Aihe: Idols-levy
1 2 3 4
superfly
07.03.2004 19:58:58
Kaljan tarjoan sille joka ensimmäisenä uskaltaa tunnustaa ostaneensa tuon levyn itselleen.
Harppu on alaston piano
-J
07.03.2004 19:59:36
Jostain perverssistä syystä tekisi mieli tietää, onko kaikki biisit sillä aivan yhtä ultrakliseistä tuubaa kuin se Tuulet puhaltaa -jollotus, vai mikä helvetti se nyt on.

Eikös siinä ole lähinnä ne biisit, joita kilpailijat vetäisivät finaaleissa? Eli siis covermatskua. Näin oon ymmärtänyt.
Biisi on soittimen tarkoitus
Lennu
07.03.2004 20:02:28

Okei, myönnän: laitoin kerran humalaspäissäni baarin jukeboksiin soimaan sen viikholmin vetämän joutsenlaulun. Siinä on niin kiva kitarasovitus. Tai semmonen ookoo.
"pitää olla rehellinen, jos on, hei!" -tuntematon humalainen 28.2.04. HÄTÄTILAPALSTA
PomppoK
07.03.2004 20:05:31

Sonja Nurmelan piisit on kuultuna. Sinead O'Connoria ja Anoukia. Aika huonoja, mutta kiva ääni on tytöllä.
"I've been busier than one-armed bass player."
    Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Jani The Rock
07.03.2004 20:22:18

Eikös siinä ole lähinnä ne biisit, joita kilpailijat vetäisivät finaaleissa? Eli siis covermatskua. Näin oon ymmärtänyt.

Jaa, näinkö se olikin. Meinasin joskus levykaupassa katsoa, mitä biisejä siinä oikein on, mutta en sitten ruvennut ottamaan sitä riskiä että joku näkee mun toi levy kädessä.

Saas nähdä löytyykö ketään, joka tunnustaa ostaneensa. Ehdotan hänelle palkintoa loistavasta näytteestä siviilirohkeuden alalla ja epävireisesti mölistyä eläköön-huutoa.
Rough and tough and plenty mean.
Aminohappo
07.03.2004 20:38:50
En tollasta pasgaa ostais mistään hinnasta.
Tryptofaani on aromaattinen aminohappo, jossa on 11 hiiliatomia
Nimismies
07.03.2004 21:50:42
Idolsia ei saa tukea.
"Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
-Mickill-
07.03.2004 21:59:55
Mie kuuntelin siinä Anttilan kuuntelumasiinassa ne Hannan kipaleet, ihan ok. Eipä tossa levyssä mitään järkeä ole kun covereita täys ja sit se hirveä yhteisbiisi. Enemmin odotan Hannan ja Janin sooloja niissä saattaa olla jotain ideaakin..?
Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003-
Nimismies
07.03.2004 22:04:23
Enemmin odotan Hannan ja Janin sooloja niissä saattaa olla jotain ideaakin..?

Varmasti. Olihan Gimmelilläkin. Hymiö.
"Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
Wiitala
07.03.2004 22:07:41
No en kyllä ole ostanut, vaikka se luvattu kalja kyllä kiehtoisi...
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin."
superfly
07.03.2004 22:08:52
No en kyllä ole ostanut, vaikka se luvattu kalja kyllä kiehtoisi...

No mene ostamaan niin saat kaljan.
Harppu on alaston piano
Härski
07.03.2004 22:14:34
No mene ostamaan niin saat kaljan.

Mä oon leikisti ostanut sen levyn. BISSEÄ KEHIIN, PERKELE! HOho...
superfly
07.03.2004 22:26:42
Mä oon leikisti ostanut sen levyn. BISSEÄ KEHIIN, PERKELE! HOho...

Eiei, ostokuitti pitää löytyä.
Harppu on alaston piano
askomiko
08.03.2004 10:27:11
Ostan heti kun se maksaa kaksi euroa. Eli varmaan tuossa syksyllä.
Myytävänä superb-hevikitara ja superb-twängistrato.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
depe
08.03.2004 10:47:59
Mie kuuntelin siinä Anttilan kuuntelumasiinassa ne Hannan kipaleet, ihan ok. Eipä tossa levyssä mitään järkeä ole kun covereita täys ja sit se hirveä yhteisbiisi. Enemmin odotan Hannan ja Janin sooloja niissä saattaa olla jotain ideaakin..?

No se Hannan uusi sinkku (siis tämä Tulin voittamaan englanniksi) on kyllä hirveää tuubaa. En odota Hannan levyltä yhtään mitään. Harmi, Hanna vaikutti kivalta tytöltä (ja on Lappeenrannasta ;).
"To survive a war, you gotta become war" - John Rambo
Mimi
08.03.2004 11:10:32
Kuulin levyä veljeni tytärpuolelta, ja aikasta sontaahan tuo oli (vaikka pikkutyttöset väitti että antilla on NIIN hyvä ääni jne... paskat)... Sen vaaleahiuksisen naisen Anouk-biisistä kyllä tykkäsin.... Samoin Hannan Bon Jovi coverista... Muut meni vähän ohi, ei oikein iskeny....
Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!? Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki*
kid ego
08.03.2004 11:53:28
Hannan sinkullahan toinen biisi on instrumentaali. Vaikuttavaa...
M.i.k.key
08.03.2004 12:04:23
Hannan sinkullahan toinen biisi on instrumentaali. Vaikuttavaa...

ööö??? Saman biisin karaoke-versio???
My name is Baron, M.i.k.key Baron
Lennu
08.03.2004 12:07:24

ööö??? Saman biisin karaoke-versio???

Jos on, niin ei herramunjee.

Tarkemmin aateltuna... niin se varmaan on.

Mutta ei saatana =D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)