Aihe: HD eli kovalevytallentimet
1 2
Kalmo
08.01.2010 14:32:53
Tuntematta lainkaan tuota kyseistä laitetta haluan mainita, että kaikista HD-tallentimista ei voi audiota viedä raitoina yhtään minnekään, vaan joissain malleissa kaikki on tehtävä valmiiksi raiturissa.
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
Kalmo
11.01.2010 18:24:04
Itse olen kyllä käyttänyt kahtakin eri digitallenninta, joista ei ollut audiolle muuta tietä ulos kuin stereona CD:llä. Toinen oli Yamaha, joku 7-8 vuotta vanha malli, toisen merkkiäkään en muista. Ei ihan tuore laite kuitenkaan.
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
Groovi
11.01.2010 18:33:50
Kalmo: Itse olen kyllä käyttänyt kahtakin eri digitallenninta, joista ei ollut audiolle muuta tietä ulos kuin stereona CD:llä. Toinen oli Yamaha, joku 7-8 vuotta vanha malli, toisen merkkiäkään en muista. Ei ihan tuore laite kuitenkaan.

Sä nähtävästi puhut nyt sellaisista pöytämallisista pikku-raitureista? Juu, niissä ei toki monessakaan varsinkaan vanhemmassa laitteessa ole audiolle kummoisia lähtöjä. Nämä HD tallentimet mistä tässä ketjussa on keskusteltu ovat näitä 2-3 unitin räkkilaitteita jotka vain tallentavat 24 kanavaa kerralla, eivätkä pidä sisällään mitään sen suurempaa äänieditoria.
"the difference between stupidity and genius is that genius has its limits" -Albert Einstein
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)