Aihe: Löytyykö yhteinen sävel?
1 2 3 4
kid ego
08.03.2004 11:47:23
AC/DC on yksi suosikeistani. Brian Johnson on mun korviini sopivampi laulaja kuin Bon, mutta Bonit biisit eivät ole kuitenkaan korvaajansa vastaavia huonompia. Uskomattoman tylyjä riffejä ja meininki on hurjaa (niin studiossa kuin stagella). Tiukka bändi!!

Elvis on mulle melko vieras, pakkohan se on tunnustaa. Muutenkaan en ole kiinnostunut noin vanhasta rockista, eli en meinaa tutustuakaan ihan lähiaikoina.

Jethrolta olen kuullut pari biisiä. Ei pysty kommentoimaan ennen kuin kuulee lisää.

Beatles on jees. En omista yhtään levyä, mutta pidän niiden biiseistä. Yksinkertaisia rallatuksia, joskaan eivät yleensä liian imeliä.

Dire Straitsista diggasin ainakin joskus pienempänä. Voi olla ettei iske enää yhtä lujaa.

Ja Queen on vieläkin yksi kaikkien aikojen suosikeistani. Jumalaista musaa!!
funkylord
08.03.2004 11:49:58 (muokattu 08.03.2004 11:50:09)

Taitaa kyllä queen viedä potin tässä hupailussa. ja mikäs siinä. hyvää musiikkia.
PORKKANA!
KTR
08.03.2004 11:58:20
Entäs Neljä Ruusua? Itse pidän diggailen joitain biisejä.
Mausoleumi
08.03.2004 12:10:47
JEs AC/DC soittaa hyvin ja kovaa. Livenä ehkä paras show-meininki!

Led Zeppelin oli paras kokonaisuus, musiikki on vaihtelevaa, ei missään nimessä tylsää

Pantera -> paras metallibändi, asenne oli kohdillaan

ja totta kai Henkan tuotanto
Nap-nap-naali
Bee-äf
08.03.2004 13:00:01
Mä aloitin tämän threadin lopusta ja luulin, että nyt haetaan universumin keskinkertaisinta p-kaa.
Mutta oikeastaan niinhän se onkin= bändi josta "kaikki" pitää.
Älkää kertoko gallupin tulosta radion soittolistojen laatijalle.
Hanok
08.03.2004 13:08:04
Hm, Zeppelin ja Hendrix taitavat olla sellaisia joita en ole koskaan kuullut kenenkään vihaavan. Ainahan löytyy vähintäänkin sellaisia kapeakatseisia tyyppejä joita häiritsee Mercuryn homous.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)