli ehkä vähän väärä ketju kysyä tätä :p Mutta jospa jätetään ne räjähtelyt minun väärälle musiikkimaulle ja vastataan kysymykseen? Onko se joku periaatejuttu vai miksi niitä molempia ei voi pitää hyvinä bändeinä? Ja tämä kysymys on suunnattu nimenomaan niille ihmisille, jotka ajattelee tuolla tavalla. Tiedän, että niitäkin löytyy tältä foorumilta. The Creepy Cardboard Camel |
Hugezlica 09.01.2010 14:13:42 (muokattu 09.01.2010 14:14:46) | |
---|
Miikss: Kertokaapa joku minulle vastaus tähän ikiaikaiseen kysymykseen, että miksi ihmiset ei voi tykätä sekä Metallicasta, että Megadethista? Aina jompikumpi noista on paska ja toinen se maailman paras bändi suunnilleen. Pakko se kyllä on itsekin myöntää, että ei oikein Megadeth ole ikinä kolahtanut, Metallicaa taas kuuntelen satunnaisesti, eli ehkä vähän väärä ketju kysyä tätä :p Mutta jospa jätetään ne räjähtelyt minun väärälle musiikkimaulle ja vastataan kysymykseen? Onko se joku periaatejuttu vai miksi niitä molempia ei voi pitää hyvinä bändeinä? Ja tämä kysymys on suunnattu nimenomaan niille ihmisille, jotka ajattelee tuolla tavalla. Tiedän, että niitäkin löytyy tältä foorumilta. Tämä ei ole suunnattu siis minulle, mutta vastaanpa silti. Olen ihan samaa mieltä, etä näitä tyyppejä löytyy. Itse kuuntelen kumpaakin bändiä ja ne ovat itse asiassa meikän kaksi suosikkia. Ennen en Megadethia kuunnellu, mutta ei minulla sinänsä ollut silloin mitään sitä vastaan. Jotkut Metallicafanit varmaan pilkkaavat Megadethia ihan vain sen takia, mitä Davelle tapahtui aikanaan Metallicassa ja Megadethfanit pilkkaavat Metallicaa samoista syistä. Syitä on kyllä muitakin Ainakin yksi kaverini on tällainen, ja siitä saa tuittuilla viikoittain sille. Naurettavaahan se on. Ei voi muuta sanoa Ensimmäinen keikkamme 18.12. |
Megalomania 09.01.2010 15:12:10 | |
---|
Miikss: Kertokaapa joku minulle vastaus tähän ikiaikaiseen kysymykseen, että miksi ihmiset ei voi tykätä sekä Metallicasta, että Megadethista? Aina jompikumpi noista on paska ja toinen se maailman paras bändi suunnilleen. Minä tykkään molemmista. Yläasteaikana Metallica oli suunnilleen se maailman paras bändi, mutta ajan mittaan olen kallistunut enemmän Megadethin suuntaan. Nyt Megadeth on niitä parhaita bändejä ja Metallicaa eksyy hyvin harvoin levysoittimeen. Ei sillä että Metallicassa olisi mitään vikaa. Ei vaan enää iske samalla tavalla. Ehkä sain yliannostuksen, en tiedä. Delusions of Grandeur |
Parasite 09.01.2010 15:32:59 | |
---|
Megalomania: Minä tykkään molemmista. Yläasteaikana Metallica oli suunnilleen se maailman paras bändi, mutta ajan mittaan olen kallistunut enemmän Megadethin suuntaan. Nyt Megadeth on niitä parhaita bändejä ja Metallicaa eksyy hyvin harvoin levysoittimeen. Ei sillä että Metallicassa olisi mitään vikaa. Ei vaan enää iske samalla tavalla. Ehkä sain yliannostuksen, en tiedä. Tämä kuvaa myös meikäläisen suhdetta näihin kahteen yhtyeeseen aika hyvin. Jos kysyttäisiin että kumpi on parempi niin kyllä Megadeth olisi vastaus, mutta yleensä jos haukun Metallicaa niin kyse on vähintään puolittaisesta läpänheitosta tai provoamisesta. "Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö |
reaper666 09.01.2010 16:13:10 | |
---|
Parasite: Tämä kuvaa myös meikäläisen suhdetta näihin kahteen yhtyeeseen aika hyvin. Jos kysyttäisiin että kumpi on parempi niin kyllä Megadeth olisi vastaus, mutta yleensä jos haukun Metallicaa niin kyse on vähintään puolittaisesta läpänheitosta tai provoamisesta. Sama juttu mulla. Metallican haukkuminen lisää true-pisteitä. Itse pidän kyllä molemmista. Megadeth kyllä soittimeen eksyy useammin. Kitaralla soittelen mieluummin kyllä Metallicaa kun on hiukan helpompaa, lol =) Tein kerran sellaisen matemaattisen kaavion miten todistin megadethin olevan parempi; http://img697.imageshack.us/img697/608/metadethmot.jpg Kenelläkään tuskin tähän mitään nokan koputtamista? |
reaper666: Sama juttu mulla. Metallican haukkuminen lisää true-pisteitä. Itse pidän kyllä molemmista. Megadeth kyllä soittimeen eksyy useammin. Kitaralla soittelen mieluummin kyllä Metallicaa kun on hiukan helpompaa, lol =) Tein kerran sellaisen matemaattisen kaavion miten todistin megadethin olevan parempi; http://img697.imageshack.us/img697/608/metadethmot.jpg Kenelläkään tuskin tähän mitään nokan koputtamista? Rust In Peace on täyden kympin levy. "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
reaper666 09.01.2010 16:28:05 | |
---|
Perro Stupido: Rust In Peace on täyden kympin levy. On mutta oli pakko antaa tasoitusta. |
hullu_ukko 09.01.2010 16:38:40 | |
---|
reaper666: http://img697.imageshack.us/img697/608/metadethmot.jpg Kenelläkään tuskin tähän mitään nokan koputtamista? Mitä nyt Youthanasiaan saakka jokaisen levyn arvosana on yhdellä numerolla liian matala, poikkeuksena So Far, So Good... So What!, jossa arvosana on 2-3 numeroa liian matala. Metallican kohdalla alkupään tuotannon (Kill 'em All - ... And Justice for All) arvosanoja voi pudottaa vähintään yhdellä numerolla aivan huoletta, Loadin arvosanan voi nostaa seiskaan ja Death Magneticin pudottaa rehelliseen neloseen. IMO. :) M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
bedlam 09.01.2010 17:56:34 | |
---|
|