Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sonor Phil rudd (ac/dc) special edition
1 2 3
T.S.A.
06.01.2010 22:12:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoksasin oheisen setin selaillessani. Onkos setistä kokemuksia? Hinnan puolesta edullinen, mutta tietääkö joku mitä puuta mahtavat olla?
 
hansakemanelius
06.01.2010 22:14:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

T.S.A.: Hoksasin oheisen setin selaillessani. Onkos setistä kokemuksia? Hinnan puolesta edullinen, mutta tietääkö joku mitä puuta mahtavat olla?
 
Tuosta ollaan viime päivinä keskusteltu:
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=186353
 
Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle.
Nolte
06.01.2010 22:18:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hansakemanelius: Tuosta ollaan viime päivinä keskusteltu:
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=186353

 
Niin on, mutta en kyllä voi millään suositella sitä keskustelua. Järkevät pointit loistavat poissaolollaan. Tiivistänkin sen keskustelun tähän:
 
"Pearl on paska".
"Miksi?".
"Siksi, koska se on paska."
 
Tätä en allekirjoita!
Vallu-Veke
06.01.2010 23:09:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nolte: Niin on, mutta en kyllä voi millään suositella sitä keskustelua. Järkevät pointit loistavat poissaolollaan. Tiivistänkin sen keskustelun tähän:
 
"Pearl on paska".
"Miksi?".
"Siksi, koska se on paska."

 
Totta viserrät kuomaseni, mutta musiikki on taidetta parhaimmillaan.
Paskasta, kurjuudesta ja kärsimyksestä se paras taidemusiikki revitään.
 
Väinämöinenkin totesi aikoinaan:
"Margariini ei ole voita eikä Pearl ole rumpu...."
 
LaKu
07.01.2010 13:42:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nolte: Niin on, mutta en kyllä voi millään suositella sitä keskustelua. Järkevät pointit loistavat poissaolollaan. Tiivistänkin sen keskustelun tähän:
 
"Pearl on paska".
"Miksi?".
"Siksi, koska se on paska."

 
Hei kiva! Homma jatkuu täällä!
Nyt vaan odotellaan että Holestormi paukahtaa paikalle koska se osaa kertoa asiasta tarkemmin :)
 
kincy
07.01.2010 17:22:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja minä kun vain pyysin perusteluja, miksi mikä tahansa kiinassa tehty "laatu" sarjan rumpu on huono:( Mitä sainkaan aikaan. En ainakaan vastausta siihen.
 
Mutta, kysyjälle:
Minä lähtisin katselemaan käytettyjä, tuolla rahalla saa jo ihan hyvät rummut, jos jaksaa etsiä. Pitäisikö olla symbaalit ja ständit myös tuolla budjetilla?
Tuosta itse setistä ei minulla ole kokemusta itse, mutta lukenut olen, että ihan toimiva, mutta ylihinnoiteltu.
 
Nolte
07.01.2010 18:15:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kincy: Ja minä kun vain pyysin perusteluja, miksi mikä tahansa kiinassa tehty "laatu" sarjan rumpu on huono:( Mitä sainkaan aikaan. En ainakaan vastausta siihen.
 
Sepä se, kun ei tuohon ole, kuin yksi vastaus: "Ei miksikään". Kaikki muu on asennehöpinää...
 
Tätä en allekirjoita!
hollmi-5
07.01.2010 19:07:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nolte: Sepä se, kun ei tuohon ole, kuin yksi vastaus: "Ei miksikään". Kaikki muu on asennehöpinää...
 
Näitten jäbien juttuja, jotka ei paremmasta tiedä. Tai ei ymmärrä sen päälle sellaiseen törmätessään ;-)
 
Tuosta Phil Rudd Signaturesetistä. Se on ihan sitä toiseksi halvinta Sonoria (1007-sarjalaisen lugit ja pinnoite), mutta hiukan erilaisilla mitoilla. Minulla on Phil Rudd-virveli, jota myydään saksalaisissa nettikaupoissa hintaan 299. Se on saksalaisista osista kiinassa kasattu. Hinnan ja laadun suhde on kohdallaan, mutta lievä paskanmaku suussa pyörii, kun meitsi ei oikein diggaa kiinalaisesta. Paitsi ruoasta. Se on hyvää. Ai niin: Ruddin nostaja ja butt plate on muovia. Muovi ei kuulu moisiin osiin. Vaihdoin metallisiin. Soundaa paljon paremmalta ;-)
 
Jos nyt joku sellaisen Rudd-setin ostaa, niin laittakoon kommenttia. Eihän tuo maksa, kuin vajaa seitsemänsataa, joten kukaan ei kuole, vaikka ihan parasta ei näppiin saisikaan.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
hollmi-5
07.01.2010 19:09:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vallu-Veke: Totta viserrät kuomaseni, mutta musiikki on taidetta parhaimmillaan.
Paskasta, kurjuudesta ja kärsimyksestä se paras taidemusiikki revitään.
 
Väinämöinenkin totesi aikoinaan:
"Margariini ei ole voita eikä Pearl ole rumpu...."

 
Piika ei ole ihminen, eikä voorti auto... Mutta kolmella Fordilla pääsee taivaaseen...
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
Nolte
07.01.2010 20:32:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollmi-5: Näitten jäbien juttuja, jotka ei paremmasta tiedä. Tai ei ymmärrä sen päälle sellaiseen törmätessään ;-)
 
Seuraavat on ihan saletisti Kiinassa tehdyt ihanat semiproo Pearlit räkillä. Nyt tuli vain tämmöinen väliaikainen notkahdus Englannissa tehtyihin pro -Premiereihin. :)
 
Tätä en allekirjoita!
Sonormies
07.01.2010 20:39:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollmi-5: Piika ei ole ihminen, eikä voorti auto...
 
Mulla on voorti ja kiinalaiset rummun kopiot. Pitänee hävetä. Mahdanko olla ihminen laisinkaan.. Onneksi arjalaisuus ei ole levinnyt rumpaleiden keskuuteen. Ainakaan vielä. :-)))
 
"Seuraavaksi herääkin kysymys että kauanhan kyseinen jantteri kerkeää hyväsydämisten ostamilla rummuilla paukuttamaan ennen kun heittää lusikan nurkkaan? :) Sinne ne rahat sitten menivät." - nimim. Toba
ferodoz
08.01.2010 01:49:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sonormies: Mulla on voorti ja kiinalaiset rummun kopiot. Pitänee hävetä. Mahdanko olla ihminen laisinkaan..
 
Ei sussa kylllä sitte oo oikeen mitään ihmiseen viittaavaa..
 
Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu
Linnunlaulupuu
08.01.2010 09:42:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Ei sussa kylllä sitte oo oikeen mitään ihmiseen viittaavaa..
 
Sanoo pohjam maalaine
 
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
Niq
08.01.2010 11:25:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Ei sussa kylllä sitte oo oikeen mitään ihmiseen viittaavaa..
 
Päinvastoin, erehtyminenhän se vasta inhimillistä onkin.
 
"An amateur practices until he gets it right. A pro practices until he can't get it wrong."
ferodoz
08.01.2010 14:47:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niq: Päinvastoin, erehtyminenhän se vasta inhimillistä onkin.
 
Erehtyjissä ei oo klassikkoainesta.
 
Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu
Kailis
08.01.2010 15:16:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Erehtyjissä ei oo klassikkoainesta.
 
Moon oikias, soot vääräs...
 
ferodoz
08.01.2010 15:18:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Moon oikias, soot vääräs...
 
Joo, teitsi on vittu oikees vittu ja meitsi vääräs vittu. En katso tarpeelliseksi jatkaa keskustelua :D
 
Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu
Kailis
08.01.2010 15:44:43 (muokattu 08.01.2010 15:44:58)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarkoitin tuota Erehtyjissä ei oo klassikkoainesta. Se istuu hyvin pohjalaaseen sielunmaisemaan.
 
ferodoz
08.01.2010 15:46:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Tarkoitin tuota Se istuu hyvin pohjalaaseen sielunmaisemaan.
 
Ja mä taas tarkoitin sillä hollmin ja muutaman muun pearlikeskustelua. ;)
 
Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu
Kailis
08.01.2010 15:48:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Ja mä taas tarkoitin sillä hollmin ja muutaman muun pearlikeskustelua. ;)
 
Aivan, kun sielunmaisemaa niillä ei oo =D
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «